[Formula 1]: Dirkalniki za 2011

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
Hm....meni tudi nič ne kaže na to, da bi se menjavala....

Sem pa bral na netu, da je to kao primerjava med RBR in F150...ampak..jaz po pravici poveno ne kužim
smile-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Se menjava, oba sta slikana v istem ovinku, ampak izgleda tako, da je precej motece (zaradi ogromne razlike v barvah obeh avtov). Ne bi me presenetilo, ce bi koga res zmetalo
bonk.gif
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.954
405
83
Bolj stabilen in hitrejši nej bi bil v počasnih in kratkih zavojih.


Drgač pa, kva ma pa Sauber dolg nos
shocked-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Hm... lani vem, da je imel Williams eno najkrajsih medosnih... Problem je bil v tanku, ki je sel v visino in ne dolzino.. Posledicno je bil center gravitacije razstelan in je bil dirkalnik s polnim tankom skoraj nevozen.. S praznim pa bistveno hitrejsi. Prav tako je tiktak pozrl gume zaradi neuravnotezenosti.

Kako je pri Merkli in Ferrariju ne vem, samo so ocitno predracunali, da se jim bo izslo.

Je pa kratka medosna v osnovi boljsa za zavita dirkalisca, daljsa pa za dolge ovinke in odprtejsa dirkalisca, to je mende vsem jasn?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
to ja, ampak pretiravat nikar, avtobus zato tudi v spaju nebi bil najhitrejši? dirkalniki so vseeno precej zrastli proti letu 2009, tako da je še to vedno dolga medosna. drugače pa tistih hitrih zavojev kjer bi se to najbolj poznalo verjetno ni toliko, da bi zanalašč delal daljši dirkalnik.,
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Saj govorim o razliki 10-15 cm, ne 10m
smile-1.gif


Normalno, da so zrasli, nekam je treba dat visji tank + KERS..

Jah, pointa je v kompromisu.. Vse vec je stop&go dirkalisc, kjer je krajsa medosna boljsa opcija.. v teoriji..
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
williams več ne bo nikoli prvak, dokler bodo delali tako, kot delajo zadnjih nekaj let.