Gotofi so!

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je te 7mio za maribor...
7 miljonov je kaplja v morje v primerjavi s tistim, kar bi mariborčani plačali za kazni, če bi radarji še kasirali.
Da se spomnimo, na dan so ujeli več kot 1000 kršiteljev, seda pa računajte, koliko bi mariborčani plačali iz svojih žepov, če bi radarji še stali. Od oka, 7 miljonov so brez radarjev prihranili v enem mesecu.

Mariborčani nimajo razloga, da bi se jim kolcalo za Kanglerjem, seveda pa bi se spodobilo, da bi račun za teh 7 miljonov naslovili na tistega, ki je te radarje (nezakonito) naročil.
 

Sine370

Pripravnik
27. jun 2015
816
0
16
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je te 7mio za maribor...
7 miljonov je kaplja v morje v primerjavi s tistim, kar bi mariborčani plačali za kazni, če bi radarji še kasirali.
Da se spomnimo, na dan so ujeli več kot 1000 kršiteljev, seda pa računajte, koliko bi mariborčani plačali iz svojih žepov, če bi radarji še stali. Od oka, 7 miljonov so brez radarjev prihranili v enem mesecu.

Mariborčani nimajo razloga, da bi se jim kolcalo za Kanglerjem, seveda pa bi se spodobilo, da bi račun za teh 7 miljonov naslovili na tistega, ki je te radarje (nezakonito) naročil.
Torej so bile demonstracije in zbrcanje Kanglerja samo zato, da še naprej lahko dirkate brez omejitev. Samo ne mi pol jokat, ko se bodo spet kakšni prepotentni mladci skantali pri 150 na uro!
stupid-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.539
5.086
113
Uporaba napredne tehnike v prometu je edini resen način, da pridemo do večjega nivoja varnosti in znižanja stroškov nadzora. Sedanje čakanje v zasedi treh policistov (en v vozilu z radarjem, dva ustavljata) sodi v nek srednji vek prometa. Razen tega je hudirjevo draga reč tak nadzor. Nujno je seveda umno odpravljanje črnih točk in smiselno postavljanju omejitev. Torej ne tako kot je sedaj, ko se postavi omejitev 40, da se ne bi vozili več kot 60 na tistem odseku.
Kangler je to doumel, žal pa je bil žep občine bolj kot ne prazen in je pač šel v dokaj čudno kompanijo. Če se Mariborčani mimo nekaj 10 stacionarnih radarjev niso bili sposobni voziti po predpisih, se mi res smilijo. Ker se je v primeru radarjev plačilu precej lažje izogniti kot v Lj, kjer je vsaka ulica modra cona.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.005
6.176
113
Ok glede stroškov nebi, ker vidim da nimaš predstave, kaj je to 7 Mio... Namig: primerjava plače policista proti 7 mio. O omejitvah smo že debatirali davnega leta 12. Če želiš lahko pa spet začnemo. Pa da si nebote mislili da so štajerci na cesti večji divjaki od ostalih centraliziranih slovencev.
 
Nazadnje urejeno:

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.446
99
48
Citat:
Uporabnik Sine370 pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je te 7mio za maribor...
7 miljonov je kaplja v morje v primerjavi s tistim, kar bi mariborčani plačali za kazni, če bi radarji še kasirali.
Da se spomnimo, na dan so ujeli več kot 1000 kršiteljev, seda pa računajte, koliko bi mariborčani plačali iz svojih žepov, če bi radarji še stali. Od oka, 7 miljonov so brez radarjev prihranili v enem mesecu.

Mariborčani nimajo razloga, da bi se jim kolcalo za Kanglerjem, seveda pa bi se spodobilo, da bi račun za teh 7 miljonov naslovili na tistega, ki je te radarje (nezakonito) naročil.
Torej so bile demonstracije in zbrcanje Kanglerja samo zato, da še naprej lahko dirkate brez omejitev. Samo ne mi pol jokat, ko se bodo spet kakšni prepotentni mladci skantali pri 150 na uro!
stupid-1.gif


Sory no. Pa saj se niso skantali ker ni bilo radarjev. Zato, ker ni bilo nič v glavi. Vem, kruto, samo resnično.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.539
5.086
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:Namig: primerjava plače policista proti 7 mio.
Hudo omejeno gledanje. Treba je gledati strošek delovnega mesta proti 7 mio. Plača je manjši del stroška. Razen tega produktivnost v vseh panogah narašča. Tu pa ostajamo na enaki produktivnosti, kar je katastrofa z ekonomskega stališča. Res pa je, da je enaka ali celo nižja produktivnost nekaj, kar si JS v bogatih državah, kot je menda tudi Slovenija, lahko privošči.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:O omejitvah smo že debatirali davnega leta 12. Če želiš lahko pa spet začnemo. Pa da si nebote mislili da so štajerci na cesti večji divjaki od ostalih centraliziranih slovencev.
Ali te omejitve na neki lokaciji ni, če te čapne policist iz zasede z lasersko pištolo? Samo to mi povej. Ali pač gre samo zato, da je zaradi katastrofalno nizke produktivnosti (glej zgornje) mala verjetnost, da se to zgodi prav meni, za ostale pa me figo briga.
Omejitev na koncu koncev ne postavlja občina in tudi ne policija. Prav tako kazni, toleranc, ne predpisuje ne občina in ne policija. Zato so drugi v tej državi, vendar proti njim ni protestiral nihče. Zanimivo. Kanglerjeve radarje bi lahko gladko zj....li tako, da bi pristojni dvignili omejitve ob radarjih. Zakaj tega niso storili? Konec koncev ljudje trdijo, da se da peljati varno ob višjih hitrostih. To mislim tudi sam. Vendar ne smatram, da je del rešitve to, da se pretirana omejitev postavi, potem pa ne kontrolira, temveč, da se omejitev razlahlja in striktno kontrolira. Mi smo dežela regulative, ki pa se ne nadzoruje, ne sankcionira in ne spoštuje. Psevdonim za Balkan. Moje mnenje je, manj regulative, vendar se tista nadzira in sankcionira. Ne pa denimo uvedba energetskih izkaznic, ki jih dve leti noben ne nadzoruje. Butalska država.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.200
3.825
113
Radarji so pomoje čisto ok, problem je samo model financiranja, ki velik del dobička odnaša v privatne žepe, predvsem pa računa da bodo ljudje kar naprej in naprej vozili prehitro in plačevali. Po par mesecih bi se mariborčani prilagodili in pač tam vozili počasneje, plačevali bi pa tujci.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Uporaba napredne tehnike v prometu je edini resen način, da pridemo do večjega nivoja varnosti in znižanja stroškov nadzora. Sedanje čakanje v zasedi treh policistov (en v vozilu z radarjem, dva ustavljata) sodi v nek srednji vek prometa. Razen tega je hudirjevo draga reč tak nadzor. Nujno je seveda umno odpravljanje črnih točk in smiselno postavljanju omejitev. Torej ne tako kot je sedaj, ko se postavi omejitev 40, da se ne bi vozili več kot 60 na tistem odseku.
Kangler je to doumel, žal pa je bil žep občine bolj kot ne prazen in je pač šel v dokaj čudno kompanijo. Če se Mariborčani mimo nekaj 10 stacionarnih radarjev niso bili sposobni voziti po predpisih, se mi res smilijo. Ker se je v primeru radarjev plačilu precej lažje izogniti kot v Lj, kjer je vsaka ulica modra cona.

Tu je šlo samo za biznis, Kangler je navohal fantastičen priliv v občinsko blagajno, za pretvezo pa je imel, da se bodo obnovili semaforji.

Meni se ne zdi normalno, da v neko dokaj urejeno in zatečeno prometno stanje čez noč drastično namestiš 30 radarjev, z namenom, da pokasiraš še vsako, tako majhno nepravilnost, ki se vsakemu šoferju dogaja vsak dan na cesti, razen če voziš na omejevalec.

Tujci, ki bi zapeljali v mesto pa bi itak fasali kot za šalo.

Mesto ni potrebovalo take "varnostne" ureditve, itak je cel dan natrpano z vozili in ne moreš divjati.

Ne pozabimo še eko cone in dovolilnic...lol

Saj Fištravec dela podobne eksperimente v prometu, cona 30, uničil je Koroško cesto, zdaj je zdrmal Maistrovo itd.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Radarji so pomoje čisto ok, problem je samo model financiranja, ki velik del dobička odnaša v privatne žepe, predvsem pa računa da bodo ljudje kar naprej in naprej vozili prehitro in plačevali. Po par mesecih bi se mariborčani prilagodili in pač tam vozili počasneje, plačevali bi pa tujci.

Ja, samo ne toliko, tu pa tam kje kakšnega, bile so še zanke z rdečo lučjo, če si pozabil.

Itak pa je bilo sporno financiranje.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Kje je sedaj tistih 265 miljonov za odškodnino? Kaj ni bilo rečeno, da bo Iskra kasirala od kazni samo do višine vloženih sredstev? Pa teh 7 miljonov bi se Iskri povrnilo že v enem mesecu, kdo bi pa kasiral potem?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Naslov bi lahko bil NI VEČ GOTOF !!

Pa dejte narest referendum na omejitev 70 po Mariboru !
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
samo pogljete si video, ko sprašujejo enga občinarja zakaj na tistih lokacijah radarji. Sramota.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Tu je šlo samo za biznis, Kangler je navohal fantastičen priliv v občinsko blagajno, za pretvezo pa je imel, da se bodo obnovili semaforji.

Meni se ne zdi normalno, da v neko dokaj urejeno in zatečeno prometno stanje čez noč drastično namestiš 30 radarjev, z namenom, da pokasiraš še vsako, tako majhno nepravilnost, ki se vsakemu šoferju dogaja vsak dan na cesti, razen če voziš na omejevalec.

Tujci, ki bi zapeljali v mesto pa bi itak fasali kot za šalo.

Mesto ni potrebovalo take "varnostne" ureditve, itak je cel dan natrpano z vozili in ne moreš divjati.

Ne pozabimo še eko cone in dovolilnic...lol

Saj Fištravec dela podobne eksperimente v prometu, cona 30, uničil je Koroško cesto, zdaj je zdrmal Maistrovo itd.
Kangler ni navohal priliv v občinsko blagajno temveč priliv v privatni žep.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja, recimo, čeprav je občinsko blagajno privatiziral
smile-1.gif


Če bi ded postavljal počasi, tu enega, tam enega, ne bi nihče trznil al pa se bi malo negodovalo.

Ded pa naredi megaprojekt za take pare, da bi cel Maribor lahko na novo asfaltirali.

Sicer pa občani imamo oblast in smo odločili, tudi z ulico.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Zamenjava se je pokazala za še slabšo.

Fištravca se moramo rešiti, samo je vprašanje, kdo bi želel in znal voditi MOM.