Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Finta te menjave strani v levo je, da je potem šel nazaj na idealno linijo in to se kao dopušča. Torej lahko se 1x spremeni smer, potem pa pač nazaj na idealno linijo, ker bilo bi dokaj nevarno, če se tega ne bi dopuščalo.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni mi jasno, kako lahko hvalite kimija, ker je boljši od grosjeana, ki je en velik nub. Glede na kimijev potencial bi moralo biti razmerje v moštvu nekako tako, kot je pri ferariju, torej huda in očitna prevlada kimija, pa temu sploh ni tako.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj le? Ker se boš peljal po frnikolah pa te lahko odfuka ven.
Saj sprembemba smeri je le ena, potem se vrneš na normalno linijo in to ni več sprememba. Nekak tak so lani bluzli na BBC, ko je recimo ata zadrževal hamiltona za sabo, češ da se je pred vsakim ovinkom vrnil v idealno linijo in pač ni spremenil več kot 1x.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni mi jasno, kako lahko hvalite kimija, ker je boljši od grosjeana, ki je en velik nub. Glede na kimijev potencial bi moralo biti razmerje v moštvu nekako tako, kot je pri ferariju, torej huda in očitna prevlada kimija, pa temu sploh ni tako.
Citat:
Uporabnik Chief_Wiggum pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni mi jasno, kako lahko hvalite kimija, ker je boljši od grosjeana, ki je en velik nub. Glede na kimijev potencial bi moralo biti razmerje v moštvu nekako tako, kot je pri ferariju, torej huda in očitna prevlada kimija, pa temu sploh ni tako.
Darjan ti si čist isti kot Spidi, daj počakaj vsaj do konca sezone pa bomo potem videli kdo je koliko dober.
Pa kaj bi bilo, če si Šumi tisto sezono ne bi zlomil noge. . . če se Senna ne bi tistega leta ubil, bi Šumi vso kariero vozil za kakšen Minardi.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj le? Ker se boš peljal po frnikolah pa te lahko odfuka ven.
Saj sprembemba smeri je le ena, potem se vrneš na normalno linijo in to ni več sprememba. Nekak tak so lani bluzli na BBC, ko je recimo ata zadrževal hamiltona za sabo, češ da se je pred vsakim ovinkom vrnil v idealno linijo in pač ni spremenil več kot 1x.
Potem pa ali ne rineš tja, ali pa zaviraš šrej. Zanimivo, da tisti, ki prehiteva, pa lahko tam vozi.
In ne, vračanje na idelano linijo je druga sprememba smeri in ni dovoljena. Preberi prvilnik.
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni mi jasno, kako lahko hvalite kimija, ker je boljši od grosjeana, ki je en velik nub. Glede na kimijev potencial bi moralo biti razmerje v moštvu nekako tako, kot je pri ferariju, torej huda in očitna prevlada kimija, pa temu sploh ni tako.
Kako lahko ti hvališ šumija, ker je SLABŠI od Rosberga v istem avtu?
Počasi zgubljaš stik z realnostjo. Če boš kakšen dan abstiniral od mastrubiranja na Schumacherjevo statistiko ti bo dobro delo. Mogoče celo začneš gledat F1, kot jo gledamo mi, ne pa čez nek blesav šumi-psycho-fan filter
Citat:
In eight days we have had two great races largely driven by the degradation and resultant strategy dilemmas around the Pirelli tyres. In our show I expressed an opinion that whilst I'm really enjoying the races I wouldn't want F1 to become only about the tyres. I hadn't realised that Michael Schumacher was about to launch a broadside at the difficulty of managing the narrow window of performance and the high drop off of the tyre grip. On the journey home I was talking with two F1 drivers, a world champion and a multiple race winner, and they had very similar concerns to Michael in that they can't push the cars anywhere near their limits. 'Physically my granny could drive the race' quipped one to underline how far away from the limits they are. Pirelli have done a great job for F1 and judging by audience figures and comments the fans love this style of unpredictable racing. But it does become confusing when we have drivers popping up out of the blue with a fast but unrepeatable lap time in a session, and fancied runners simply disappearing backwards in the race. We need to see pure skill, speed and pace win through too, and not simply just applaud those who could tip toe the best or find the right set-up sweetspot on the day. There is room for both.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj le? Ker se boš peljal po frnikolah pa te lahko odfuka ven.
Saj sprembemba smeri je le ena, potem se vrneš na normalno linijo in to ni več sprememba. Nekak tak so lani bluzli na BBC, ko je recimo ata zadrževal hamiltona za sabo, češ da se je pred vsakim ovinkom vrnil v idealno linijo in pač ni spremenil več kot 1x.
Potem pa ali ne rineš tja, ali pa zaviraš šrej. Zanimivo, da tisti, ki prehiteva, pa lahko tam vozi.
In ne, vračanje na idelano linijo je druga sprememba smeri in ni dovoljena. Preberi prvilnik.
No, jaz ti pa povem, kaj so govorili lani na VN italije in tudi videl si, da komisarji niso ukrepali, če bi bilo jasno kršenje pravil, pa verjetno bi. Dopuščam sicer možnost, da komisarji ne poznajo pravil, ampak nekako je njim bolj verjeti kot tebi, je tako?
Citat:
20.3 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off‐line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni mi jasno, kako lahko hvalite kimija, ker je boljši od grosjeana, ki je en velik nub. Glede na kimijev potencial bi moralo biti razmerje v moštvu nekako tako, kot je pri ferariju, torej huda in očitna prevlada kimija, pa temu sploh ni tako.
Kako lahko ti hvališ šumija, ker je SLABŠI od Rosberga v istem avtu?
Počasi zgubljaš stik z realnostjo. Če boš kakšen dan abstiniral od mastrubiranja na Schumacherjevo statistiko ti bo dobro delo. Mogoče celo začneš gledat F1, kot jo gledamo mi, ne pa čez nek blesav šumi-psycho-fan filter
Tudi jordan je zadnja leta bil slabši kot recimo bryant, a zaradi tega ni več najboljši igralec košarke vseh časov? je zaradi tega to postal bryant?
Če gume ne omogočajo, da bi voznik iz avta iztisnil maximum, kako lahko sploh ocenimo kdo je boljši voznik? A sedaj bo merilo to, kdo zna bolj šparati gume, merilo o tem, kdo je boljši voznik? Lahko še jim damo tiste stožce za varno vožnjo na stezo, pa keri jih manj skegla, dobi qualy in štarta prvi?
Končale so se tako kot je sposoben voznik. Dve pike na 4 dirkah....Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To pa je dokaj nizka izjava za nekoga, ki se oklical za ljubitelja F1. Kako pa so se končale letošnje štiri dirke za ateja? Pobrskaj malo po arhivu, če jih nisi gledal.