Elektroniki se je zmešalo in je armatura postala light show. Še centralno zaklepanje je delalo, kot se mu je zljubilo. Zaposleni od vlečne službe na rezervni aku ni niti pomislil, jaz pa tudi ne.
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
ksz
imam ESP in ASR pa mi v krožnem nos lepo leti naravnost ven. Deluje ESP samo na zadnji osi ali kaj?
lp
Hehe, si me nasmejal s tem.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Tudi Renault Scenic II Grand nima možnosti izklopa. Potem je bilo pa celo sranje, ko sem vozil po eni gorski cesti, lepo pokriti s snegom, in mi je začel računalnik jemati navor, da se prednja kolesa niso vrtela v prazno. Skratka, glupa mašina se je raje ustavila kot da bi pustila vrteti kolesa v prazno.
Pri porscheju (in AMGjih) se izklopi popolnoma, se lahko mirno zavrtiš s ceste s polnim gasom, pa ne bo niti trznil. Vklopi se, ko voznik pritisne zavoro (pa še to ne pri vseh porschejih).Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Seveda se da v celoti ugasniti, problem je edino če kakšna znamka nima tipke za ugasniti.
Pri poršeju lahko pritiskaš kolikor te je volja, a se ne bo izklopil.
Oz. bo še vedno deloval - nadziral situacijo, ukrepal pa ne bo, dokler se ne bo zgodilo res kaj kritičnega.
Za nedeljske šumaherje je ta "izklop" čisto dovolj - na parkingu pred šoping centrom lahko podrsaš z ritjo za pol metra in očaraš publiko
ESP ne more nategnit fizike. Če si dovolj prehiter, si dovolj prehiter. Sem se z 4x4 z prižganim ESP uspel na snegu zavrtet (octavia) - sicer namerno, ker sem stvar sporbaval (na vatu so bile izjemno zanič zimske, pa me je zanimalo, koliko pote elektronika in 4x4 pomaga).Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
ksz
imam ESP in ASR pa mi v krožnem nos lepo leti naravnost ven. Deluje ESP samo na zadnji osi ali kaj?
lp
Citroenov snowcontrol sem krepko sprobal na sengu (amn švedskem). Če znaš vozit, nisi nič hitrejši kot čisto brez - orav nasprotno: pri vsakem pospeševanju z mesta do 100 na uro sem bil z vsem izklopljenim hitrejši kot s snow controlom ... Zvožen seng, poledenel sneg, edino v res mehkem je bil malo boljši (pa še to ne vedno) ...Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Osnovna funkcija ESPja je bila svojčas zavirati notranje kolo na zadnji premi v ovinku v primeru zdrsa. Malokateri ESP (npr. omenjeni Scenic II) je sposoben uporabljati potencial ABSa tudi na sprednji osi, kjer bi lahko deloval kot delna zapora diferenciala. V resnici večinoma samo blokira dovod goriva in s tem zmanjša navor na kolesih. Težava je, ker s tem omeji navor na obeh kolesih, torej tudi na tistem z oprijemom. Namesto, da bi ABS ustavljal tisto kolo, ki zdrsava.
Citroen je v novem C5 to idejo, ki se meni sicer zdi samoumevna, uvedel z novo blagovno znamko, "snow control" ali nekaj podobnega.
Skratka, ne verjamem v vsemogočnost ESPja, morda je kaj boljši v najnovejših generacijah vozil višjih razredov. Osnovni ESP je pa bolj p***arija kot kaj pametnega.
Citat:
To be honest, there is no way to totally disable PSM. The way the car comes, as you indicated, when you manually turn off PSM, it defaults to "On" when you restart the car. But as I said, there is no way to totally disable PSM. It is always on in the background even when you switch it off. Turning PSM off just allows the program tolerances to be increased allowing you to drive more aggressively without it kicking in. But if you really get out of control, even with PSM switched off, it will kick in and stabilize the car if it thinks you're in trouble.