Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Tole bo žal držalo, sam motor ne bo dovolj. Povsod, kjer pride olje zraven, je treba biti temeljit: vse oljne cevi, oljni hladilnik, turbina jih je skoraj zagotovo dobila stran, ...
ksz
turbina ni sla,popravilo na uradnem servisu po predracunu 2.800 eur(zamenjava motorne gredi,ojnic in lezajev).
zgleda pa,da bo bratranec sel po zadaj zlamanega voznega 05l. v de za 4700eur.
lp.
tudi zadaj zlaman in selitev motorja itd bo strošek. 4700 plus transport, plus papirčki, plus ven plus not, plus vse ostalo. če je res predračun 2800 se ne bi zajebaval.
prjatu ma reno servis in pravi, da standardno zaribane 2.2. pridejo od 4 do 5k. odvisno a je espace, laguna, pa kok je dodatne škode.
hin je samo to kaj sem ti napisal,ker je motor ze v razsulu.njemu prakticno ni motor totalno zaribal,je mel sreco.motor mu je zacel klepat in je z slepsluzbo odvleko avto na servis.kar se tice popravljanja motorja,pravi,da ga ne bo popravljal,ker se boji,da bo spet ribnil preden mu ga uspe prodat(baksuzpress)
Ja RENAULT pač. Jaz sem zadnjič enemu na Mondeotu 04 menjal motor 2,0l 16V je bil brez olja pa je zaribal (njegova napaka). Kupil je novi obnovljen Fordov motor ki je v MB stal 4,5k€, nato sva ga v Avstriji dobila za 3,5k€ menjal sem mu ga za 180€ in zdaj ima 1 leto garancije.
Jaz bi na tvojem mestu najprej probal dobit en motor iz kakšnega razbitega (ker če se je zaletel ziher dela motor) ga zmenjal in avto čimprej prodal, in z Renoultom zaklučil.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.