garancija / best buy?

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Glej.
In ja, skrajsevanje servisnega intervala je navadna goljufija, razen za VW vernike. Pri zadnjem lotu vozil smo garancijo dokupili. In ne velja, ce ne delas servisa na 15K kilometrov.

Tebi se ne zdi natega, da uvoznik umetno zmanjsa servisni interval? Meni se.

interval menjave olja bi moral biti na 10.000. podaljševanje le tega je nateg in stranka to drago plača.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Glej. Glede na to, da smo pri enem trgovcu kupili vsaj 30 razlicnih VW .

ok zaj pa čisto razumem ja. Če kupiš 30 vozil nerabiš prebrat kaj podpisuješ.
Visiš vsak dan se nekaj novega naučimo. Jaz da pri 30 kupljenih nerabiš brat, ti sis se pa naučil, da se vedno prebere kaj se podpisuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Še enkrat: nategnil te je točno tisti trgovec/prodajalec in ne VW.

Še enkrat: v pogojih je jasno napisano, kakšni so pogoji JAMSTVA. Če ti ne ustreza, ga pač ne vzameš in servisiraš vozila na 30.000km ali 2 leti. In GARANCIJA 2 leti ti normalno velja.
In ja, zadeva ni ravno ''optimalna'', ampak to je pravica uvoznika, da on določi pogoje. To je isto, kot da bruhaš čez njih, ker je recimo cena za DAB 300 EUR... Noben te ne sili, da ga vzameš, in če ti to ne ustreza (ali pa doplačilo in pogoji jamstva) greš lepo drugam. Konkurence je dovolj.
In še tole: tisto VW jamstvo ni, da praktično nič ne krije. To je tipično posploševanje nekoga, ki s tem opravičuje/potrjujejo svojo drugačno izbiro. In ja, se zavedam, da NE krije vsega, ampak precej pa.

To je seveda tvoje popolnoma legitimno mnenje. Kot rečeno, konkurence je dovolj in fajn je, da ste zadovoljni z njo. Se pa zavedaj, da se ta ''kakovost'' izkaže, ko pride do problemov.

Mi lahko razložiš, kako ste imeli težave z jamstvom, ki kao nič ne krije, če so bili vsi avtomobili še v garanciji, ko ste se jih znebili?
Ali gre morda za rent-a-car? Čeprav ti se ponavadi menjujejo na pol leta.


Se enkrat. Drobnega tiska nisem bral. Priznam moja/nasa napaka. Sem pa peicakoval vec koreltnosti od njih.

Ja, avti se menjani na dve leti, ker so na poslovni najem. Avti se niso nabavljali vsi na enkrat, zato tudi menjava vozil ni bila na enkrat, torej na dve leti.

Potem se nam je dogajalo, da je nekdo dobil Passata, ki je bil akualen model, cez pol leta pa je prisel facelift. V realnosti pa “problemi” med zaposlenimi, eden je dobil aktualen model, cez pol leta nekdo drug favelift ali pa v primeru primeru pri Golfu, ko je eden dobil Golf VI, nekdo, ki je pogodba iztekla tri mesece kasneje pa Golf VII.

Ker je bila potem slaba volja med zaposlenimi smo se potem v nekem trenutku odlocili, da pogodbe za najem podaljsamo, da se zadnjemu potece najem in potem menjami vsa vozila naenkrat. Tukaj se je zgodilo, da so bila nekatera stara tudi tri in pri ene parih, ce se ne motim skoraj 4 leta.

Nisem rekel, da jamstvo nic ne krije. Je pa bistveno slabsa od FORDa. In ne, ne povelicujem FORDa. Ga ne vozim. Nekajkrat sem se peljal v Mondeu kot sopotnik, to ke vse. Vem pa, da so imeli v firmi vsi najprej dolge nosove in polno godrnanja, ko smo rekli, da menjami znamko. Zdaj pa nihce ne bi sel vec nazaj. So zelo zadovoljni, vsi po vrsti pravijo, da se avto bolje pelje, da avtomatski menjalnik lepse prestavlja in predvsem (kar je meni pomembno, za ostalo se ne sekiram) imamo z njimi bistveno manij problemov. Bistveno. Pa nas je to skrbelo, ker se bodo sedaj avti menjali na 4 leta, ne vec na 2 (odlocitev korporacije, ne lokalna odlocitev). Ce se prav spomnim - ne me drzat za besedo - nismo imeli se cisto nic, razen rednih servisov, pa neke seevisne akcije, ki je bila narejena v casu rednega servisa.

Poskodbe karoserije ne upostevam, se zgodi.

Edino, kar procakujem malo slabe volje pri zaposlenih je, da jim bomo avte med seboj menjali. Eni naredijo letno 20k kimometeov, drugi pa 100k kilometrov. Prej to ni bila tezava, ko so se menjala na 2 leti, daj pa bomo po enem letu tistemu, ki naredi npr. 20k kilometrov avto zamenains tistim, ki jih naredi 100k kilometrov.

Se enkrat; nisem noben vernik ne FORDa in ne VW. Avto imam za vozit in gledr na to, da avto kupim nimam nibenega namena delati neke reklame za svojo odlocitev o znamki. Povem pa naglas, da je VW precenjen, vsaj jaz tako mislim.

Ne vem pa, kaksen je vpliv proizvajalca na servis, ampak Summit v Ljubljani je znanstvena fantastika za Bravnicarjevo in Autodelto. Ne govorim samo strogo glede servisiranja, amoak odnos zaposlenih, prijaznost... kavica, taksi ce rabis prevoz, rogljicki, nasmejani zaposleni... morda se komu to zdi neumno, meni ne. Mi je pomembno kaksni so zaposleni, ker tudi sami delamo veliko na svojih sodelavcih. In sem preprican, da zadovoljen zaposlen bolje dela - v tem primeru skrbi za nasa vozila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
ok zaj pa čisto razumem ja. Če kupiš 30 vozil nerabiš prebrat kaj podpisuješ.
Visiš vsak dan se nekaj novega naučimo. Jaz da pri 30 kupljenih nerabiš brat, ti sis se pa naučil, da se vedno prebere kaj se podpisuje.

Pricakujem, da znas splosne pogoje avtomobilskega kaska na pamet.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
In ce menjas vsaki dve leti, a nima dve leti pa garancije ze nekaj casa. Kaj te potem skrbi jamstvo.
Kako je z dobavljivostjo nadomestnih delov pri fordu. Pri 30 vozilih se zagotovo kdaj kaj razbije, polomi.

Hanzi, sem ze odgovoril. V nekem trenutku, smo imei avte dlje, da smo poenotili interval menjave.

Nadomestni dei? Do sedaj samo redni servisi. Plus nekaj stekel (poskodba od kamencka) in manjsi karambol. Ni bilo nobenih tezav. Pri karambolunsmo bili cca 10 dni brez (cenitev, narocilo delov, popravilo, guzva za popravilo...) Ampak vse super, smo imeli nadomestno vozilo. Je pa, ce se prav spomnim slo za Tranzit Custom in smo dobili tudi identicnega nadomestneha.

Glede na to, da sipe kar pogosto menjamo (se posebno pozimi, ko se ceste veliko posipajo) se navadno zmenimo tako, da ne pripejemo avta takoj, ampak se zmenimo za en teden in vsak dan lri enem zamenjajo sipo. En avto odpeljemo, drugega tam pustimo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Za intermezzo: včeraj sem spoznal človeka, ki si je izmislil Kiino (takrat še 5-letno) garancijo. Globalno gledano. Zanimiva zgodba, mogoče jo bo kdaj pustil objavit. Pa vse njegove dogodivščine kasneje, ko je svatoval drugim proizvajalcem, tudi ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

Priponke

  • Garancija_pogoji_Redacted.pdf
    1,2 MB · Ogledi: 333
  • Garancija_pogoji_osnovno.pdf
    3,7 MB · Ogledi: 320

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Sem poskeniral garancijske pogoje za osnovno tri letno garancijo in podaljsano garancijo iz treh na pet let, ki sem jih dobil poleg avta ...

tole se pa ne ujema. mogoče se letos spremenili (tvoj izpis je iz leta 2017), kar je super: na Mazdini strani piše (kopirano iz linka)

Garancija proizvajalca

Pri nakupu novega avtomobila pri trgovcu vozil Mazda, prejmete obsežno garancijo proizvajalca. Slednja vključuje:

  • garancijo za nova vozila, ki velja 5 let oziroma do 150.000 prevoženih kilometrov,
  • 3-letno garancijo za lak in površinsko korozijo, ne glede na število prevoženih kilometrov,
  • 12-letno garancijo proti prerjavenju, ne glede na število prevoženih kilometrov
  • V času veljavnosti garancije se ob prodaji vozila le-ta prenese na novega lastnika.

Jaz to zastopim da imajo tovarniško garancijo 5let/150k km in ne več podaljšano jamstvo Car Garantie
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Tole sem dobil zraven avta... Saj je konec koncev vseeno... Garancijo uveljavljas na pooblascenem servisu... In v pogojih (osnovnih in pogojih podaljsane garancije) so navedeni podobni pogoji (nisem bral podrobno... samo na hitro preletel) ...

Tudi v digitalni servisni klnjizici pise, do kdaj velja garancija (podaljsana) ...

Finder-20181004-090726.jpg
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
ni čisto vseeno, sploh ko pride do problema (glej označen tekst spodaj). Iz tvojih dokumentov je razvidno da imaš jamstvo za 4 in 5 leto.

iz članka na AMZS Garancija in jamstvo za avtomobile

Pravno pojmovanje obeh izrazov

Precej drugače je v pravnem pojmovanju obeh izrazov. Tako zakon o varstvu potrošnikov v 15. b členu pravi, da je garancija vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

21. b člen zakona pa določa, da če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

Zakon o varstvu potrošnikov ne govori o jamstvu, ker je očitno, da je jamstvo predmet medsebojnega razmerja med kupcem – imetnikom in prodajalcem
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
808
113
toti Maribor
Tole jamstvo so si izmislili prodajalci vozil. Zakon namreč govori, da avto lahko servisiraš pri vsakem serviserju, ki ima prijavljeno dejavnost in garancija še vedno velja. Pri jamstvu, pa so bili prodajalci iznajdljivi in jamstvo pogojuje samo s servisiranjem pri pooblaščenem servisu. Taki primer je denimo VW group. 2 leti garancije+ 2 leti jamstva po preteku garancije, ampak samo pod pogojem kot sem ga opisal zgoraj.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Jest

Če jest to prav zastopim imaš osnovne garncije 2 leti in ne 3 in nato 3 leta podaljšane garancije. Po mojem mnenju ne gre za jamstvo ampak enostavno garancijo. Po mojem imaš nadaljne 3 leta enako garancijo kot prve 2 leti in ne neko omejeno jamstvo. vsaj iz digitalnega izpisa je tako videti. predvidevam, da imaš avto l. 2017 in garancijo do l. 2022. Prva velja do 2019, se pravi 2 leti, nato pa podaljšana do 2022.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Podaljšanje je verjetno pogojeno, da nimaš več kot 150000 km. Se pravi 2 leti garancije in neomejeno km, nato do 150000 km ali 5 let, kaj je prej, če pa v prvih 2 letih presežeš 150000 km, pa tega podaljšanja ni. Lahko pa da podaljšana zadeva gre za jamstvo z enakimi pogoji kot garancija in jo imenujejo garancija in ne jamstvo. Kdo bi vedel. So tapravi muhci, ti tržniki.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Jest

Če jest to prav zastopim imaš osnovne garncije 2 leti in ne 3 in nato 3 leta podaljšane garancije. Po mojem mnenju ne gre za jamstvo ampak enostavno garancijo. Po mojem imaš nadaljne 3 leta enako garancijo kot prve 2 leti in ne neko omejeno jamstvo. vsaj iz digitalnega izpisa je tako videti. predvidevam, da imaš avto l. 2017 in garancijo do l. 2022. Prva velja do 2019, se pravi 2 leti, nato pa podaljšana do 2022.


Osnovna garancija je 3 leta ali 100.000 km ... in dve leti podaljsane garancije...

Osnovna garancija:
Finder-20181004-114005.jpg


Podaljsana garancija (CarGarantie):
Finder-20181004-114109.jpg



Tebe je verjetno zmotil tisti datum 5. 9. 2019 ... kar velja za MES (Mazdina mobilna pomoc), ki je vedno veljavna 12 mesecev od opravljenega servisa na pooblascenem servisu in jo je mozno podaljsevati do 10 leta starosti vozila ...

Podaljsana garancija pa velja do 6.12.2022, kot je navedeno... Avto je prvic registriran 7.12.2017 ...
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.014
837
113
no če povzamem:
- noben zares ne ve, ker redkokdo bere drobni tisk
- vsi upamo na najboljše (v primeru da do kej pride)
- pa "prisegamo" na svoje znamke, ker z ostalimi nimamo izkušenj in lahko samo modrujemo :p
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
no če povzamem:
- noben zares ne ve, ker redkokdo bere drobni tisk
- vsi upamo na najboljše (v primeru da do kej pride)
- pa "prisegamo" na svoje znamke, ker z ostalimi nimamo izkušenj in lahko samo modrujemo :p


Pri Mazdi dosedaj ne poznam primera, da bi komu zaradi tega tezili... Celo se vec... Ce je redno servisiran na pooblascenem servisu, znaju tudi kdaj pogledati skozi prste in kaj urediti, tudi, ko je ze kaksen mesec, dva ali tri izven garancije... na garancijo ali pa kot kulanco ...

Za druge zal nimam izkusenj... Edino s Kio Sephio pred mnogimi leti, ko mi je motor zaribal, ko je bil avto en mesec cez 3 letno garancijo... in zgodilo se je to, nekaj dni po opravljenem rednem servisu ... SIcer niso direktno prizzali garancije... so pa takratno Sephio pri menjavi staro za novo vzeli v racun za tako ceno, kot bi bila, ce bi bil avto brezhiben ...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Osnovna garancija je 3 leta ali 100.000 km ... in dve leti podaljsane garancije...

Osnovna garancija:
Finder-20181004-114005.jpg


Podaljsana garancija (CarGarantie):
Finder-20181004-114109.jpg



Tebe je verjetno zmotil tisti datum 5. 9. 2019 ... kar velja za MES (Mazdina mobilna pomoc), ki je vedno veljavna 12 mesecev od opravljenega servisa na pooblascenem servisu in jo je mozno podaljsevati do 10 leta starosti vozila ...

Podaljsana garancija pa velja do 6.12.2022, kot je navedeno... Avto je prvic registriran 7.12.2017 ...


Gledal sem gor v elektronskem izpisu mazda Europe service. To sem zahebal, ja
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.568
9.813
113
40
MB
Glej. Glede na to, da smo pri enem trgovcu kupili vsaj 30 razlicnih VW bi pricakoval, da nam prodajalec ne laze in ne, da govori, da je kritje jamstva enakovredno garanciji.

Ne, nisem sel brat drobnega tiska. To je zame navadna natega, da moras brat droben tisk, oz., da ti trgovec laze

In ja, skrajsevanje servisnega intervala je navadna goljufija, razen za VW vernike. Pri zadnjem lotu vozil smo garancijo dokupili. In ne velja, ce ne delas servisa na 15K kilometrov.

Tebi se ne zdi natega, da uvoznik umetno zmanjsa servisni interval? Meni se.

O kvaliteti vozil pa ne bom izgubljal besed. Vsaj zame VW ze davno ni vec, kar je bil.

Pa se nekaj; jamstva ne da trgovec. Jamstvo kupec placa, da ne dobi brezplacno. Vprasanje samo, ali je zaracunano v ceno, ali pa ga placa posebej. Pri VW ga placa pa 2x. Najprej kupec placa jamstvo, potem pa se skozi skrajsane servisne intervale.

Na koncu, pa ugorovis, da jamsrvo skoraj nic ne krije, placas pa se popravilo.

Nekdo je omenil Hyundai. Ne poznam, priznam. Ni pa receno, da ne bomo kdaj Hyundaje imeli, nimam nic proti. VW pa gotovo nikoli vec, ker je precenjen. Pri nas se tisti zaposleni, ki so imeli sluzbene VW in imajo tudi provatno vozilo VW potihem in sramezljivo razlagajo, da se FORD bolje pelje in da imajo z njim bistveno manj tezav.

jaz bi pričakoval, da človek ki skrbi za floto "vsaj 30 vozil" ve kaj dela, a še ma službo ta strokovnjak ki ne zna brat malih fontov? :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl