F1 sezona 2024

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.020
6.999
113
Krilce? misliš tisto ko je odpadlo ogledalo?

Voznik ne more ocenit kako pomembna je rumena in temu prilagajat njegovo vožnjo. Rumena je z namenom, da se zaščiti delavce in pa ostale na stezi, ter seveda sebe. Namerno ignorirati rumeno je recimo veliko bolj nevarno za zdravje, kot pa kar je max recimo naredil v mehiki.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.713
10.899
113
ja tist wing mirror

glej tale rumena je bila taka policijska na dolini 100m, ko ti radar postavijo v coni 30 ali pa med njivami ko je 50 omejitev pač , da se kasira... Na varnost ni vplivalo. Imaš grafe. kako je odpeljal max in kako noris... v praksi isto, v teoriji pa je oni za 10% spustil gas za 0,9 sekunde. Tam rumene sploh neb smelo bit. to komentiram

točno to dvoje, so vsi popljuvali ki malo več pomenijo v F1 kot ti pa jaz in alter.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.020
6.999
113
No ja, če F1 spusti gas za 0.9 sec to kar bistveno vplivana hitrost? saj se je takoj videl, da je nor konkretno približal maxu...

Rumene pravilno da je bila, ne bi pa je smeli izklopiti in takoj bi morali poslati ven SC. Mislim, da je po tisti bianchi nesreči nastalo pravilo, da noben delavec ne sme na stezo, dokler ni SCja ..

ampak to še vedno ne spremeni dejstva, da je nor "spregledal" rumeno...tebi tudi ne bo nič pomagalo če greš na sodišče in se buniš, da policijska kontrola ni imela veze z varnostjo...
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.947
402
83
Qatar je očitno proga k se jamra na polno. Med dirko Alfonso jamru, Perez jamru, da ne govorim o lojzu že pred prazno gumo, pol po tem itak normalno da si mal tečn. Pol pa še frštapn, najprej jamra o đorđu kako ga je zafrknu na qualyu, a pol gre on landota zafrknt. Še en primer, kak hinavc je mali drekač. In pol on govori o tem, da je zgubu respect do đorđa. Max do tebe so ga že vsi zgubil leta nazaj.
Pol pa še FIA in F1 nasploh, Đisz spet shitshow. Kdo bi si mislu, da bomo tok pogrešal Čarlija. Pa smo takrt skos jamral nad njem ampak očitno je pustu orng čevlje za zapolnit, in še kr niso našl človeka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: H19ED

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.713
10.899
113
No ja, če F1 spusti gas za 0.9 sec to kar bistveno vplivana hitrost? saj se je takoj videl, da je nor konkretno približal maxu...

Rumene pravilno da je bila, ne bi pa je smeli izklopiti in takoj bi morali poslati ven SC. Mislim, da je po tisti bianchi nesreči nastalo pravilo, da noben delavec ne sme na stezo, dokler ni SCja ..

ampak to še vedno ne spremeni dejstva, da je nor "spregledal" rumeno...tebi tudi ne bo nič pomagalo če greš na sodišče in se buniš, da policijska kontrola ni imela veze z varnostjo...
spusto je gas za 10%, hočem rečt da so bile idiotske odločitve komisarjev... ko je oni povzil mirror wing, sem rekel avo SC, ne, ni ga bilo, dokler.... pacijenti. pač. In podobno

pol pa onemu kazen 10 sekund STOP and GO.., boljš da bi kr črno zastavo dobil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.020
6.999
113
Aha, bila je celo DVOJNA rumena, torej zato verjetno takšna kazen, ker je to zelo resen prekršek in je tudi minimalna kazen postavljena visoko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.020
6.999
113
mislim, da je pravilo, da dokler NI vsaj pravi SC, ne sme nihče od delavcev na stezo...ali pa velja to, da ne sme "vzdrževalno" vozilo prej na stezo?

Že tako je preveč SCjev, upam da ne bodo še bolj zakomplicirali in tega sranja pošiljali še večkrat gor...
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.947
402
83
spusto je gas za 10%, hočem rečt da so bile idiotske odločitve komisarjev... ko je oni povzil mirror wing, sem rekel avo SC, ne, ni ga bilo, dokler.... pacijenti. pač. In podobno

pol pa onemu kazen 10 sekund STOP and GO.., boljš da bi kr črno zastavo dobil.
No no, včasih kot driver ne veš kaj te čaka na delu kjer mahajo z zastavami. In ja prav je, da se neupoštevanje kaznuje. Pustmo zdej debakl ki so ga zakuhal kako sploh ravnat z situacijo karbona na stezi. Dejstvo je, da lando ni upoštevu rumenih zastav. Je bil zeloooo unlucky situation, če gledaš analize in onboard, za trenutek ki je bil on kaznovan. Spregledal je eno rumeno zastavo, Max je v bistvu sam mal bolj lift and coast-nu in je blo kul. Itak pa k je nekdo za tabo skooos gledaš kok daleč je, in valda opaziš da je kr naenkrat pa bližje. In po mojem če Max nebi po jamru (kar je čist prov, da je) sploh nebi noben nč naredu. V bistvu pa Lando sploh ni pridobil. Gap je šel iz 0.8 pol nazaj na 1.6. Tko da lando malo ne sreče, in pa bedarija F1 directorja kako pohendlat zadevo. Se je pa tut maxu 2021 v qualy tkole rumena zastava zmuzlna in jo ni vidu. se zgodi in ko se, pravilno da se kaznuje. Sam 10sec stop and go je bla pa kr kruta.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.947
402
83
Pa ne vem zakaj niso najdl enga fit marshala k bi zlaufu hit na stezo po tist špegu, dokler ga ni vaporiziral čez celo progo. Mislm, da je bil okrog 15sec gap med lojzom pa gaslyem. Sej smo tut v zadnjih letih vidl kako enga žrtvujejo, če se spomnm so enga v singapurju skor povozil po SC restartu, pa v Bahrainu par let nazaj glih predn je bil SC....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.221
1.206
113
www.adriamedia.si
ja tist wing mirror

glej tale rumena je bila taka policijska na dolini 100m, ko ti radar postavijo v coni 30 ali pa med njivami ko je 50 omejitev pač , da se kasira... Na varnost ni vplivalo. Imaš grafe. kako je odpeljal max in kako noris... v praksi isto, v teoriji pa je oni za 10% spustil gas za 0,9 sekunde. Tam rumene sploh neb smelo bit. to komentiram

točno to dvoje, so vsi popljuvali ki malo več pomenijo v F1 kot ti pa jaz in alter.
Farsa je to, da niso takoj, ko je ogledalo tam obležalo, naredili SC. In ta ro bi koral direktor dirke letet. Ker to je varnostna zadeva.
In tudi zato je prav, da je dobil kazen. Ker eno je debatirat, koliko moraš spustit, da je to OK, ampak vsaj spustiš (problem pravil seveda je, da ne znajo napisat, da se moraš tam peljat x % počasneje kot sicer, ali pa enostavno naredit omejitve, kot ima WEC), popolnoma igorirat rumeno, kot da je ni, je pa stvar, ki jo je treba močno kaznovat. Vsaj toliko, kot so jo. Pri vsakomur.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.221
1.206
113
www.adriamedia.si
mislim, da je pravilo, da dokler NI vsaj pravi SC, ne sme nihče od delavcev na stezo...ali pa velja to, da ne sme "vzdrževalno" vozilo prej na stezo?

Že tako je preveč SCjev, upam da ne bodo še bolj zakomplicirali in tega sranja pošiljali še večkrat gor...
Tu ni nobenega kompliciranja. Če je nevarno (in to ogledalo je bilo) -> SC/SL. Če morajo delavci na stezo ali ob stezo (izza ograje) SC/SL.
* - s SC/SL mislm ali pravi SC ali Speed Limit cono za ta del steze, kot imajo v WEC (npr. zone 60).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.020
6.999
113
Sele drugic je bil ta mož direktor dirke. Ce smo popustljivi dirkacu novincu ki takoj razbije dirkalnik, zakaj nismo do direktorja dirke? Lahko pa uporabijo AI in se stvari do neke mere avtomatizirajo
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.713
10.899
113
Farsa je to, da niso takoj, ko je ogledalo tam obležalo, naredili SC. In ta ro bi koral direktor dirke letet. Ker to je varnostna zadeva.
In tudi zato je prav, da je dobil kazen. Ker eno je debatirat, koliko moraš spustit, da je to OK, ampak vsaj spustiš (problem pravil seveda je, da ne znajo napisat, da se moraš tam peljat x % počasneje kot sicer, ali pa enostavno naredit omejitve, kot ima WEC), popolnoma igorirat rumeno, kot da je ni, je pa stvar, ki jo je treba močno kaznovat. Vsaj toliko, kot so jo. Pri vsakomur.
ni ignoriral, videl ni, ker je bilo na 100m dolžine. pac tole spregledas sploh ce je brezveze.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.020
6.999
113
Hja glej, če pustimo voznikom da sami ocenijo če je nevarno ali ne in zaradi tega NE upoštevajo double yellow, bo prej ko slej prišlo do resnega sranja, potem pa bo spet jok in stok

torej če 3je vozniki vidijo double yellow, eden pa ne, je problem v tistem vozniku in ne da bi bile zastave/luči slabo vidne, ipd izgovor...

In pomoje je tale stop n go norma za kazen če ne upoštevaš double yellow - to je tako resna kršitev da bi morala celo črna zastava past, pomeni da voznik ni sposoben upoštevat VARNOSTNIH navodil in nima kaj delat na stezi ker lahko nekoga smrtno ogrozi, od delavcev.