Garažna vrata - enojna velika ali dvojna?

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.240
6.780
113
aha. tega nisem vedela, ker pač tega nimam. ker kot rečeno imam zraven osebni prehod in najbrž zato to ni bilo nikdar predmet debate. Je pa seveda logično in potrebno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.051
113
kak pozimi, sej se z avto noter pelješ pa rešeno. zapreš in pozabiš zunanji svet. Res ne vidim smisla po še enih vratih ali dodatnem prehodu v rangu 1000 € in več.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.976
6.866
113
pri taščici
Ja, ce imas v garazi sam avto. Ko pa imas se kolesa, skuter, kosilnico, smuci, sanke.... blablablabka..... Pa se tvoja logika o nepotrebnih dodatnih osebnih vratih podre. Ali bos imel cele dneve odprta, ali jih bos stalno odpiral. In zaoiral. Nekaj 10 x dnevno.... Bolje sli lezaji, ketna, vodila.... .... Malo prej kot pa ce bi jih samo. 2x vlekel.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.051
113
nekaj10x dnevno,tudi če nekaj 100x dnevno morajo kvalitetna dvižna to požret, pa tudi odpirajo se relativno hitro, ni to več vigl vagl ko včasih.
Tudi če so cel dan odprta, me ne moti.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.240
6.780
113
če jih ne rabiš oziroma ne vidiš nobene prednosti, da bi imel osebni prehod, potem ga ne daš... zadeva rešena.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.976
6.866
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:

Tudi če so cel dan odprta, me ne moti.
Aha, pri oknih (in tudi teh garaznih vratih) drugih podobnih zadevah pa na drugo decimalko pri k vrednosti (toplotna prevodnost, ce slucajno ne ves kaj je to) zapenjate. Tule pa cel dan odprta vrata, velika 10+m2.
bonk.gif

Kaj ce bi bil kar brez vrat in je problem rešen. Za 10 evrov zmontira alarm senzor in se je brez veze zajebavat. Meni vedno bolj dol visi za zaklepanje hise. Ce ima nekdo namen priti noter, ga z zaklepanjem ne bom ustavil.


 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.051
113
ogrevalno ločena neogrevana garaža, tako da načelno me ne moti. Pozimi pa se ne bom vozil s kolesom in 100x na dan šel noter in ven skozi garažo, tako kot si napisal.
evil.gif
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Hej.

Ker bomo zidali garažo za 2 avta (dimenzije 6,6 x 7,2 m), me zanima, ali je bolje vgraditi ena velika (široka 5,2m) ali zazidat vmes steber in vgradit dvoja vrata (širine 2,5m)? Malo ceneje stane vgradnja enojnih, samo se malo bojim, da se bolj kvarijo zaradi teže in velikosti. Sam vidim nekaj prednosti tako pri enih kot pri drugih...
Prednosti enojnih: vmes ni nobene ovire in se posledično tudi avto lažje obrača... Slabosti enojnih vidim v morebitnih okvarah (ker so težje), pozimi spustiš več mrzlega zraka v garažo (poleti pa toplega), tudi če praznujemo kak rojstni dan, bi mogoče prišlo kdaj prav, da bi bila ločena vrata...

Mogoče še imate vi kake predloge, za katere se trenutno ne spomnim in bi bilo super, da me spomnite na njih, da se nebom kdaj po glavi tolkel...

Hvala že vnaprej.
Ajde, lepo se imejte ;-)

Oj, glede na to, da je tema stara več kot 5. let si najbrž tole z vrati že rešil :)
Kako si se odločil?

Mi2 z mojo bova imela garažo podobne velikosti in sva tudi še mal v dilemi kaj in kako? V idejni nama je arhitekt narisal dvojna, pa se mi ne zdi švoh (na papirju) , zato me zanima, kako je v praksi. Kukr vidim, ste bili tule v večini za enojna, večja vrata. Za širino je pa nekak 5m kar nuja, al kako? :sprasujemse:

Še to, pri taki velikosti garaže, imate notr v garaži še kak nosilni steber? Mislim zaradi razponov,ker je hiša k+p+m?
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.841
454
83
Mi smo se potem odločili za enojna (5m).. Takrat smo še imeli 2 avta, sedaj že nekaj let samo enega.. Je pa zdaj res komot za parkirat... :D

Sedaj, ko imamo samo 1 avto, bi se verjetno odločil za ena manjša (recimo 3m) in posebna vrata za osebni prehod, ker imamo v garaži večkrat kakšno slavje in bi poleti bilo fajn (in tudi pozimi), da nabi bilo potrebno imeti odprta ta cela 5m široka vrata.. Pa s prijatli smo večkrat v garaži in bi mi prišel prav osebni prehod..

Če pa bi imel še 2 avta, pa bi se še enkrat odločil za enojna široka... Je bolj komot, če bilokaj delaš, ker lahko daš en avto v sredino garaže (npr.: bolj na kamot menjaš gume, odpreš vsa vrata in ga notri posesaš, itd...)..

Glede izvedbe garaže: mi na prekladi nismo šparali z železom (palice fi16), na stropu pa imam samo knauf in izolacijo (ni betonske plošče).. In vse vredu špila.. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: disc

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
Sedaj, ko imamo samo 1 avto, bi se verjetno odločil za ena manjša (recimo 3m) in posebna vrata za osebni prehod, ker imamo v garaži večkrat kakšno slavje in bi poleti bilo fajn (in tudi pozimi), da nabi bilo potrebno imeti odprta ta cela 5m široka vrata.. Pa s prijatli smo večkrat v garaži in bi mi prišel prav osebni prehod..
To se lahko reši tudi z vrati za osebe, ki so vgrajena v garažna vrata. Razen, če izbereš takšna, kjer to ni mogoče?
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Mogoče kot plus, dvoje vrat, štejem to, da ko prideš ali greš tako odpreš samo pol garaže in ne celo. Ok,sej mogoče res s tem ne boš ohladil hišo oz garažo,sam vseeno. Sva pa do penziona vezana na dva avta, pol bo pa najbrž že ker od tamalih tudi kaj imel.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
248
194
43
Imam enojna vrata (5 m) v uporabi od 2006. Lani poleti je počila vzmet. Naj bi sicer zdržala 10 let. Strošek 300 € zaradi menjave obeh. Vrata so bila blokirana 1 teden, avto pa notri, ker vzmeti ni bilo na zalogi.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
Imam enojna vrata (5 m) v uporabi od 2006. Lani poleti je počila vzmet. Naj bi sicer zdržala 10 let. Strošek 300 € zaradi menjave obeh. Vrata so bila blokirana 1 teden, avto pa notri, ker vzmeti ni bilo na zalogi.
To se sicer lahko zgodi tudi pri enojnih. Morda manj verjetno, pa vseeno. A na roke se pa ni dalo dvigniti?
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
248
194
43
Po besedah serviserja je sila 200 kg, torej bi rabil vsaj 4 silake. K sreči je bil 2. avto zunaj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.051
113
za razpone v garazi in preklade nad vrati, pač mora biti primerna statika. jaz ima tudi znotraj (klet/garaža) preklado da je pač potem 7x7 prostor normalno statično "podprt" za etažo nad garažo, kjer sta dva vozila, . vrata seveda enojna. Ne znam si predstavljat da manevriram mimo tistega srednjega stebra/zidu (res nepotrebno) .....
 
  • Všeč mi je
Reactions: disc in ales85

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Sedaj smo prišli na enojna vrata. Pa kukr opažam imate tukaj vsi 5m vrata. Če bi še enkrat dajali, ali bi dali večja/širša vrata, ali vam je 5m do vrh glave dovolj (za dva avta vštric)?