Kaj pa zdaj? Se vam kaj kolca po Kanglerju?
http://www.vecer.com/mariborska-obcina-in-iskra-glede-radarjev-dosegli-poravnavo-6287293
http://www.vecer.com/mariborska-obcina-in-iskra-glede-radarjev-dosegli-poravnavo-6287293
7 miljonov je kaplja v morje v primerjavi s tistim, kar bi mariborčani plačali za kazni, če bi radarji še kasirali.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je te 7mio za maribor...
Torej so bile demonstracije in zbrcanje Kanglerja samo zato, da še naprej lahko dirkate brez omejitev. Samo ne mi pol jokat, ko se bodo spet kakšni prepotentni mladci skantali pri 150 na uro!Citat:
Uporabnik membrain pravi:
7 miljonov je kaplja v morje v primerjavi s tistim, kar bi mariborčani plačali za kazni, če bi radarji še kasirali.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je te 7mio za maribor...
Da se spomnimo, na dan so ujeli več kot 1000 kršiteljev, seda pa računajte, koliko bi mariborčani plačali iz svojih žepov, če bi radarji še stali. Od oka, 7 miljonov so brez radarjev prihranili v enem mesecu.
Mariborčani nimajo razloga, da bi se jim kolcalo za Kanglerjem, seveda pa bi se spodobilo, da bi račun za teh 7 miljonov naslovili na tistega, ki je te radarje (nezakonito) naročil.
Citat:
Uporabnik Sine370 pravi:
Kaj pa zdaj? Se vam kaj kolca po Kanglerju?
http://www.vecer.com/mariborska-obcina-in-iskra-glede-radarjev-dosegli-poravnavo-6287293
Citat:
Uporabnik Sine370 pravi:
Torej so bile demonstracije in zbrcanje Kanglerja samo zato, da še naprej lahko dirkate brez omejitev. Samo ne mi pol jokat, ko se bodo spet kakšni prepotentni mladci skantali pri 150 na uro!Citat:
Uporabnik membrain pravi:
7 miljonov je kaplja v morje v primerjavi s tistim, kar bi mariborčani plačali za kazni, če bi radarji še kasirali.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je te 7mio za maribor...
Da se spomnimo, na dan so ujeli več kot 1000 kršiteljev, seda pa računajte, koliko bi mariborčani plačali iz svojih žepov, če bi radarji še stali. Od oka, 7 miljonov so brez radarjev prihranili v enem mesecu.
Mariborčani nimajo razloga, da bi se jim kolcalo za Kanglerjem, seveda pa bi se spodobilo, da bi račun za teh 7 miljonov naslovili na tistega, ki je te radarje (nezakonito) naročil.
Hudo omejeno gledanje. Treba je gledati strošek delovnega mesta proti 7 mio. Plača je manjši del stroška. Razen tega produktivnost v vseh panogah narašča. Tu pa ostajamo na enaki produktivnosti, kar je katastrofa z ekonomskega stališča. Res pa je, da je enaka ali celo nižja produktivnost nekaj, kar si JS v bogatih državah, kot je menda tudi Slovenija, lahko privošči.Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:Namig: primerjava plače policista proti 7 mio.
Ali te omejitve na neki lokaciji ni, če te čapne policist iz zasede z lasersko pištolo? Samo to mi povej. Ali pač gre samo zato, da je zaradi katastrofalno nizke produktivnosti (glej zgornje) mala verjetnost, da se to zgodi prav meni, za ostale pa me figo briga.Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:O omejitvah smo že debatirali davnega leta 12. Če želiš lahko pa spet začnemo. Pa da si nebote mislili da so štajerci na cesti večji divjaki od ostalih centraliziranih slovencev.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Uporaba napredne tehnike v prometu je edini resen način, da pridemo do večjega nivoja varnosti in znižanja stroškov nadzora. Sedanje čakanje v zasedi treh policistov (en v vozilu z radarjem, dva ustavljata) sodi v nek srednji vek prometa. Razen tega je hudirjevo draga reč tak nadzor. Nujno je seveda umno odpravljanje črnih točk in smiselno postavljanju omejitev. Torej ne tako kot je sedaj, ko se postavi omejitev 40, da se ne bi vozili več kot 60 na tistem odseku.
Kangler je to doumel, žal pa je bil žep občine bolj kot ne prazen in je pač šel v dokaj čudno kompanijo. Če se Mariborčani mimo nekaj 10 stacionarnih radarjev niso bili sposobni voziti po predpisih, se mi res smilijo. Ker se je v primeru radarjev plačilu precej lažje izogniti kot v Lj, kjer je vsaka ulica modra cona.
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Radarji so pomoje čisto ok, problem je samo model financiranja, ki velik del dobička odnaša v privatne žepe, predvsem pa računa da bodo ljudje kar naprej in naprej vozili prehitro in plačevali. Po par mesecih bi se mariborčani prilagodili in pač tam vozili počasneje, plačevali bi pa tujci.
Kangler ni navohal priliv v občinsko blagajno temveč priliv v privatni žep.Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Tu je šlo samo za biznis, Kangler je navohal fantastičen priliv v občinsko blagajno, za pretvezo pa je imel, da se bodo obnovili semaforji.
Meni se ne zdi normalno, da v neko dokaj urejeno in zatečeno prometno stanje čez noč drastično namestiš 30 radarjev, z namenom, da pokasiraš še vsako, tako majhno nepravilnost, ki se vsakemu šoferju dogaja vsak dan na cesti, razen če voziš na omejevalec.
Tujci, ki bi zapeljali v mesto pa bi itak fasali kot za šalo.
Mesto ni potrebovalo take "varnostne" ureditve, itak je cel dan natrpano z vozili in ne moreš divjati.
Ne pozabimo še eko cone in dovolilnic...lol
Saj Fištravec dela podobne eksperimente v prometu, cona 30, uničil je Koroško cesto, zdaj je zdrmal Maistrovo itd.