Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
V obeh primerih sta prehitevajoča rinila tja, kjer pač ni mesta. Po tvoje bi moral prehitevani že pred zavojem spustiti gas, da bi lahko pustil dovolj prostora, da bi "oba" zvozila ovinek.
V obeh šrimerih sta prehitevana grdo krišla pravila, prehitevajoča sta šla tam, kjer je bil 90% ovinka plac, le zadnjih 10% si je prihitevani dovolil, da nasprotnike porine s steze. Zanimivo: če bi prehitevajoča šla na apeksu popolnoma na notranji rob in bi usekalo, bi bila spet ona kriva po tvoje, ne? Očitno ne maraš prehitevanj ...
Če je nekdo ob tebi, pač ne smeš do roba steze, kar pomeni, da na izhodu ne moreš stisit do konca. Pred ovinkom pa moraš ponavadi itak spustit gas, drugače greš (tudi če si sam na stezi) v maline.
Zanimvo, da to v nižjih rangih (tudi GP2) to fantje vedo, v F1 pa pozabijo. Verjetno zato, ker je v nižjih rangih to kaznovano zelo striktno - in je zato dirkanje mnogo bolj zanimivo. Enako velja za večino ostalh dirkaških serij (Indy, Suprecars, japonski GTji, vse vzrtajnostne dirke ipd). Dva vštric po nekaj ovinkov skupaj. Saj se tudi v F1 zgodi, a redko, še posebej, če so zraven hinavci tipa Vettel, Hamilton in podobni ...
Bi bilo fajn, da si tapametni prebrete pravilnik. Saj ni tako dolg ...