Evo me:
Torej sedaj se bom malo bolje razpisal, tako da bo malo več jasno vse skupaj in vsem skupaj.
Torej pred 3 tedni smo si doma v Medvodah kupili novo TV Samsung, katera ima vgrajen DVB-C sprejemnik. Ker pa živimo v mansardnem stanovanju v Medvodah (v bloku) in ker nimamo telefonskega priključka od telekoma (pač to stanovanje očitno nikoli tega ni imelo) smo se morali odločit za kabelskega ponudnika. V Medvodah je to edino EVJ in ker nimamo niti interneta doma nam lahko EVJ ponudi trojčka in sicer:
- EVJ ELEKTROPROM KABELSKA TV (to je od EVJ)
- INTERNET 10/1 (to je tuštelekom)
- TELEFONIJA (to je tudi od Tuštelekoma)
Ponudba se nam je zdelo zelo zanimiva in smo se tudi za to odločili - torej evj trojček (43 eurov/mesec). Ker nismo imeli nobenih kablov v stanovannju so nam EVJ napeljali po bloku navzgor koksialni kabel (ta okrogli) in vse do naše omarice, ki so nam jo namontirali nad vhodnimi vrati v bloku. Iz te omarice pa so nam čez steno prevrtali in potegnili kabel (ta isti - koksialni okrogli) do dnevne sobe, kjer imamo TV. Ta kabel se razdeli na 2 dela:
- 1. gre v TV Samsung,
- 2. pa v modem cisco, ki je od tuštelekoma in iz katerega dobim internet signal ter telefonski priključek
EVJ ponuja večinoma analogne kanale, ima pa tudi kar nekaj digitalnih kanalov. Sama shema kanalov sicer ni primerljiva s sheno od T2, AMIS, SIOL....Slednji imajo bistveno več kanalov v ponudbi (anpak, ker nimamo telefonskega priključka od telekoma ne moremo imeti nitit siol, niti t2 in niti amis...).
Internet dela super mega fantastično (od tuštelekoma), linija je res 10/1, nobenih izpadov, vse zdravo. Medtem ko pa kanali na TV so zelo slabe kvalitete. Že sami analogni kanali so bolj "motni" in težko razločiš obraz od osebe. Ko pa recimo preklopim na digitalne kanale (slo 1, slo 2, pop tv, kanal a, bn music, dm sat...) pa se pojavljajo kocke, barve se razlivajo po ekranu, tudi zvok se prekinja...
Na to smo jih že več krat (v ted 3 tednih) tudi opozorili in 3x so prišli njihovi tehniki do nas, da bi preverili kaj je narobe:
- prvič naj bi odstranili šum, vendar ni pomagalo (kriva naj bi bila moja TV Samsung)
- drugič so prišli in popravljali neke frekvence? ali kaj jaz vem kaj.. (kriva naj bi bila moja tv)
- ko so tretjič prišli sem bil jaz doma (prej mene ni bilo, ker sem bil v službi) in so mi prišli ojačat signal, vendar spet ni pomagalo, ker "je kriva tv"
Po vseh teh preveritvah mi ni preostalo drugega, kot da verjamem, da je kriva moja TV SAMSUNG in se odločim klicat samsung servis DAST D.O.O. v Ljubljano, kjer dobim zelo prijaznega tehnika in mu obrazložil celotno zadevo in mu povem, da je očitno nekaj z mojm DVB-C sprejemnikom narobe. Tehnik mi pove, da dvomi, da je tv kriva in da ga lahko prinesem na servis in da ga bodo stestirali pred mano, ker tam imajo tudi kabelskega operaterja in bomo takoj videli, ali je tv kriva. Pred tem pa mi je svetoval, naj mi EVJ prinese očajevalec signala in naj še s tem poskusimo. V to sredo je prišel še en krat EVJ tehnik sam, prinesel ojačevalec in ojačal signal na 92 db (pri njemu je tako kazalo) medtem ko pa v mojem TV je pod signal information še vedno pisalo 68%, tako kot prej, ko ni dal ojačevalca. Signal je bil res ojačan, ker ko smo preklopili na analogne kanale so bile mreže na ekranu, kar bi naj pomenilo, da je preveč signala. Kljub temu, da je bilo "preveč" signala je slika na digitalnih kanalih bila kockasta (torej nobene spremembe).
Čisto sem znoru nad TVjem in sem že obupal, zato sem se danes vsedu v avto, nestu tv v ljubljano na sansung servis, obrazložil sem jim zadevo in so se fantje takoj lotili testiranja (pohvalno). Priklopili si v tv kabel (koksialni - isti kot ga imam doma od EVJ) s tem da imajo pri njih ponudnika telemach. Našli smo programe in preklopili na SLO1 hd. Kar 6 minut smo gledali vsi 4 v ekran in noben ni sploh opazil kakšne kockice ali zmazane slike ali prekinjanje zvoka.... slika je bila kristalno čista! Tako smo poskusili več digitalnih programov in noben ni imel nobene napakice (niti najmanjše!). Seveda smo testirali tudi analogne kanale in so bili ravno tako brez napak. Prosil sem jih, naj mi naredijo nek zapisnik in vanj zapišejo, da je bila tv na testu skoraj 30 minut in ni pokazala nobene napake - ta zapisnik so mi seveda z veseljem dali in svetovali, da ga pokažem svojemu ponudniku.
Torej TV NI KRIVA! Kar me pa zelo veseli, tako kot se že veselim tehnikov od EVJ v ponedeljek, ko bodo lepo prišli do mene (SPET) in poskušali popravi signal.
Mi je pa seriser povedal: NIMA VEZE, ČE TI EVJ OJAČA SIGNAL, MORAJO TI PONUDITI DOVOLJ KVALITETEN SIGNAL, IN NI DOVOLJ, DA TI SLABEGA OJAČAJO (po kmečko razloženo).
Torej EVJ mi "dovaža" nekvaliteten signal oz se kvaliteta signala zgublja in zaradi tega ni dovolj le to, da mi ojačajo signal pri TVju.
PIKA.