Tak bom rekel... Lahko, da sem imel jaz smolo, morda je to trenutno stanje. Za novo kuhinjo kupil Gorenjev pomivalec, nekje srednji rang, cca. 600€. V dveh letih smo imeli mislim da 8 ali 9 servisnih obiskov. Pri predzadnji okvari (odpoved celotne elektronike) je šef servisa Gorenja napisal osebni mail, da v kolikor bodo še naprej težave z strojem, se bomo dogovorili o zamenjavi ali celo vračilu kupnine. No, naslednja napaka je bila sicer kmalu po prejšnji in sicer je začelo puščati pri vratih spodaj. Če si pral z do 50°C je bilo na eni strani. če si dal 70°C je puščal celoten spodnji rob. Ko sem ponovno klical servis in se poskušal navezovat na (vsaj) zamenjavo, sem dobil odgovor, da je to čisto druga napaka in "obljuba" iz emaila šefa servisa ne velja... Serviser je po prijavi napake prišel junija '20, sploh ni vedel, zakaj je prišel, ni imel rezervnih delov (tesnilo vrat) niti jih niso imeli v skladišču. Je rekel, da bo poskrbel in jih naročil, vendar od takrat dalje ne duha ne sluha o Gorenjevi servisni službi. Seveda je stroj pod garancijo, star 2.5 leti - z garancijo 5 let.
Na koncu mi je počil film, kupil nov pomivalec (Bosch), Gorenje pa vljudno prosil, da če ne gre drugače, da ga naj vsaj na svoje stroške odpeljejo... Nope, niti to niso želeli... Še to - ko sem odstranjeval stari pomivalec, smo ugotovili, da je moral puščati že zelo dolgo, vendar je voda stekla ob panelu in po nogicah dol. Ker ima kuhinja spodaj blendo, seveda te vode nismo opazili, dokler se ni blenda odstranila. Uničilo približno 1m2 poda.