Odpri pooblaščenega pa mi povej kaj vse rabiš in kolko boš mel stroškov samo s tem, da si pooblaščen.
Ko boš delavnico gradil po njihovih standardih, ko boš plačeval njihovo orodje, izobraževanje, potrošni materjal, programe, ipd.
Ni to da maš voziček z orodjem, dvigalo, in pa tester iz amazona.
A ti ne znaš brati? Jaz ne pravim, da ne razumem zakaj je pooblaščenec dražji. Ne razumem pa, zakaj je menjava olja šla v enem letu gor iz 150 EUR na 250 EUR. Olje je šlo gor 20% v trgovini.
Seveda. Kozolcar ve vec, kot tisti, ki je avto skonstruiral. Zakaj bi menjal, ker je tako rekel zlatar na pooblascenem servisu, ce sosed zna vse popravit. Ko pa avto zagori (BMW 520d) seveda kozolcar roke stran in rece stranki, pojdite jeb** mater pooblascenem servisu.
Kaj pa, ko kozolčar menjava olje v samodejnem menjalniku, čeprav ga pooblaščenec noče, saj je sealed for life? In tako zagotovi, da bo še dolgo menjalnik brezhibno delal. Pooblaščenec bi ga pač pri 200 jurjih zamenjal za 10 jurjev.
Pa, ko kozolčar preventivno čisti EGR pri 150 jurjih, čeprav je baje vse ok in bi ga pač pooblaščenec pri 200 jurjih enostavno zamenjal, ko bi zadeva dokončno riknila in dala simptome ven.
Tisti tvoj EGR od BMWja pa ne rabiš omenjat, ker je to KRIVDA TOVARNE in jo je tudi lepo zrihtala. Tako da, ne bi jaz tega ven metal kot nekaj pozitivnega. Pa kar nekaj BMWjev, ki so SE SERVISIRALI SAMO NA POOBLAŠČENCU je moralo zgoreti, da so potem zrihtali ostale. A nje?