Golf 5 SDI med vožnjo ugasne

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Pozdrav vsem, prosila bi za mnenje oziroma pomoč, ker ne vem več kam se obrniti, da rešim moj avto, da bi bil vozen vsaj še eno leto, preden kupim novega.
Skratka, zadnje 3 mesece imam težave z Golfom 5, SDI, 2.0, 55 kW, prva registracija 2005.
V tem času mi je avto 3x ugasnil med vožnjo, bila sem 3x pri avtoelektričarju, ki je zamenjal/popravil modul vžiga in stikalo ključavnice. Naknadno smo še zamenjali filter goriva.
Avto še vedno ugasne med vožnjo.
Da sem bolj natančna.
Prvič: Peljem se približno 1 km, v vročem vremenu, ko sem želela prestaviti v nižjo prestavo, so vsi števci na armaturki padli, avto je začel izgubljati moč. Ko sem želela dati na gas, je bilo ravno nasprotno avto je začel zavirati oziroma je izgubljal moč.
Avto peljemo z avtovleko k avtoelektričarju. Začuda, pri njih avto vžge, zato se lotijo popravila le armaturne plošče. Avto je v tistem času deloval.

Drugič: Po približno enem tednu, avto ponovno ugasne v toplem vremenu po približno 1 km. Tudi, ko poskusim ponovno vžgati, se ne sliši popolnoma nič. Luči na armaturni plošči ne svetijo. Pokličem avtovleko in spet pri avtoelektričarju popravijo nekaj, kar mi niso točno definirali. Vem le, da nekaj pod volanom.

Tretjič: V upanju, da sedaj avto dela, se zgodi sledeče. Zjutraj se zbudim in so prižgani vsi štirje smerokazi. Avto vžge, vendar sem opazila, da je bila ura spremenjena, km pa so bili na nuli. Ponoči se je nekaj moralo zgoditi. Akumulator je nov. Tisti dan sem se presenečena lahko peljala brez težav.
Naslednji dan avto sicer normalno vžge, vendar je bila tema na armaturni plošči, števci niso delali. Kljub vsemu, sem se poskusila peljati, vendar po 1 km avto ponovno ugasne. Naslednji dan je avto ponovno delal, prav tako je bilo vse ok na armaturki.

Avto imam doma pod streho. Sedaj mi gori rumena luč za airbag in volan. Zamenjati moram grelne lučke, saj gori rumena luč za motor. Drugih napak računalnik ni opazil. Opozorili so me, da zamenjam tudi lagerje.
Naj še povem, da so mi pred osmimi leti vdrli v avto, vzeli ključavnico na volanu, ter mi cel avto pošpricali z gasilnim aparatom. Avto je po temeljitem globinskem čiščenju normalno deloval do letošnjega poletja.
Edine težave, ki jih moram omeniti je, da moram občasno dolivati olje, prav tako pa mi neverjetno hitro zmanjka hladilne tekočine. Na recimo 100 km pride na minimum in moram doliti. Nikjer nismo zasledili, da bi kaj spuščalo. Klima mi dela le, ko dam na najbolj močno.

Vsekakor se ne počutim več varno in vsaka vožnja mi povzroča neverjetni stres.
Je kdo med vami, ki bi vedel kje dejansko bi bila napaka oziroma ali poznate koga, na katerega bi se lahko obrnila, da bi si vzel čas in mi pomagal pri moji težavi.
Hvala in lep dan vsem.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.267
1.376
113
Nimam pojma kam na celjskem. Vem pa da je en majstr v Doliču, ki porihta vse...Spet pa se mu verjetno ne bo dalo zajebavat s tem, ker je stalno zaseden
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
"Pri njih je bil 1 mesec."

Tudi mene so že takole vozili ......, pa me ne bodo več. Toliko, da veš za drugič: k takemu servisu ne pelji več in to ni normalno. Ne verjamem, da so sploh kaj pogledali na avtu, na koncu so ga probali vžgati in ker je vžgal so se te odkrižali.

Dober servis ima kapaciteto tudi za padalce, ki pridejo tja z avto vleko in ga vsaj pogledajo naslednji dan. Manj dobri za to rabijo en teden. Še bolj pošteni pa povejo "nimamo časa, pripeljite avto čez tri tedne ali pa peljite drugam"...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.354
5.631
113
Tudi mene so že takole vozili ......, pa me ne bodo več. Toliko, da veš za drugič: k takemu servisu ne pelji več in to ni normalno. Ne verjamem, da so sploh kaj pogledali na avtu, na koncu so ga probali vžgati in ker je vžgal so se te odkrižali.
Če bi kdaj delal v praksi in ne na forumih bi malo drugače pisal.
Murphy je kurba in pri takih "čudnih" zadevah avto 100% ne bo zatajil na servisu ampak po prvi vožnji, ko ga pelje domov.

Smo meli isti primer z enim cliotom. Avto ne vžge, ko je bil na dvorišču 30 tedne ga je vsak, ki je šel mimo probal vžgat. xy testnih voženj vedno je vžgal. vedno je vse delalo in nikjer ni blo napake. Pride stranka po avto in je čez 2 uri z vleko nazaj ker ne vžge. Ugani kaj, z vleke ga je na dvorišče palal na lasten pogon. In potem je spet vžigal.

Kaj boš naredo? Ti, ki ljudi ne voziš okoli? Celi avto v prafaktorje? Komplet elektriko ven pa na mizo gledat vsak kabl posebaj, menjavat 101 senzor mogoče pa bo? Kdo bo plačal za stari avto 28 ur diagnostike predn ugotoviš, da na koncu nek senzor, ki ima skupno maso občasno jebe (čeprav je v teoriji popolnoma nepovezano z napako)
Al kaj bi ti, če ni nikjer nič kar bi kazalo na jebeno napako, ki se ponovi naključno brez nekega vzorca in ne ugotoviš vzroka.
Za take zadeve ni Youtube
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol in aljoman

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.761
-443
113
Pozdrav vsem, prosila bi za mnenje oziroma pomoč, ker ne vem več kam se obrniti, da rešim moj avto, da bi bil vozen vsaj še eno leto, preden kupim novega.
Skratka, zadnje 3 mesece imam težave z Golfom 5, SDI, 2.0, 55 kW, prva registracija 2005.
V tem času mi je avto 3x ugasnil med vožnjo, bila sem 3x pri avtoelektričarju, ki je zamenjal/popravil modul vžiga in stikalo ključavnice. Naknadno smo še zamenjali filter goriva.
Avto še vedno ugasne med vožnjo.
Da sem bolj natančna.
Prvič: Peljem se približno 1 km, v vročem vremenu, ko sem želela prestaviti v nižjo prestavo, so vsi števci na armaturki padli, avto je začel izgubljati moč. Ko sem želela dati na gas, je bilo ravno nasprotno avto je začel zavirati oziroma je izgubljal moč.
Avto peljemo z avtovleko k avtoelektričarju. Začuda, pri njih avto vžge, zato se lotijo popravila le armaturne plošče. Avto je v tistem času deloval.

Drugič: Po približno enem tednu, avto ponovno ugasne v toplem vremenu po približno 1 km. Tudi, ko poskusim ponovno vžgati, se ne sliši popolnoma nič. Luči na armaturni plošči ne svetijo. Pokličem avtovleko in spet pri avtoelektričarju popravijo nekaj, kar mi niso točno definirali. Vem le, da nekaj pod volanom.

Tretjič: V upanju, da sedaj avto dela, se zgodi sledeče. Zjutraj se zbudim in so prižgani vsi štirje smerokazi. Avto vžge, vendar sem opazila, da je bila ura spremenjena, km pa so bili na nuli. Ponoči se je nekaj moralo zgoditi. Akumulator je nov. Tisti dan sem se presenečena lahko peljala brez težav.
Naslednji dan avto sicer normalno vžge, vendar je bila tema na armaturni plošči, števci niso delali. Kljub vsemu, sem se poskusila peljati, vendar po 1 km avto ponovno ugasne. Naslednji dan je avto ponovno delal, prav tako je bilo vse ok na armaturki.

Avto imam doma pod streho. Sedaj mi gori rumena luč za airbag in volan. Zamenjati moram grelne lučke, saj gori rumena luč za motor. Drugih napak računalnik ni opazil. Opozorili so me, da zamenjam tudi lagerje.
Naj še povem, da so mi pred osmimi leti vdrli v avto, vzeli ključavnico na volanu, ter mi cel avto pošpricali z gasilnim aparatom. Avto je po temeljitem globinskem čiščenju normalno deloval do letošnjega poletja.
Edine težave, ki jih moram omeniti je, da moram občasno dolivati olje, prav tako pa mi neverjetno hitro zmanjka hladilne tekočine. Na recimo 100 km pride na minimum in moram doliti. Nikjer nismo zasledili, da bi kaj spuščalo. Klima mi dela le, ko dam na najbolj močno.

Vsekakor se ne počutim več varno in vsaka vožnja mi povzroča neverjetni stres.
Je kdo med vami, ki bi vedel kje dejansko bi bila napaka oziroma ali poznate koga, na katerega bi se lahko obrnila, da bi si vzel čas in mi pomagal pri moji težavi.
Hvala in lep dan vsem.

katere lagerje so vam priporocili, da zamenjate?

res raje razmisli o drugem vozilu, s tole mašino in elektroniko je nekaj zelo narobe. ocitno nimate srece, pride tko pri avtih.
 

Rekreacija

Majstr
7. avg 2019
878
498
63
Samo na glas razmišljam..... Sam bi ta avto zapeljal v VW trgovino in ga dal za "Staro za novo". Potem si pa naj oni belijo glavo kaj je narobe na njihovem avtomobilu ko ga bo kupec pripeljal nazaj. To mislim da bi bilo še najbolj pošteno. Ker če ga prodaš nekomu za 1500 evrov človeka samo spraviš v nesrečo kateri že itak nima denarja za kaj boljšega ker sploh kupuje tako star avto. (Ali gre pod "Staro za novo" tudi če potem vzameš drugi star avto?)
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
Če bi kdaj delal v praksi in ne na forumih bi malo drugače pisal.
Murphy je kurba in pri takih "čudnih" zadevah avto 100% ne bo zatajil na servisu ampak po prvi vožnji, ko ga pelje domov.

Smo meli isti primer z enim cliotom. Avto ne vžge, ko je bil na dvorišču 30 tedne ga je vsak, ki je šel mimo probal vžgat. xy testnih voženj vedno je vžgal. vedno je vse delalo in nikjer ni blo napake. Pride stranka po avto in je čez 2 uri z vleko nazaj ker ne vžge. Ugani kaj, z vleke ga je na dvorišče palal na lasten pogon. In potem je spet vžigal.

Kaj boš naredo? Ti, ki ljudi ne voziš okoli? Celi avto v prafaktorje? Komplet elektriko ven pa na mizo gledat vsak kabl posebaj, menjavat 101 senzor mogoče pa bo? Kdo bo plačal za stari avto 28 ur diagnostike predn ugotoviš, da na koncu nek senzor, ki ima skupno maso občasno jebe (čeprav je v teoriji popolnoma nepovezano z napako)
Al kaj bi ti, če ni nikjer nič kar bi kazalo na jebeno napako, ki se ponovi naključno brez nekega vzorca in ne ugotoviš vzroka.
Za take zadeve ni Youtube
Uuu, saj boš še tipkovnico znucal. Ti lahko nekdo zrihta naziv "zavetnik mehankarije"? Ta YT bo torej zamera do smrti :-D

Avta v celem mesecu ni nihče niti pogledal. O tem pišem. Z avtom se niti eden ni nikoli po opravkih peljal, kaj šele, da bi havbo odprl.

Zdaj ali je razlog preobilica dela s 14 drugimi avti na hofu, izgorelostjo in globoko depresijo (najbolj tipični simptom vseh SLO obrtnikov vseh vrst in sort) zaradi dolgoletnega dela po 18 ur na dan, neznanjem planiranja dela, pa ne more biti problem stranke. Na avtu nihče ni niti havbe odprl. Tako kot greš zidat bajto, pa te vodovodar nateguje pol leta, in ne pride niti na objekt.

Nihče ne pričakuje 30 ur diagnostike na avtu zastonj, pričakuje se pa korekten posloven odnos, kar izgleda takole:
-nimamo časa, peljite avto drugam
-čas imamo šele čez en mesec, boste pripeljali avto 19. novembra?
-avto je star, problem pa kompleksen, na diagnozi bomo hitro ponucali več časa kot je avto vreden, peljite avto na odpad
-z avtom se bomo ukvarjali max. 2 uri, kar bo stalo 100 EUR, pa če bomo kaj rešili ali ne. Verjetno ne bomo, in potem odpeljite avto s hofa, najbolje na odpad. Boste pripeljali avto k nam?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
Zato imamo tudi avtomehanike in avtoelektrikarje, in ti imajo praviloma drugačno znanje in več kapacitet od prvih. Ta problem bi moral reševati štromar.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
Kaksno nesreco? Mujo bo to porihtal v enem popodnevu...
He, he. Nekoč sem imel na R6 fuč dve cinšpuli (od šestih), s tem da je 10% časa ena od teh delala... BMW mehanik je napako iskal trikrat v enem letu, in je ni našel.
Napako je nato popravil avtoelektrikar.

Nato sem avto prodal enemu mehaniku avtobusov, ki je vsako popoldne v isti delavnici švercal avte in vsakega še malo pošravfal... Čez kak mesec me je klical, da je avto že (seveda precej dražje) prodal naprej, da pa mu je vmes crknila še ena cinšpula...

"Kako si pa to pogruntal? Nazadnjič je trajalo eno leto pri človeku, ki že 30 let ne šravfa drugega kot bemfle?"

"Kako eno leto, pa saj se vidi po glazuri, katera je fuč, lej jo..."
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.354
5.631
113
Glede na tvoje znanje me čudi, da nisi sam menjal tuljav. Zakaj si rabil mehanika za to, da je trikrat napako iskal? To pa res ni nič takega vrečt oko na tuljavo in pogledat glazuro. KEr vedno ko tuljava jebe se na glazuri vidi. Enostavno druge opcije ni.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.919
932
113
Zato imamo tudi avtomehanike in avtoelektrikarje, in ti imajo praviloma drugačno znanje in več kapacitet od prvih. Ta problem bi moral reševati štromar.
Kaj naj rešuje če avto normalno dela v danem trenutku?
Kaj naj gleda, pomeri, ....računalnik pa nobene napake ne kaže.
Diagnostika zna bit huda jeba, ki terja čas , predvsem se pa vse konča pri €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Rekreacija

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
Glede na tvoje znanje me čudi, da nisi sam menjal tuljav. Zakaj si rabil mehanika za to, da je trikrat napako iskal? To pa res ni nič takega vrečt oko na tuljavo in pogledat glazuro. KEr vedno ko tuljava jebe se na glazuri vidi. Enostavno druge opcije ni.
Zato, PREKLETO, ker tega znanja 20 let nazaj nisem imel! Nisem imel drugega orodja kot 10 ključ in dveh šraufencigerjev! (Placa, kjer lahko 2 dni v miru šravfam avto pa še zmeraj nimam...)

Še na YT je bilo 15 let nazaj mehankarije za en pljunek, danes ga je pa celo morje. Potem sem se pa - nekaj iz zanimanja, ker me tehnika zelo zanima, nekaj pa iz potrebe - na internetu kvazi izobrazil.

In kar me je kdo na forumu naučil, sem za to hvaležen ko svinja. Ni treba vsakega jamBranja vzeti kot oseben napada na svoj značaj, delo in profesijo, presneto. Saj ti noben nič noče, dec.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
Kaj naj rešuje če avto normalno dela v danem trenutku?
Kaj naj gleda, pomeri, ....računalnik pa nobene napake ne kaže.
Diagnostika zna bit huda jeba, ki terja čas , predvsem se pa vse konča pri €.
Podpišem. Temu se reče, da je napaka stohastična, kar pomeni naključna, pojavlja se samo z določeno verjetnostjo v nekem času. Obstaja cela znanost, kako se pojav takih napak napoveduje, in kaj nanje vpliva. V elektrotehniki je to staranje, temperatura, in lahko tudi mehanska obremenitev.

80% takih nemogočih težav se sicer reši z sistematičnim pregledom najbolj osnovnih stvari, ki jih avto rabi za delovanje (Mase in kabel, ki gre na alternator... več je napisal Ježek. Tle bi dodal, da je dobro imeti namenski tester za testiranje delovanja alternatorja in akumulatorja, s tem bi bilo najbolje začeti.).

In to se da pogledati v dveh urah, brez da bi moral karkoli podreti, več se pa NE IZPLAČA, ker je avto nič vreden. In je bolje peljati avto na odpad.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.605
1.462
113
Prvič: Peljem se približno 1 km, v vročem vremenu, ko sem želela prestaviti v nižjo prestavo, so vsi števci na armaturki padli, avto je začel izgubljati moč. Ko sem želela dati na gas, je bilo ravno nasprotno avto je začel zavirati oziroma je izgubljal moč.
Avto peljemo z avtovleko k avtoelektričarju. Začuda, pri njih avto vžge, zato se lotijo popravila le armaturne plošče. Avto je v tistem času deloval.
Bolj iz firbca, ampak vseeno: se je z avtom mesec ali dva pred prvim dogodkom zgodilo kaj posebnega?

Je bil v avtopralnici, se je zapeljalo čez kakšno veliko lužo, se je kdo zaletel z njim, se je z njim povozilo robnik, kakšno skalo, večjo luknjo, je kdo kaj delal na avtu?
 

ssokec

Pripravnik
23. dec 2012
78
33
18
Glede na simptome da ugasne med vožnjo in potem zopet deluje je lahko težava na senzorju obratov motorja, imel podoben problem na 1.9 tdi pri cca 460k km, ampak je bila moja napaka zapisana v motornem računalniku.
Da se števci in ura poresetirajo pa pomeni da ni bilo elektrike na števcih (slab akumulator, sesedanje napetosti ob vžigu, slab stik nekje ali kje kratek stik da se sesede napetost).
Vglavnem delo za avto električarja in se strinjam s predhodniki da je lahko strošek razkave točenega vzroka lahko večji od vrednosti avta. strošek okvarjenega dela je lahko na koncu samo 10Eur ampak je potrebno ugotiviti kateri povzroča težave.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony