Fiat Punto 1.2

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Vsekakor bi raje vzel 16V, zarad tega, ker sem v hribih doma, nižja poraba.

bonk.gif
ravno obratno....8V ima vec navora v nizjih obratih...posledicno ga manj turiras!

Ni res
smirk-1.gif

8V je bolj varčen na ravnini kot 16V se pa v hrib to obrne, preverjeno imel polota 1.4 60KM poraba 7l, pri 16v pa litr manj. Tud na AC je 16v lahko varčnejši odvisno od tega al je 1.2 ali 1.8, teli 1.2 vrjetno na AC niso varčni.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
teli 1.2 vrjetno na AC niso varčni.

Sicer se ne spomnim katerega sem vozil...ker je bil že un novejši z grdimi lampami predvidevam da je bil 1.2 16V

Lj-Makarska-Lj pil 6,6....polno naložen.....tm vožnja 110-130km/h......drugače pa 6,1...čisti faracajg
cheer.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Imamo takega doma l.2002 1,2 60KM ima 200.000km in dela vse. Menjat je bilo treba (oz obnovit) nek motorni računalnik in to je vse, ostalo dela tiptop tudi servo in klima. Edini minus je da je dokaj švoh za po avtocesti, nekako nad 130 ga komaj spraviš, rata glasen in obutek ni najboljši, za po mestu pa ga ni boljšega, majhen, lahek, cityservo obračaš z mezincem volan. aja pa računalnik kaže porabo v km/liter, tako da moraš potem ročno preračunavat v l/100km,..razen če se da to nastavt,...mogoče kdo ve?
lp
 
Nazadnje urejeno:

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.225
1.366
113
Ne da se nastavit. In od 1.2 mašine ne moreš pričakovati, da bo na avtocesti delal čudeže. To je avto za regijalke in za po mestu.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Km/liter
sprasujem se.gif


Ste šur? 6.6km/liter...dvomim da sem gledal km/liter!!!
 

gorazdo

Pripravnik
6. avg 2007
323
1
18
Ljubljana
Eni imajo porabo v km / liter, drugi v liter / 100 km.

Moj (2003 - facelift - velike luči) ima v litrih na 100 km.

Najbolj mu pašejo regionalke, hitrosti od 60-90.
Avtoceste so tko tko. Se pa da.

Klima hladi presenetljivo dobro. Rezervni deli so res poceni.
Recesijsko vozilo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
pri ostalih fiatih se da nastaljati prikaz porabe kakoje pri puntu ne vem,sem že pozabil,vozil sem ga 7 let nazaj in se s tem takrat tudi nisem ukvarjal
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik gorazdo pravi:
Najbolj mu pašejo regionalke, hitrosti od 60-90.
Avtoceste so tko tko. Se pa da.

Bil sicer od ene Ex
smile-1.gif
Ampak men je bil čisti joy že zarad porabe........sicer AC res raje 110 kot 130.....bmk......nisem nek divjak anyway

Klima hladi OK....mi je šel pa tist cityservo na organ......še brez njega mi je bil volan premehek
smile-1.gif


Sm ji takoj rekel....če ne bi bil ta "fejsliftan" model s temi grdimi lampami (starejši z lečami je bil men lepši) bi ga takoj kupu od tebe
 

THEDuke

Fizikalc
4. maj 2014
1.215
12
38
Dark Chest of Wonders
mel punta 5let , morem rečt da sm delu redne servise naredu z njim 100.000km ko je sov od mene naprej je mel 260k redni servisi, 2x komplet premze,termostat, karter (vlazna garaza) pa avspuh (vlazna garaza)

deli so đabe, reg je poceni, mal pije in to je to
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
pri ostalih fiatih se da nastaljati prikaz porabe kakoje pri puntu ne vem,sem že pozabil,vozil sem ga 7 let nazaj in se s tem takrat tudi nisem ukvarjal

Kolkor se spomnim, je tudi pri Puntu tako.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:

Vendar po drugi strani najbrž spet nesmiselno, saj je na 40.000 km potrebno preverjanje razmaka ventilov in po potrebi tudi nastavljanje. In takrat moraš tako ali tako odpirati pokrov, zaradi "dihtamase" pa imaš več dela z odstranjevanjem in čiščenjem. Če se precej voziš in narediš cca 40.000 km v dveh do treh letih, potem na 40.000 usput z nastavljanjem ventilov menjaš še tesnilo pokrova.

Kar mu zamerim, je nastavljanje ventilov s podlaganjem ploščic. Saj je res enostavneje in hitreje kot na vijak in kontramatico, ampak ko ne štima, moraš v nakup ploščice s primerno debelino. Hoditi v štacuno ravno ko si "pod avtom" za tako nepomembno stvar se ti zdi nesmiselno. In povrhu vsega jih večina štacun nima na zalogi in je potrebno še čakati.
Najbolj se splača kupiti ploščice Febi-Bilstein v trgovinah GMT, saj jih imajo in zelo pogosto tudi na zalogi. Cena pa odvisno od dimenzija, ampak od 0,5 EUR do 1 EUR.
cheer.gif

Morda še podatek o razmaku ventilov pri tem avtku, saj je večina podatkov na internetu napačnih, napačno je navedeno tudi v Autodati:
Vstopni: 0,35 mm +-0.05 mm ali drugače: 0,30 - 0,40 mm
Izpušni: 0,45 mm +-0.05 mm ali drugače: 0,40 - 0,50 mm

Sicer pa z nekaj domačega orodja narediš čisto vse, kar je znotraj rednega vzdrževanja - je enostavno.
zmaga.gif
Koliko lastnikov dela nastavitev ventilov?
Pri katerih avtih se to še dela?
Kaj se zgodi če tega ne delaš?
Koliko to stane na pooblaščenem in pod kozolcem?
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
pri ostalih fiatih se da nastaljati prikaz porabe kakoje pri puntu ne vem,sem že pozabil,vozil sem ga 7 let nazaj in se s tem takrat tudi nisem ukvarjal

Kolkor se spomnim, je tudi pri Puntu tako.

Ja dej povej kje bi to bilo, meni v 10 letih kar ga immao ni ratalo tega najdet, ....sej mogoče je problem v mojem IQ nč ne rečem
smile-1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz sem mel 1.2 60 KM, prevoženih baje 110.000 km, kupil rabljenega in ga po pol leta prodal, ker ni mel klime (kupil sem ga pozimi).
imel je počen menjalnik, zato sem dvakrat menjaval sklopko, na strošek prodajalca (po posredovanju odvetnika).
pa električni servovolan ga je sral, tak ko pri vseh.
če znaš sam šraufat, je super, če pa ne, pa raje ne ... prodal sem ga po 5000 prevoženih km. poraba do 7.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Mam ga že lep čas, ima klimo in ABS, dolgo ga je vozila žena v službo, zdaj služi kot pomožni avto. Menda da crkuje pri tem avtu glede na odgovore vse po vrsti, pri meni o tem crkovanju ne duha ne sluha. Pustil me je na cedilu edino enkrat, ko mu je res crknil motorni računalnik. 120 EUR in se pelješ dalje. Standardno ta motor pušča olje na pokrovu ventilov in semeringu, zato je motor vedno malo masten. Je pa star in pri starem avtu je treba šravfat, pa naj bo katerekoli znamke.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
1.2 8v je krasen za po mestu, pri 3.500 ima že max navor, plastike je sicer velik, so pa sedeži zelo dobri za sedet (barvne kombinacije iz tistega časa so pa katastrofa - plavi sedeži...
uf-1.gif


V 130.000km narejenih ni blo nobenih težav, servis je bil 120 EUR letno pri popoldnacu z novimi paknami in bencinskim filterom vred.

Ni pa to avto za odprto cesto, ker ga zmanjka nad 120 km/h... al pa klanc + klima
cry12bpy.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Mam ga že lep čas, ima klimo in ABS, dolgo ga je vozila žena v službo, zdaj služi kot pomožni avto. Menda da crkuje pri tem avtu glede na odgovore vse po vrsti, pri meni o tem crkovanju ne duha ne sluha. Pustil me je na cedilu edino enkrat, ko mu je res crknil motorni računalnik. 120 EUR in se pelješ dalje. Standardno ta motor pušča olje na pokrovu ventilov in semeringu, zato je motor vedno malo masten. Je pa star in pri starem avtu je treba šravfat, pa naj bo katerekoli znamke.

Milsim da bi bili stroški s kakšnim Cliotom manjši
rolleyes-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Misliš? Verjamem, da ste v okolici Revoza navezani na Renault, sam mislit je pomojem samo domneva. plus vsega pa Clio istega letnika nikakor ni po udobju primerljiv z avtom o katerem teče debata,