Garažna vrata - enojna velika ali dvojna?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.382
6.535
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Tudi če motor crkne jih lahko od zunaj odpreš - potem se pa počasi konča s prednostmi.
tongue-1.gif
Se pravi je brez veze v takem objektu imeti kljucavnice. Ker v vratih na daljinca ze dolgo nisem videl na zunanji strani kkjucavnice.
Lahko pa jih odpres z notranie strani, če izvedes nekaj ukrepov pred tem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.349
5.625
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Tudi če motor crkne jih lahko od zunaj odpreš - potem se pa počasi konča s prednostmi.
tongue-1.gif
Se pravi je brez veze v takem objektu imeti kljucavnice. Ker v vratih na daljinca ze dolgo nisem videl na zunanji strani kkjucavnice.
Lahko pa jih odpres z notranie strani, če izvedes nekaj ukrepov pred tem.

ključavnica se montira samo v primeru, da so dvižna vrata edini vhod. Torej da jih lahko od zunaj odpreš v primeru izpada elektrike.
Od znotraj lahko vsaka.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.132
10.502
113
tako je, če pa živiš v normalnem okolju kjer je elektrika, pa pritisneš na daljinca ali pa odtipkaš kodo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.551
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
tako kot je napisal luka51. imaš ključavnico, odkleneš DVIGNEŠ DVIŽNAAAAAA ROLETAAAAAA vrata in greš notri...gr69
smile-1.gif
brez hiltija.

5 m dvižna boš od zunaj dvignil kako? A si CN? A sn lohk tvoj prijatelj?
tongue-1.gif


Priznam pa, da moram prvotno izjavo rahlo popraviti - dvokrilna se dajo od zunaj brez kakšnih večjih težav odpreti, tudi ko ni elektrike.

Sicer pa poglejte celotno komunikacijo in od kod in zakaj moja izjava.

Pa še avtorju - se pridružujem mnenju "1 velika 5 m, + ločen vhod z običajnimi dovolj širokimi vrati", vrata v vratih le kot izhod v sili, predvsem iz vidika uporabnosti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.382
6.535
113
pri taščici
Saj ue v blizini kaksen kamen pa okno.....
Kot vem ti ni treba biti CN. Vrata ti pomaga dvigniti (naj bi, nisem preverjal ker nimam takih vrat) vzmet. Tudi havba od kaksnega velikega avta zna biti tezka, pa jih vecina zensk lahko odpre.nesla jih pa je ne bi skoraj nobena....
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.551
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Drži Hanzi - "naj bi".

Še enkrat - govora je bilo o 5 m vratih - a veš kaki feder bi rabil, da bi bilo dovolj energije za pomoč? Plus da jih od zunaj nimaš kako pametno prijeti.

Kot pravi alko - pajser, dvignit, podpreti - prste noter, dvignit - tko voli nek izvoli.

Druga stvar so taka dvižna:
Tor_Zeichnung.jpg


Samo nekako dvomim, da je avtor imel taka v mislih.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.619
6.342
113
jaz imam 5m dvižna sekcijska (taka: http://www.mkl-systems.si/izdelek/sekcijska-dvizna-vrata). od zunaj nimam nič za prijeti, pa tudi drugače ne bi šlo, ker je treba najprej od znotraj nekaj sprostiti tam na mehanizmu. ne bi o detajlih, samo imam na listku nekje napisano kaj moram narediti. to rečeno, moram biti noter, da se to naredi in potem jih lahko tudi sama dvignem. ni ajnfah, ampak če bi bilo treba... smo probali pri montaži, kako to gre, potem ni bilo več prilike tega delati. moj to dvigne tik tak.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.382
6.535
113
pri taščici
Ko sprostis tisto blokado o kateri pise Jabe zgoraj naj bi vrata lahko odprl vsak desc brez pajsarja. Tudi havbo od avta odpres brez pajsarja. Ce je odklenjena in amortizerji delujejo. S steklom pa je najbrz tako tezka da je prav dalec ne bi nesel.
Ko je horman montiral gasilska vrata je tudi razlagal odpiranje brez elektrike. Pa tista vrata tudi niso 2x2m.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.349
5.625
113
nevem o kakih pajserih eni bluzijo.
ajde mam samo 3.5m ampak ko sprostim blokado jih z eno roko brez problemov dvignem do polovice. Nad polovico pa pač z dvema rokama.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.800
384
83
Vipavska dolina
ksz
imam vrata 5m dolžine, višine enih 2 metra., sicer imam dodatna vrata tako da jih na roke oz kar z roko lahko dvignem odznotraj pa ni nobenega problema. Tudi odpiralcu teme bi svetoval, če se le da naj ima posebej vrata in ne vrata v vratih. Meni so zaradi take dolžine slednje odsvetovali, ker ponavadi jih ojačajo zgoraj in spodaj {vsaj pri meni}, če bi imel vrata v vratih pa bi jih lahko samo zgoraj in potem bi jih tam lomilo {vsaj meni je bilo nekako tako razloženo}. Odločil sem se za dodatna, aluminjast okvir za polnila mi je pa mojster uporabil kar odrezane dele panela, tako da me je mislim da skupna cena prišla še manj kot če bi vzel vrata v vratih. Je pa res od tega že 5 ali 6 let...
 
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.490
2.840
113
v lokalni ostariji
pajser je za mevže ki ne zmorejo dvignt vrat.imam pa občutek da eni še niso vidl kako izgledajo
smile-1.gif
imaš fedre... ker drugač bi moral biti tudi elektromotor močan par kw...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.551
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Priznam da "osebnih" še nisem videl v živo - poznam samo industrijske - in tistih brez flašencuga iz notranje strani ne premakneš.
tongue-1.gif


Sem pa še vedno mnenja, da je edina prednost krilnih pred dvižnimi (in to če sploh
tongue-1.gif
), da jih od zunaj (ob izpadu "pogona") lažje odpreš.

In še enkrat - če bi jaz bil pred izborom kaj narediti - 5 m vrata + dodatna navadna vrata (pa ta ne zaradi morebitnega izpada pogona sekcijskih, ampak zaradi lažjega dostopa do "ostale krame" v garaži).

Sedaj po O&O in lep dan naprej.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.619
6.342
113
ampak je razlika med odpiranjem na roke od zunaj ali od znotraj (ko jih lahko odblokiraš). Od zunaj ne vem kako se odprejo 5m dvižna vrata. kako imajo pa stranska to narejeno pa ne vem...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.490
2.840
113
v lokalni ostariji
jabe, če so to edina vrata v prostor potem imajo od zunaj možnost "deblokade" (ponavadi kakšna ključavnica) itak pa je pametno imeti osebni prehod (vrata v vratih, vrata zraven vrat) da pozim ne odpiraš celih vrat zato da greš notr... jaz si ne predstavljam, da nebi imel osebnega prehoda...