Tomi, ti bom probal razložiti.
Kupovali smo VW v veri, da imajo 4 leta jamstva, ker so nam prodajalci vedno zagotavljali, da imamo 4 leta garancije. Torej ne 2 leti garancije in 2 leti jamstva. Čez čas smo to sicer izvedeli, ampak je bilo rečeno, ne skrbite, to je vse krito, kot pri garanciji. No seveda, dokler ni prišlo do težav. Potem smo šli brati drobni tisk (kar nima nobene veze z velikostjo fontov, kar navajaš) in ugotovili, da 2 letno VW jamstvo več izključuje, kot pa vključuje. Nato smo ugotovili še, da jamstvo velja, če delaš servise na 15.000 kilometrov (kar smo sicer delali) s tem, da je to predpis Slovenskega uvoznika in ne proizvajalca vozil. Če povzamem, jamstvo ti velja, če delaš servis na 15.000 kilometrov namesto na npr. 30.000 kilometrov, kot je servisni interval v tujini. To je zame po domače povedano navadna goljufija.
S tem, da je odnos gospodov na servisu katastrofalen. V nadaljevanju smo šlo gledati pogoje jamstva in ugotovili, da ima Škoda (in če se prav spomnim Audi in Seat enako) isto listo, kaj vse ne šteje v jamstvo.
Zaradi slabih izkušenj z jamstvom in servisom smo v firmi rekli, da bo pri menjavi voznega parka pomembno vlogo imelo jamstvo oz. njihovo kritje. Zgoraj sem napisal, katere znamke smo analizirali (pomeni, nismo avtov kupili, ampak podrobno prebrali njihove pogoje - nisem jih sicer bral sam osebno, ampak pri nas zaposleni, ki skrbi za vozila). Na podlagi tega smo se odločili, da kupimo vozila FORD.
Za enkrat (trkam na les, da se kaj ne zalomi) smo zelo zadovoljni. Z odnosom na servisu, s reševanjem težav (ki jih je mimogrede bistveno manj, kot pri VW) in z samo kvaliteto vozil. Sam osebno nisem kaj dosti vozil ne VW in niti sedaj FORD-a, lahko pa potrdim, da so naši zaposleni z samo vožnjo sedaj bistveno bolj zadovoljni, kot so bili prej z VW. Seveda je oblika stvar osebnih preferenc in slovenske napačne miselnosti o kvaliteti VW, ampak mi vež nazaj ne gremo. Če bodo FORDi delali tako, kot delajo in če bo servis ostal na takem nivoju, bomo tudi mi ostali lojalni znamki. Se pa zavedamo, da je konkurenca huda in če se zadeva spremeni, bomo tudi mi pogledali še kam drugam.
Nimamo namreč nobene preference; edni kar šteje je zanesljivost vozila, stroški s tem povezani in zanesljivost servisa. Zaenkrat kot rečeno nad pričakovanji. Mi je pa osebno vseeno, kaj piše na havbi; Mercedes, Lamborgini ali pa Dachia. S tem nismo obremenjeni.