garancija / best buy?

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Osnovna garancija je 3 leta ali 100.000 km ... in dve leti podaljsane garancije...

Osnovna garancija:
Finder-20181004-114005.jpg


Podaljsana garancija (CarGarantie):
Finder-20181004-114109.jpg



Tebe je verjetno zmotil tisti datum 5. 9. 2019 ... kar velja za MES (Mazdina mobilna pomoc), ki je vedno veljavna 12 mesecev od opravljenega servisa na pooblascenem servisu in jo je mozno podaljsevati do 10 leta starosti vozila ...

Podaljsana garancija pa velja do 6.12.2022, kot je navedeno... Avto je prvic registriran 7.12.2017 ...

žal nimaš podaljšane garancije, ampak podaljšano jamstvo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
jaz bi pričakoval, da človek ki skrbi za floto "vsaj 30 vozil" ve kaj dela, a še ma službo ta strokovnjak ki ne zna brat malih fontov? :cool:
Človek bi pričakoval, da se za neko znamko na vse pretege borijo samo lastniki podjetja in ne tudi tisti, ki so kupili izdelek podjetja. To bi bila neka taka normalna situacija. Ampak kaj v Sloveniji je normalnega?
Kdo vsakič znova prebere licenco za ves SW, ki ga ima in se kake stvari menjajo tudi iz verzije v verzijo? Verjamem, da niti sistemci tega ne delajo. In na koncu je v vsaki taki pogodbi povsem nepomembno, kako je razume potrošnik. Važno je, kako svoje pisanje razume prodajalec/proizvajalec in če se zakomplicira, kako razume sodišče. Razumevanje pogodbe s strani potrošnika je povsem postranska stvar in ne vpliva na nič, ko gredo stvari narobe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
V bistvu mi je cisto vseeno, kako se imenuje zadeva... Dosedaj nisem imel niti najmanjsega problema s tem... in dokler se to ne spremeni, bo pac tako kot je... ;) ...

tebe osebno mogoče ne, tistega ki je odprl temo pa verjetno zanima oz. ostale, ki berejo (oz. jo bodo v prihodnosti) omenjeno temo pa verjetno zanima. Se mi zdi da glede na to, da se pogovarjamo ravno o razlikah med garancijo in jamstvom, je prav da se zadeva prav razlaga.

me pa zanima ali so v tem letu, odkar si sam kupil vozilo, Mazda kaj spreminjala omenjene zadeve. Na njihovi strani piše da sedaj nudijo garancijo proizvajalca za dobo 5 let/150 k km.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Pricakujem, da znas splosne pogoje avtomobilskega kaska na pamet.

Neznam jih na pamet, niti ni potrebe da bi jih. Sem jih pa prebral preden sem podpisal, tudi vem kakšne omejitve so zaradi določenih popustov. In tudi že v dveh primerih zavrnil podpis dveh polic, dokler niso spremenili nekih zadev, ki niso bile v skladu z dogovorom. Si lahko misliš. Niso vsi tak kot ti ko ne preberejo pol so pa drugi krivi
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Neznam jih na pamet, niti ni potrebe da bi jih. Sem jih pa prebral preden sem podpisal, tudi vem kakšne omejitve so zaradi določenih popustov. In tudi že v dveh primerih zavrnil podpis dveh polic, dokler niso spremenili nekih zadev, ki niso bile v skladu z dogovorom. Si lahko misliš. Niso vsi tak kot ti ko ne preberejo pol so pa drugi krivi

Vsa čast.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Se enkrat. Drobnega tiska nisem bral. Priznam moja/nasa napaka. Sem pa peicakoval vec koreltnosti od njih.
Glej, ti lahko pričakuješ kar hočeš, prodajalec te je na suho nategnil, sedaj pač ne pričakuj več zadev, temveč jih PREVERI.
Ne pa posploševat dejanja enega prodajalca na celotno znamko, saj to ni pošteno do tistih, ki pošteno delajo.
Potem se nam je dogajalo, da je nekdo dobil Passata, ki je bil akualen model, cez pol leta pa je prisel facelift. V realnosti pa “problemi” med zaposlenimi, eden je dobil aktualen model, cez pol leta nekdo drug favelift ali pa v primeru primeru pri Golfu, ko je eden dobil Golf VI, nekdo, ki je pogodba iztekla tri mesece kasneje pa Golf VII.
Ker je bila potem slaba volja med zaposlenimi smo se potem v nekem trenutku odlocili, da pogodbe za najem podaljsamo, da se zadnjemu potece najem in potem menjami vsa vozila naenkrat. Tukaj se je zgodilo, da so bila nekatera stara tudi tri in pri ene parih, ce se ne motim skoraj 4 leta.
To mi je vse jasno o kakšnem kolektivu se pogovarjamo :)...
Vidiš, vi ste šli celoten koncept avtomobilov menjat, kar bi pa lahko takoj naredili, bi bilo to, da bi že prej samo zarotirali avtomobile med seboj. Pa bi bilo rešeno.
shocked-face-with-exploding-head_1f92f.png
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
sem kr car ne?
Ne, bolj kmet, ampak ne v slabšalnem pomenu besede.
In kdor primerja zavarovalne pogoje s s pogoji jamstva ni ravno še videl le teh:
https://cdn.volkswagen.si/media/Kwc...1518602661/podaljsano-jamstvo-vw-feb-2018.pdf
Ni tako hudo, seveda pa moraš znati brati, kaj NI napisano, da je krito ;). To je pa vse. 5 minut v prodajnem salonu s kavico, ki jo prodajalec postreže, verjetno ne bo nobenega ubilo.
Lahko pa ''zaupaš'' in potem jokaš na TV-ju, kako te vsi po vrsti, vključno s sodiščem ne razumejo in si pač sodoben Don Kihot.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Ne, bolj kmet, ampak ne v slabšalnem pomenu besede.
In kdor primerja zavarovalne pogoje s s pogoji jamstva ni ravno še videl le teh:
https://cdn.volkswagen.si/media/Kwc...1518602661/podaljsano-jamstvo-vw-feb-2018.pdf
Ni tako hudo, seveda pa moraš znati brati, kaj NI napisano, da je krito ;). To je pa vse. 5 minut v prodajnem salonu s kavico, ki jo prodajalec postreže, verjetno ne bo nobenega ubilo.
Lahko pa ''zaupaš'' in potem jokaš na TV-ju, kako te vsi po vrsti, vključno s sodiščem ne razumejo in si pač sodoben Don Kihot.
Pa ja :). Piše še zmeraj tako, da te na koncu lahko nategnejo, če te želijo. Začel sem s prvi stavkom, dalje me ni brigalo:
Izključitve: deli, ki so podvrženi hitrejši naravni obrabi (npr. svečke, priključni kabli za svečke, potezne žice, klinasti/pasasti jermeni, cevi, filtri, hladilna tekočina in maziva).
Našteto je "kot primer". Zakaj ni našteto natančno? Tako je stranka prepuščena temu, da bo mogoče zvedela, da je tudi odmična gred podvržena hitrejši naravni obrabi in je jamstvo ne podpira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
sem kr car ne?
Morda dokler te ne bo nekdo nategnil tudi v drobnem tisku (glej Pepejev post) Jezik pač nikoli ne bo 100% natančen kot je matematika, za interpretacijo imamo odvetnike in sodišča. Pa fizično in časovno ne moreš čisto vsega preverjat, dasiravno imaš motivacijo. Nikoli ne boš sam popolnoma kriv za nespehe, niti popolnoma zaslužen za svoje uspehe.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Glej, ti lahko pričakuješ kar hočeš, prodajalec te je na suho nategnil, sedaj pač ne pričakuj več zadev, temveč jih PREVERI.
Ne pa posploševat dejanja enega prodajalca na celotno znamko, saj to ni pošteno do tistih, ki pošteno delajo.

To mi je vse jasno o kakšnem kolektivu se pogovarjamo :)...
Vidiš, vi ste šli celoten koncept avtomobilov menjat, kar bi pa lahko takoj naredili, bi bilo to, da bi že prej samo zarotirali avtomobile med seboj. Pa bi bilo rešeno.
Poglej priponko 24159

Glej mtl Razumem da se imaš za strokovnjaka na področji VW/Audi/Škoda in da od tega živiš, kar je seveda tvoja legitimna pravica. To pa še ne pomeni, da je VW/Audi/Škoda najboljše, kar se ti v življenju zgodi. Pa se ne bom v to spuščal, želim ti, da boš s tem dobro služil. Te pa prosim, da ne komentiraš tam, kjer ti ni mesto. Prav? Ali pač ne veš, da vsega ne veš?

Govorim namreč o tvojem komentarju glede kolektiva. Zakaj bi pa avte med seboj menjali? Ne razumem tvoje logike. V vsakem primeru, bi se nekdo vozil s starejšim modelom, nekdo z mlajšim. Zakaj bi sodelavcu, ki ima starejši model ne privoščil novega? Veš, pri nas v firmi je zadeva zelo preprosta; delamo zelo dobro in imamo nadpovprečne plače. Ne zaradi mene (btw., sem lastnik in direktor podjetja). Ne samo jaz, vsi zaposleni. Od prvega do zadnjega. Nobenega denarja na roke, vse lepo na račun, božičnica in delitev dobička. A veš zakaj si lahko to privoščim? Ker imam super sodelavce, ki dobro delajo. Ne dobro, vrhunsko. Zato imajo temu ustrezne pogoje. In če želim da ima nekdo nov avto, ker je pride, ga bo pač dobil. Po tvojem bi ga pa zamenjal s sodelavcem? Zakaj le? Poleg tega imajo vsi zaposleni možnost, da avto po poteku odkupijo. In temu primerno tudi skrbijo za svoja vozila.

Zato prosim komentiraj kako se LED lučke na Škodi programirajo in podobno, ne pametuj mi pa o kolektivu. Konec koncev gre za moj denar (po tem, ko so vsi sodelavci super plačani in plačani vsi davki - da ima Luka Mesec lahko plačo) in bom avte menjal kakor bom želel.

Zaenkrat je edini pogoj, da gre za vozila FORD, ker smo se z njimi dogovorili za dobre pogoje in zaveze, ki sem jo dal trgovcu ne bom požrl, saj smo/so z vozili zadovoljni. Še nekaj ti bom povedal; sodelavec je prišel s predračunom za novi FORD Focus Vignal (mislim, da se tako imenuje), ki mu je zelo všeč in je imel od Summita enega na testu (sicer nek drug nivo opreme) in je MPC skoraj 40.000 EUR. Neumnost, ker bi se za ta denar vozil z Audijem. Ampak veš kaj? Točno ta Focus mu je všeč in a bo tudi dobil. Pa ne zaradi FORDa, ampak zato, ker pri nas dela že več kot 10 let, ker je priden in pripaden podjetju in mu ta avto veliko pomeni. Še celo sam razmišljam, da bi si kupil EDGE. Pa vem, da bi za ta denar dobil osnovnega Volva. Veš kaj mi je bilo pri EDGU naj bolj všeč? To, da ima veliko opreme, da ima nek sistem, ki zmanjšuje šume v kabini (in je res zelo tih notri), ampak to niti ni odločilno. Odločilno je to, da ta avto ne gre nobenemu v nos. Nihče se v to ne spotakne. Bi se pa vsak v X5 ali podobna vozila, ki so postala kvazi statusni simbol delomrznežev, nastopačev, kvazi mafijašev in kurirjev droge.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Ne, bolj kmet, ampak ne v slabšalnem pomenu besede.
In kdor primerja zavarovalne pogoje s s pogoji jamstva ni ravno še videl le teh:
https://cdn.volkswagen.si/media/Kwc...1518602661/podaljsano-jamstvo-vw-feb-2018.pdf
Ni tako hudo, seveda pa moraš znati brati, kaj NI napisano, da je krito ;). To je pa vse. 5 minut v prodajnem salonu s kavico, ki jo prodajalec postreže, verjetno ne bo nobenega ubilo.
Lahko pa ''zaupaš'' in potem jokaš na TV-ju, kako te vsi po vrsti, vključno s sodiščem ne razumejo in si pač sodoben Don Kihot.


Najprej naj se gospodje, ki prodajajo VW in mislijo, da so edino na svetu kupijo bonton. Začetna stran "dober dan". Torej osnove. Večina njih se ima še veliko za naučit, predno pridemo do kavice. Pa morda bi bilo dobro, če ima nadomestno vozilo vsaj toliko goriva, da pridem do prve črpalke in ne, da hodijo za menoj s kantico, ko zmanjka goriva v prvem križišču. Prav tako bi bilo dobro, da vedo kaj več o jamstvu. Ne pa, d aga berejo pred stranko in si sami po svoje razlagajo, kaj je krito in kaj ne.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
In kdor primerja zavarovalne pogoje s s pogoji jamstva ni ravno še videl le teh:
https://cdn.volkswagen.si/media/Kwc...1518602661/podaljsano-jamstvo-vw-feb-2018.pdf
.

Tedensko sem se ukvarjal z popravili iz jamstva. in gledal folk ki je pizdil pa levo desno kak so bli nategnjeni. Ko si mu pogoje pokazal so bli pa vsi tiho.
Morda dokler te ne bo nekdo nategnil tudi v drobnem tisku (glej Pepejev post) Jezik pač nikoli ne bo 100% natančen kot je matematika, za interpretacijo imamo odvetnike in sodišča. Pa fizično in časovno ne moreš čisto vsega preverjat, dasiravno imaš motivacijo. Nikoli ne boš sam popolnoma kriv za nespehe, niti popolnoma zaslužen za svoje uspehe.

So tudi taki primeri ja. Ampak za jamstvo je lepo razumljivo napisano tudi za tiste ki niso odvetniki. Enako neko dokupljeno jamstvo lepo pišejo pogoji kot recimo 100€ soudeležbe pri EGR za vw, ali pa jamstvo na avtomatski menjalnik velja samo v primeru, da je ob nakupu opravljen servis in podbne. Pa še ne ke take so, ki se ne spomnim več. Seveda vsak ki je mogo plačat 100€ za EGR je jamral kak je nategnjen itd. Nihče od teh ni niti povohal pogojev.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Če maš garancijo ali jamstvo pač ne pričakuješ, da boš karkoli doplačeval. Če VW to res počne, da za določene dele zahteva doplačilo klub jamstvu ga je lahko sram. In ljudje klub temu kupujejo polizdelke iz VW grupe. Če jih le ta nateguje so si pač sami krivi in upam da jih čimbolj obere, ker je treba pobirat tam kjer je.....
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Če maš garancijo ali jamstvo pač ne pričakuješ, da boš karkoli doplačeval....
nakup vozila ni nic drugačen kot npr nakup hladilnika ali pa televizorja. ce se kupec sam ne pozanima kaj kupuje in kaj ta "paket" vsebuje si je čisto sam kriv. ker ce kupim zadevo za 10k + se hudicevo dobro pozanimam kam sem dal denar. tisti, ki se ne, pa potem joka da je bil nategnjen itd...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Hm, hm.
Si bom vzel 10 minut časa in ti strukturirano odgovoril na tale bullshit, potem se grem pa raje naprej LED lučkam posvetit.
Glej mtl Razumem da se imaš za strokovnjaka na področji VW/Audi/Škoda in da od tega živiš, kar je seveda tvoja legitimna pravica. To pa še ne pomeni, da je VW/Audi/Škoda najboljše, kar se ti v življenju zgodi. Pa se ne bom v to spuščal, želim ti, da boš s tem dobro služil. Te pa prosim, da ne komentiraš tam, kjer ti ni mesto. Prav? Ali pač ne veš, da vsega ne veš?
Mi lahko prosim linkaš, kje sem napisal, da je VAG grupa nekaj najboljšega, kar se lahko v življenju zgodi? Ali, da sem napisal, da je VW jamstvo boljše kot Ford jamstvo in da je Ford jamstvo zanič?
Ker če ti ne znaš brati in smatraš moje pisanje kot hvalo VAG grupe in njihovega ''jamstva'', potem si žal funkcionalno nepismen.
Jaz ti pišem le, da ni nateg, če nekaj podpišeš, kar nisi prebral, ampak si si sam kriv za to. In da ne posplošuj dejanja enega VW dealerja na vse, ker se nekateri dejansko trudijo. Vedno imaš tudi možnost podati pritožbo na uvoznika, da se še on vključi, če z nečim nisi zadovoljen, ne pa da le lapaš čez celotno znamko. Poleg tega imaš v krogu Ljubljane x dealerjev h katerim bi lahko šel.
Ti pa ploskam, da si s svojim ravnanjem pokazal dealerju (money talks).
Še toliko glede mojih VAG uberavtov in uber jamstva. Tole sem napisal v svojem drugem postu v tej temi (jup, VAG je uber, to je moj moto):
Moje mnenje je sicer, da če želiš relativno neproblematičen avto z dobro garancijo, s Hyundaijem ne boš falil. Čeprav je treba tudi tukaj sedaj že biti malo previden z novimi turbo motorji, dvosklopčnimi menjalniki, itd. To bo šele čas (in predvsem kilometri) pokazal, kje so.


Govorim namreč o tvojem komentarju glede kolektiva. Zakaj bi pa avte med seboj menjali? Ne razumem tvoje logike. V vsakem primeru, bi se nekdo vozil s starejšim modelom, nekdo z mlajšim. Zakaj bi sodelavcu, ki ima starejši model ne privoščil novega? Veš, pri nas v firmi je zadeva zelo preprosta; delamo zelo dobro in imamo nadpovprečne plače. Ne zaradi mene (btw., sem lastnik in direktor podjetja). Ne samo jaz, vsi zaposleni. Od prvega do zadnjega. Nobenega denarja na roke, vse lepo na račun, božičnica in delitev dobička. A veš zakaj si lahko to privoščim? Ker imam super sodelavce, ki dobro delajo. Ne dobro, vrhunsko. Zato imajo temu ustrezne pogoje. In če želim da ima nekdo nov avto, ker je pride, ga bo pač dobil. Po tvojem bi ga pa zamenjal s sodelavcem? Zakaj le? Poleg tega imajo vsi zaposleni možnost, da avto po poteku odkupijo. In temu primerno tudi skrbijo za svoja vozila.
Greva počasi: zakaj bi menjali avte? Zakaj jih pa sedaj menjate? Zakaj ne bi vsakemu sodelavcu privoščil novega avtomobila? Zakaj se mora nekdo, ki se vozi malo, sedaj usesti v avto s 100.000 km? Je to pošteno?
Da ti naštejem nekaj negativnih lastnosti TVOJE odločitev kot direktorja in lastnika:
iz situacije, ko je nekdo vozil največ 2 leti staro vozilo, ste sedaj prišli na situacijo, da bodo v eni točki vsi vozili 4 leta stara vozila? Katero vozilo misliš, da je bolj varno? Ker v prejšnjem sistemu jih je recimo pol vozilo (največ dve leti) star model, ostali pa novega. Sedaj, če si zadel tajming pravi, boste vsi vozili 4 leta stara vozila. Ja, res super skrb za zaposlene.
Naprej: vidiš, sedaj se moraš ubadat z jamstvi, prej se ti ni bilo treba. Sedaj moraš (BI MORAL) brati drobni tisk, prej bi pripeljal avto na servis in ga prevzel popravljenega in se ti ne bi bilo treba ''dogovarjat'' za jamstvo, itd.

Sedaj pa na komentar o kolektivu, ki sem ga podal. Moje izkušnje kažejo, da če je kolektiv ZDRAV in DOBER, potem večinoma NI zavisti glede modelov vozil. Pač enkrat en dobi nov model, tisti en mesec pred njim pa starega, drugič drugi. 2 leti je drobiž za to preživet, sistem je jasen, pravila so jasna in PIKA. TI si to zavist izpostavil kot največji problem in oprosti, ampak ne mi potem pisat o ne vem kako dobrem kolektivu. Ker te zavisti (razen redkih izjem) v kolektivu, kjer vse štima, enostavno ni. In ja, sem tudi jaz imel služben avto, pa v kolektivu ni čisto vse 100% štimalo, ampak razen zelo redkih budal, nihče ni bil zavisten glede avtomobilov, ker je vedel, da je vse by the book in bo tudi on enkrat ''imel srečo'' in bo nabasal na nov model. Pa ne samo to: nekateri so si celo želeli star model, ker so si ga lahko zaradi omejitve v budgetu, nabasali do amena z opremo, medtem ko so bili novi modeli (pač takoj ni nekih hudih dodatnih popustov, razen standardnih za veliko stranko) manj opremljeni.
Aja, se pa ta zavist in problemi začnejo, če se pravil NE spoštuje, torej se nekomu, ki se recimo bolj prilizuje šefom, da nov model, čeprav bi mu recimo po pravilih pripadal stari. Takrat se pa vsi vžgejo ja in nastane borba. Ampak tako sposoben manager in lastnik tako uspešnega podjetja, tega seveda ni delal. Ali pač?

Še glede odkupa: a se samo meni zdi, da se z lažmi enostavno zapletaš?
Aja, zaposleni lahko odkupijo in temu primerno skrbijo za avtomobile. In potem zaradi mojega predloga, pa bi bil to problem. Povej to tistemu, ki dela malo km na leto in potem avto z recimo 20.000km zamenja z avtom s 100.000km od kolega, ki dela pač veliko km letno. Saj si napisal, da se sedaj avtomobili rotirajo, a ne?

Še ena zadeva: torej, če prav razumem, ste zaradi spremembe politike vozil s strani korporacije šli na 4 leta? Hkrati si pa ti direktor in lastnik podjetja. Hm, si torej ti korporacija, ker si lastnik? Ali korporacija diktira car policy v tvojem podjetju? Mnjah. To bi bil pa prvi primer za katerega sem slišal. Vem, da te recimo ''mehko opomnijo'', da je primerno, da prideš z določenim voznim parkom na sestanke ali k strankam, če predstavljaš multinacionalko (torej si njen partner, zastopnik, whatever), nikakor pa, da moraš v TVOJEM podjetju avtomobile menjavat na 4 leta in ne na 2 leti. Čisti bullshit.

Zaenkrat je edini pogoj, da gre za vozila FORD, ker smo se z njimi dogovorili za dobre pogoje in zaveze, ki sem jo dal trgovcu ne bom požrl, saj smo/so z vozili zadovoljni. Še nekaj ti bom povedal; sodelavec je prišel s predračunom za novi FORD Focus Vignal (mislim, da se tako imenuje), ki mu je zelo všeč in je imel od Summita enega na testu (sicer nek drug nivo opreme) in je MPC skoraj 40.000 EUR. Neumnost, ker bi se za ta denar vozil z Audijem. Ampak veš kaj? Točno ta Focus mu je všeč in a bo tudi dobil. Pa ne zaradi FORDa, ampak zato, ker pri nas dela že več kot 10 let, ker je priden in pripaden podjetju in mu ta avto veliko pomeni. Še celo sam razmišljam, da bi si kupil EDGE. Pa vem, da bi za ta denar dobil osnovnega Volva. Veš kaj mi je bilo pri EDGU naj bolj všeč? To, da ima veliko opreme, da ima nek sistem, ki zmanjšuje šume v kabini (in je res zelo tih notri), ampak to niti ni odločilno. Odločilno je to, da ta avto ne gre nobenemu v nos. Nihče se v to ne spotakne. Bi se pa vsak v X5 ali podobna vozila, ki so postala kvazi statusni simbol delomrznežev, nastopačev, kvazi mafijašev in kurirjev droge.
Nikakor ti nisem in ti tudi ne bom diktiral, katera vozila ti voziš ali tvoji sodelavci v tvojem podjetju. Napisal sem le, da spoznaš partnerstvo, ko kaj zaškripa in ne, ko vse laufa. To je pa to.
Vse ostalo kar si napisal v tem odstavku (razen prvega stavka) je pa po mojem mnenju lepo natolcevanje nekoga, ki s tem opravičuje svojo odločitev. Sploh zadnji stavek glede X5, mafijcev in drogerašev. Čestitam. Upam, da se bolje počutiš.

Še sklepni komentar: meni vse te nekonsistentnosti v tvojih postih, ki si direktno nasprotujejo, enostavno kažejo na to, da nekdo trola in laže.
Ker, nisem še slišal, da bi se nekdo z ultra uspešno firmo in ne vem koliko zaposlenimi, ki nabavlja vozni park 30-ih vozil hvalil, da ne rabi brat drobnega tiska pri pogodbi za 700k EUR (30x 20.000+ EUR na avto v povprečju). Namreč on res ne rabi, ker se kot lastnik in direktor ne bo ukvarjal s tem na svojem nivoju (le na koncu bo požegnal, pa morda še šel na kosilo z direktorjem pooblaščenca), definitivno bo pa imel nekoga, ki bo celoten postopek spravil do podpisa in le ta bo tudi temeljito PREBRAL IN RAZUMEL vse pogoje, tako o opremi, vozilih, servisih, garancijah, jamstvih, nadomestnih vozilih in še čem.

Pa lepo trolanje naprej.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: godfather