Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
No zakaj pa ? Ce bo evidenca tudi v policijskih arhivih potem mislim da je hitro konec te barabije z nategovanjem ljudi. Nikjer sicer nisem opazil informacij okrog tega predloga,bil pa bil zakon res super.
Ma nima veze kje imaš ti evidenco...dej pomisli, sedaj ti pride nekdo stevce zvrtet pred prodajo običajno, torej je lastnik vozila npr. 3-4 leta in 1x zavrti stevec za 200€ . Sedaj pa bo bilo potrebno to delati letno in bo povprečno zavrtel 3-4x , torej pametni "serviserji" stevcev si bodo naredili bazo strank in jih tudi ustrezno motivirali s popusti. Prvic 200€ ,vsaka naslednja z istim vozilom pa 30-40% ceneje....
Sej ni treba bit genij,da poštudiras način kako obvozit to "super evidentiranje" .
Pa nisem se nikoli vrtel km na svojem avtu,pa je sila enostavno...
Po 200e je sukanje v vašem koncu? Pri nas je 40.
Sicer pa na temo;
Zakaj si jaz na svojem avtu nesmem delat nekaj po svoje?
Sicer pa kako bodo to zakonsko lahko omejili, mesečno s šleperji pride k nam toliko avtov iz francije, italije, nemčije, belgije,...
Da bo to nemogoče kontolirat. K nam pride s 130k km (kjer je še kakšnih 50-150 skritih) in oni lahko majo evidenco kvečemu
da ima avto nad 130k km.
Da se na uradnega ne vozi 5 let starih avtov je pa tak že znano. Kdo pa jih oz. pa ima tolk dnarja, bo pa tut na tistega jurja pozabil
koliko bo manj dobil za avto.
Jaz sem zdaj kupoval pasata 06-07, in sem prevozil hendlerje v radiusu 30km, ogledal vsaj 25 komadov teh letnikov,
in večina je bila utrujena, slovenski itak po jurčka več, večina kilometrov 150-220, kakšen z sanjskimi 110 kot en ki sem ga gledal
pri šerbiju v mb. Stopim not, povem kaj iščem, mi pove da ima točno to mi da ključe da si ga ogledam... 103k prevoženih,
ročaji znucani do amena, prestavna ročica olupana, skratka avto je mel 250k minimalno, tut sedeži (vsi 4je) zmatrani, skratka...
In nato najdem francoza z 130k km, julij 07, zares lepo ohranjenega, in pol ko zamislim v kakem stanju avte sem predtem gledal
ki so imeli 20-30k km več in so veljali za "dobre"... Sej ne rečem lahko da ima moj avto 200k km, ampak iz notranjosti bi pol
ostali vsi morali met po 300, in to v dveh letih in pol. Zadevo kupim, in nato se s prodajalcem čist sproščeno pogovarjam kako kaj
poteka ta tekoči trak. Že predtem mi je pokazal up listin, da je večina teh avtov od bank ipd. in da je zbijanje tukaj popolnoma
logično in da težko dobiš vozilo brez zbitih kilometrov.
In dejansko modeli delajo 100k km letno, sicer dosti avtoceste ampak vseeno, dve leti star pasat z 300k km ni redkost. Po drugi strani
pa spet vsi pa zopet nemorajo delat tolko km, in je 40k na leto čist realno če se računa. Toliko bi jih naj delal moj. Požereš tistih
200-300e garancije za vztrajnike, turbine, dihtunge, šobe ipd. In moliš da ti jo priznajo v primeru da gre kaj narobe.
Skratka če se v franciji (in vrjetno drugot) gredo banke zbijanje km, je do tega da se pri nas civilisti tega nebomo mogli it,...
10-15 let časa vrjetno, dok nebodo vsi naši pecikli satelitsko beleženi.