Garancija Fiat

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.229
503
113
Avto (Fiat Tipo) kupljen nov v SLO.
Sedaj ga imam 4 leta in na zadnjem servisu sem omenil,
da nekaj škripa pri obračanju. So pogledali in povedali, da je
prišel prah nekje v amortizerje. In to ne krije garancija.
Garancija je 5 let (oz 2+3).
Naj težim ali nima smisla ?

T
Znanec se je za dost večjo stvar več kot leto jeb... z njimi. Na koncu je zmagal in dobil zastonj popravljeno. Samo je bilo pa potrebno kr neki emailov pa varstvo potrošnikov vključit...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
To je uradni odgovor.
Odpri pooblaščenega pa mi povej kaj vse rabiš in kolko boš mel stroškov samo s tem, da si pooblaščen.
Ko boš delavnico gradil po njihovih standardih, ko boš plačeval njihovo orodje, izobraževanje, potrošni materjal, programe, ipd.

Ni to da maš voziček z orodjem, dvigalo, in pa tester iz amazona.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Vojnik

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Odpri pooblaščenega pa mi povej kaj vse rabiš in kolko boš mel stroškov samo s tem, da si pooblaščen.
Ko boš delavnico gradil po njihovih standardih, ko boš plačeval njihovo orodje, izobraževanje, potrošni materjal, programe, ipd.

Ni to da maš voziček z orodjem, dvigalo, in pa tester iz amazona.
Tudi ce vse to drzi (ne dvomim), to ni noben dober izgovor, da se za popravila uporabljajo najdrazji in najbolj potratni postopki.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Tudi ce vse to drzi (ne dvomim), to ni noben dober izgovor, da se za popravila uporabljajo najdrazji in najbolj potratni postopki.
Seveda. Kozolcar ve vec, kot tisti, ki je avto skonstruiral. Zakaj bi menjal, ker je tako rekel zlatar na pooblascenem servisu, ce sosed zna vse popravit. Ko pa avto zagori (BMW 520d) seveda kozolcar roke stran in rece stranki, pojdite jeb** mater pooblascenem servisu.

Tukaj je nekdo pisal, da mu je hotel lopov na pooblascenem servisu zamenjat zavorne klesce, pa je to kozolcar popravil drugace, ceneje, ker pooblascenec, kjer delajo samo vajenci tega ne zna. Vse super, dokler zavore delajo in se nihce ne ubije. Kaj pa, ce pride do prometne nesrece?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Odpri pooblaščenega pa mi povej kaj vse rabiš in kolko boš mel stroškov samo s tem, da si pooblaščen.
Ko boš delavnico gradil po njihovih standardih, ko boš plačeval njihovo orodje, izobraževanje, potrošni materjal, programe, ipd.

Ni to da maš voziček z orodjem, dvigalo, in pa tester iz amazona.
A ti ne znaš brati? Jaz ne pravim, da ne razumem zakaj je pooblaščenec dražji. Ne razumem pa, zakaj je menjava olja šla v enem letu gor iz 150 EUR na 250 EUR. Olje je šlo gor 20% v trgovini.
Seveda. Kozolcar ve vec, kot tisti, ki je avto skonstruiral. Zakaj bi menjal, ker je tako rekel zlatar na pooblascenem servisu, ce sosed zna vse popravit. Ko pa avto zagori (BMW 520d) seveda kozolcar roke stran in rece stranki, pojdite jeb** mater pooblascenem servisu.
Kaj pa, ko kozolčar menjava olje v samodejnem menjalniku, čeprav ga pooblaščenec noče, saj je sealed for life? In tako zagotovi, da bo še dolgo menjalnik brezhibno delal. Pooblaščenec bi ga pač pri 200 jurjih zamenjal za 10 jurjev.
Pa, ko kozolčar preventivno čisti EGR pri 150 jurjih, čeprav je baje vse ok in bi ga pač pooblaščenec pri 200 jurjih enostavno zamenjal, ko bi zadeva dokončno riknila in dala simptome ven.
Tisti tvoj EGR od BMWja pa ne rabiš omenjat, ker je to KRIVDA TOVARNE in jo je tudi lepo zrihtala. Tako da, ne bi jaz tega ven metal kot nekaj pozitivnega. Pa kar nekaj BMWjev, ki so SE SERVISIRALI SAMO NA POOBLAŠČENCU je moralo zgoreti, da so potem zrihtali ostale. A nje?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
daj še kaj z velkimi tiskanimi napiši. Še vedno ne boš spremeni tega, da morejo na pooblaščenem delat tako kot reče tovarna. Ne tako kot bi nepooblaščen rešo ceneje.

Jaz sn ti tudi popravo servovolan na puntotu za moj strošek 12€. pooblaščen pa da nov motor. Šobe in pumpe smo obnavlali, pooblaščen da nove.
na 1.9 tdi smo brusli ležišče šob, da ni vtrgalo oringov. Pooblaščen bi dal novo glavo. Na GP menjava senzorja navora, pooblaščen nov servo. Pa še oh in ah tega.

Glej če ne poznaš zadev kako delujejo in kaj je zadaj ne komentiraj. Hvala lepa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
daj še kaj z velkimi tiskanimi napiši. Še vedno ne boš spremeni tega, da morejo na pooblaščenem delat tako kot reče tovarna. Ne tako kot bi nepooblaščen rešo ceneje.

Jaz sn ti tudi popravo servovolan na puntotu za moj strošek 12€. pooblaščen pa da nov motor. Šobe in pumpe smo obnavlali, pooblaščen da nove.
na 1.9 tdi smo brusli ležišče šob, da ni vtrgalo oringov. Pooblaščen bi dal novo glavo. Na GP menjava senzorja navora, pooblaščen nov servo. Pa še oh in ah tega.

Glej če ne poznaš zadev kako delujejo in kaj je zadaj ne komentiraj. Hvala lepa.
Kaj se ti kuriš brezveze? A sem kje pisal, da pooblaščenec lahko dela kar hoče? Seveda mora slediti navodilom tovarne, saj drugače lahko izgubi pogodbo.
Dal sem dva primera storitve, ki jo stranka želi in bi jo plačala, pa se ji pooblaščenci izogibajo, kaj šele, da bi jo priporočili stranki. Vsaj za menjavo olja ima postopek s strani tovarne, če ne tudi za čiščenje EGRja.

Važno, da si ti stručko in vse veš. Upam, da se boš uspel še brati naučit, pa razumeti tudi prebrano, da se ne boš užigal po nepotrebnem. Ali hočeš morda povedati, da so lani za ceno 150 EUR delali po kozolčarsko, sedaj za 250 EUR pa sledijo navodilom tovarne?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Nigga, please. It ain't no rocket science. To ni nobena višja matematika.

Zavorne klešče so tako enostaven strojni element, da bi jo moral znati popraviti vsak mehanik, in to seveda tako, da bodo enako dobre in enako varne kot nove. Takih reči se ne popravlja s selotejpom, da bi bilo to nevarno popravilo. (Ni pa nujno, da bo to ceneje kot kupiti obnovljeno kpl čeljust in kot smo lahko prebrali jih očitno kje tudi razdirajo ne več.)
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Mislim, da bi marsikdo bil pripravljen placat te visoke zneske, ce bi bil avto potem res popravljen.
Zal pa visok racun ni nobeno zagotovilo za kvalitetno opravljeno delo. Ljudje se po veckrat vozijo nazaj na servise, ker napaka ni odpravljena.

Ne bi se cudil, ce bi se normativ menjave celotnega sklopa, ko je okvarjen le en (zamenljiv) del, izkazal kot se ena izmed mnogih sistemskih goljufij avtoindustrije.

lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in ales85

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.846
113
pri taščici
Tukaj je nekdo pisal, da mu je hotel lopov na pooblascenem servisu zamenjat zavorne klesce, pa je to kozolcar popravil drugace, ceneje, ker pooblascenec, kjer delajo samo vajenci tega ne zna. Vse super, dokler zavore delajo in se nihce ne ubije. Kaj pa, ce pride do prometne nesrece?
Ce ti zarnica crkne v hiši, ni treba da zamenjas celo elektriinstalacijo.
Ce ti crkne pri avtu, moras podret pol avta da jo zamenjas(pri nekaterih).
Ko sem kupil rabljen avto, mi na pooblascenem servisu v cca 15 minutah ni uspelo zamenjat zarnice.
Ni se mi dalo ga vec cakat, odpeljem s pregoreno in jo doma zamenjam.
V prvo sem res mal tuhtal... Sedaj jo zamenjam v petih minutah. Pa niti kozolcar nisem.
Pa avto je bil ze 5let na trgu, tako da v prvo ga mehanik na pooblascenem sigurno ni videl.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen