Golf VI GTI vs. Megane RS 250

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sicer pa naslednje leto pride tudi novi Focus ampak po moje ST modela ne bo pred letom 11 ali celo 12.
frown-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Staremu dogradiš špero, čip pa podvozje pa je blizu RS-u.

V nemčiji jih je pa tudi dosti naprodaj.
 

dominic

Pripravnik
18. okt 2009
191
0
16
42
tale RS...leti na focusa, avto je definitivno pretezak...masina, podvozje...saj avto gre, je pa zelo okoren za vozit...in definitivno prevec konjev za sprednji pogon...raje bi sli v druge meje, manjsa teza, aktivni LSD, ne neko elektroniko...ter seveda manjso masino...bi bili cenovno ugodnjesi, izgled pa bi lahko prav tako obdrzali...ja, in kaj ti koristi 360ps, ce jih ne izkoristis...za 360ps pa bi bilo potrebno ze vsa AWD ali vsa zadni pogon...in to je napaka, takle avto bi morali potisnit v segment evo-ta, imreze...ne pa v hot hatche...

o hondi type r pa tako brezveze besed, ker so z zadnjo verzijo naredili polomijo, model nazaj se pelje boljse kot nova...

kar se tice golfa, ljudski hatch...osebno mi vizulano ni vsecen, ne oporekam pa nemski tehnologiji, in prevec povprecen...

kar se pa tice RS250...testi so pokazali svoje, tale 2.0T masina je ze dolgo znana, skozi leta so jo samo pilili, prav tako podvozja, za katera vemo, da so jih francozi v zadnjih letih hudo predelali in dodelali, druge avti nebi bili tak ocenjeni kot so...

lp, dominic...
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
za vsak dan golfa, za v soboto pa megana... dvomim da je megan toliko udoben notri kot golf... sicer pa če prideš iz 10 leta starih "športnih" jajc... verjamem da vzameš megana... GTI z DSG po možnosti z DCC je avto ki je dejansko za vsak dan uporaben za naše razsute ceste... je pa res da bo na nurburringu za 5s počasnejši od megana, kar seveda pomeni naravno katastrofo in še en dokaz da so obična jajca... pa še ne izstopaš z njim tako kot z nabulenim meganom...
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Prot RSu pa nima za burek, meni je že zvok dost razlog da niti pomislim ne na drugo. RS-e čipajo pa majo 360KM.
grims-1.gif

Že 300 jih ne moreš porabit in ti bi še čipal. Bi mu dodal potem še en pogon zadaj
confused-1.gif


Zdej proti Cliotu je en drug jedel burek. Al pač, ker ma hud zvok pa ostali nimajo za burek. Sam vprašam
wink-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Če jih ti ne moreš porabiti še ne pomeni, da jih kdo drug ne more;


Ta jih je očitno lahko, pa še čipan je baje.
smile-1.gif
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Hall of fame-TOP 20

1. Dalibor Opačak-Nissan Z350-1:41.660
2. Marin Čolak-BMW M3-1:43.516
3. Leonardo Gasparini-Lotus Exige S-1:44.008
4. Tomislav Bodrožiæ-Corvetta Z06-1:44.028
5. Matteo Pirazzi-Noble M12-1:45.234
6. Sandi Boh-Porsche Turbo 996-1:45.338
7. Dan Lipošæak-Nissan GT-R-1:45.345
8. Hrvoje Petroviæ-Ford Focus RS-1:45.358
9. Gašper Grošelj-Evo IX-1:46.816
10. Damir Nakiæ-Renault Megane F1-1:46.936
11. Aljoša Tušek-K1-1:47.169
12. Aleš Fajdiga-Porsche Turbo 997-1:47.192
13. Matjaž Volovec-Renault Megane F1-1:47.243
14. Goran Drndak-BMW M3-1:47.256
15. Francesco Voneki-Subaru Impreza-1:47.350
16. Tomislav Paviæ-BMW M3-1:47.471
17. Sandro Jefiæ-Mitsubishi Evo IX-1:47.894
18. Saša Lončar-Corvetta Z06-1:48.065
19. Matko Olujiæ-Mazda 3 MPS-1:48.371
20. Filip Beziæ-Audi S3-1:48.419
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
V slogu Top Geara: "So people, do not bouy Audi S3.¨

Verjetno pri vseh teh rezultatih igra precejšnjo vlogo tudi voznik, Drug voznik bi S Focusom RS bil lahko tako višje, kot nižje. Drugače voznik verjetno ne bi bil niti omenjen. ..
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ti si itak Tminski Šufaker tko da je vseeno kaj voziš nadoknadiš 500 hp razlike bp.
cheer.gif


V testih prav lepo omenjo da 305 HP v RSu ni ničkaj preveč, sicer pa niso samo konji, ma tudi dosti več navora kot tekmeci.

Sicer pa....ti že veš.
zmaga.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Stvar okusa, nobena zadeva ni slaba, ker je "boljši" nima veze, razlike se pokažejo šele na dirkališčih, pa še to je od voznika odvisno če izkoristi teoretične prednosti.

Lahk samo iz izkušenj povem da 2.0 TSI motor je bomba, res dostojna zamenjava starega 1.8T. V španskih jetrih se odlično obnese
evil.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ti si itak Tminski Šufaker tko

No no, mal le pazi
wink-1.gif


Glede nadomestila konjev maš pa nažalost prav. Hvala za pohvalo.
cool-1.gif


Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
razlike se pokažejo šele na dirkališčih, pa še to je od voznika odvisno če izkoristi teoretične prednosti.

Res je. Sam če komu kaj omeniš si pa šufaker. [censored] ga
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Takoje....že omenjeno zgoraj. Sicer se mi je pa že v štartu zdelo glupo vprašanje in verjetno sploh ni nekaj resno zastavljeno. Kot prvo bi verjetno sam SJTV lahko vozil že oba in jih lahko primerjal (Megana verjetno še sploh ni v slo).

Kot drugo je pa mnenje iz nekega foruma čista bedarija, ker ni noben obeh vozil ali pa odgovore vodi samo lastna preferenca, kar pa nikakor ne more bit vodilo za nakup avtorja teme.
tongue-1.gif


PS. Za kater motor je najboljši v tem razredu najdem pa še nemški test, kateri bo zbral Forda.
smirk-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Res je muka met 55 konjev več ja.... samo po tolminskih rajdah se vsi kupci hot hatchev vozijo stalno in nikjer drugje.

Čudno da tudi Ferrarijev ne prodajajo različnih moči.... 200 konjske za xhair-e in 600 konjske za nespote.
hysterical-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
in verjetno sploh ni nekaj resno zastavljeno

Dolgčas je bil pa sem moral eno kost vrečt, ker sem itak vedel kam bo debata pripeljala. Sicer me GTI po pravici povedano res malo mika ampak ne prej kot čez kakšno leto ko se pojavijo rabljeni, ker preveč cenim svoj denar, da bi nov avto kupoval.
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Če nisi obremenjen z značko in gledaš VAG hlev, boš z Cupro dobil precej precej več vsega
smirk-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Itak, stvar okusa, vendar pa če gledaš da dobiš za ceno GTI-ja, tehniko od S3 (razn seveda 4*4) in to za konkretno manj denarja od S3 pa marsikej požreš pol
grin1.gif
Odvisno spet kaj hočeš met od avta oz kaj ti več pomeni (izgled, performansi itd..)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
To imaš v mislih Cupro R? A ni ta krepko čez 30k eur.?

Navadno Cupro, pa še to sm mel v mislih kkšno let staro, ker so prot novim zelo poceni
smirk-1.gif