Moji casi spremljanja "od blizu" so ze zdavnaj mimo. Sem pa dovolj od blizu spremljal da vem kako stojijo stvari. Alisic je paddocku (bil) poznan, je bil tudi eden izmed najbolj cenjenih novinarjev v karavani F1. Zato je lahko govoril s kom je zelel, tudi telefonske so bile shranjene. Se z Bernijem in Slavico je bil na "ti". Tako da te floskule prihrani za neznalce.
O skrivanju Vettla pa raje nebi. Seveda, mostva skrivajo da njihovi vozniki cim slabse odvozijo da zasluzijo cim manj denarja. Toliko skrivajo da te za malo ne skine odpisani Williams... Ne smesi se res te lepo prosim.
pojdiva po vrsti.
svet F1 se je v zadnjih sedmih letih konkretno spremenil. najprej z odhodom Bernija, letos še zaradi korone. priti do dirkačev je po eni strani lahko, ker imajo izjave po vsakem sessionu, v četrtek imajo veliko medijskih aktivnosti. ampak ena-na-ena je možen le še, če si vpliven. pomemben. in bogat. TV3 ni ne eno ne drugo. žal. se strinjam, Ališič je vpliven in spoštovan, ampak v trenutni F1 bi lahko delal le na podlagi poznanstev, da bi prišel do česa podobnega, kar pa je zaradi menjave staffa, tako v FIA kot v F1, prej izjema kot pravilo. glede na to, da tudi Ališič ni več toliko prisoten, kot je bil, se je tudi pri njemu prepad med "paddockom" in njim, žal, povečal. sam sem bil lani prisoten na 8 dirkah, pa sem na koncu v Abu Dhabiju končno doživel, da se me je naš "mediahandler" spomnil, ko sem ga prosil za dostop na grid. pa sem ga praktično na vsaki dirki prosil. tako je, danes si, jutri te ni, in si pozabljen. da pustiš pečat, moraš biti res prisoten. tam. na dirkališču. v medijskih scrumih. na medijskih dogodkih. na čimveč dirkah.
Dušan in Andraž žal nista. zato tudi težje dobita konktakte in konekcije. cene za to, da si kot del TV ekipe lahko na dirkališču pa tudi niso par 100€ ...
kar se tiče Vettla. ti resno misliš, da je od lani in predlani, ko se je boril za naslov prvaka, pa do letos, čudežno pozabil, kako se vozi? misliš, da je Raikkonen pozabil kako se vozi. oba sta s konkurenčnim materialom lahko še kako hitra. ampak ... ko ti avto ne da zaupanja, in pri dirkanju rabiš 100% zaupanje v material, ko material, ki ga voziš, ni to, kar si si želel celo zimo in upal, da bo, ti pade motivacija, ti pade zaupanje v dirkalnik kot ekipo in se zgubiš v povprečju. vsemu temu dodaš še B dirkalnik, pa po moje Seb to celo ve, in je kar je.
kar se tiče Renaulta in Danija, glede na tvoje izjemno poznavanje, bi moral prepoznati, zakaj je paket še vedno konkurenčen. prvič, ker Abiteboula stiskajo za vrat, drugič, ker Renault in Abiteboul krvavo potrebujejo dobre rezultate in tudi stopničke. in si tega tudi želijo. je pa drugače, če odhajajš od ekipe, ki je midfield k ekipi, ki trka na vrata prvim trem.
še to - sam sem ti kulturno in korektno podal repliko. bi te prosil, če tudi ti lahko storiš enako.