Enoprostorec za cca. 10.000 EUR

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Če hoče velik prtljažnik lahko pogleda Doblo-ja, ki ima 750 litrov ali podaljšani 1050 litrov.

LP Sandi
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
V prtljažik mora roba, ki meri:
Š: 95cm (lahko tudi 90)
V: 60cm
D: 80cm

+ nekaj malega pride še na ta box. Tole pa zpravim tudi v alheo ane?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Ali ima altea rob prtljaznika?
Dvomim da bom se kdaj imel avto z robom. Nic lazjega, kot da robo lepo potegnes k sebi, oziroma samo porines v prtljaznik.
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Ima rob ja. Tudi mene malo miti, samo res ne najdem nekaj pametnega. C4 so vsi uvoženi. Razmišljal sem edino da vzamem bencinarja in ga dan takoj predelat na plin.
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Alhambre in C8 za ta denar ne dobim, razumi, da ne bom kupoval 7 let starega avta za 10.000. Renoja in pežoja ne kupim za noben denar. Reno mi je grd notri in zunaj, pežoja sem pa imel, pa je vse počasi crknilo. In od sestre 307 gre po isti poti. Phedra je na avto net letnik 2010, zgonjena. Torej?

Lahko gledam samo še za C4, ampak se sprašujem če je vredno zaradi tistih par cm zamenjati za alteo xl. S maxe sem pogledal, dobim letnik 2008, mogoče 2009 za ta denar. Berlingo odpade, potem rajši C4. Fiat? Mogoče je zanesljiv, ampak jaz ga nočem imet. Mi je približno tako grd kot reno. Zunaj in notri.

In kaj mi ostane potem?
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Saj sem napisal, da potem rajši vzamem C4. Ni treba dajat takih komentarjev, 10 strani pa tema, pa nočeš zastopit, da ne bom kkupoval letnika po 2010. Pa koliko je od berlinkota kufer večji v primerjavi z alteo? Razen, da lahko naložiš v višino?
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A ves o cem se pogovarjamo?
Motorjih brez turbine in 100+ konjev na liter.
Imas kasnega v rokavu. S turbinami jih je bilo precej, vsi bolj ali manj potrebni pogostega vzdrzevanja.

ti ves o cem se pogovrjamo? o tem : Re: Enoprostorec za cca. 10.000 EUR
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Kupuješ ti, ne jaz in sprašuješ prav tako ti, tko da se ne razburjaj. Altea XL na katero si se napalil tako daleč, da si jo pripravoljen kupit tudi s podhranjenim motorjem je pač tvoja izbira in bi blo fajn da zamenjaš naslov teme...Altea XL do 10000 EUR.

V kolikor pa sprejmeš še kak nasvet na temo enoprostorca za cca 10 jurjev, pa lahko debatiramo naprej. Kaj je pa s tisotim Superbom narobe, ki sem ti ga prilimal. Neprimerno bolje kot Altea XL. Razen če ti tud Škode ne dišijo.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
A ti mal trolaš? Za mere prtljažnikov sem ti nalepil linke do slik z merami nekje na strani 4. Glede na to kako si se napalil na Altheo mi je res čudno, da do sedaj še nisi vzel jebenga metra in šel zmerit luknjo k najbližjemu prodajalcu. Če upoštevam še jamranje okrog cene, letnika, proizvajalca ...
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Mal se narobe zastopimo. Hočem samo povedat, da očitno nimam neke prave izbire. Kalbo me prepričuje v neke 2.0 mašine, pa še pri 1.6 ni nevemkaj ponudbe. Jaz bi se za alteo sigurno odločil, če ne bi bil kufer na knap. Vem, da si dal mere, jaz pa sem tudi izmeril in grejo zadeve sicer notri, ampak bo šlo na tesno. Šlo pa bo.

Malo sem še gledal okoli in našel tole:
http://www.avto.net/_AVTO/ogla....LASTNIK%20M...

Ampak je spet 1.6, čeprav se mi zdi, da je tole ok izbira. Oprema in vse mu je v plus, mi je pa notranjost od C4 precej bolj všeč.

Kar se tiče C4, 1. lastnik in slovensko poreklo za ta denar je samo eden (spet 1.6):
http://www.avto.net/_AVTO/ogla...Di%20Tendanc...
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Citat:
Uporabnik Peror pravi:
Saj sem napisal, da potem rajši vzamem C4. Ni treba dajat takih komentarjev, 10 strani pa tema, pa nočeš zastopit, da ne bom kkupoval letnika po 2010. Pa koliko je od berlinkota kufer večji v primerjavi z alteo? Razen, da lahko naložiš v višino?

tolk kot boš v berlingota/partnerja naložil, ne boš v alteo nikoli. je pa tudi važno kdaj boš notri prevažal in koliko ti je prostor pomemben.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
OK. Dajva drugače.

Moj daily driver je Lancia Phedra 2.2 s 128KM. Realno je za normalen promet v okviru omejitev in dinamike prometa več kot dovolj moči ne glede na naloženost. Če zraven voziš še kaj bolj poskočnega se ti seveda zdi nepremičnina (12,6 do 100
uf-1.gif
). Bottom line je, da sem pripravljen to spregledati, ker ima ta avto zame neprekosljivo uporabnost. Če bi zdaj kupoval še enkrat tak avtobus bi se ali stegnil do novega Sharana oz. Galaxyja ali pa bi kupil čimbolj ohranjen 807/C8/Phedro, Ulysse (kar je malo težje ampak izvedljivo).

Phedra 2.2JTD (v resnici HDi)
teža: 1710kg
moč: 128KM
razmerje: 74,85KM/t

Altea XL 1.6TDI
teža: 1485kg
moč: 105KM
razmerje: 70,7KM/t

Althea ima očitno boljše zračunan menjalnik od Phedre, ker ima celo malo boljši pospešek do 100.

Zaključek - vzemi Alteo 1.6 in daj mir. :p
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če zanemarimo nacionalni šport goljufanje = vrtenje števcev me zanima kaj je generalno narobe z vozili iz uvoza? Nemški trg je velik in najdejo se dobri avtomobili, je pa treba bit realen - nema đabe ni kod stare babe!

Aja še to, razen nekaj modelov Renoja in nekaj že skoraj starodobnikov, so VSI v Sloveniji registrirani avti iz uvoza.

Saj ne vem kaj je boljše, kupit nov avto iz salona, kjer obstaja možnost, da je padel s šleperja, al pa ga je toča na tovarniškem parkirišču stolkla, pa so ga porihtali, ali pa kupit 3 leta starega iz poslovnega najema s 150.000 prevoženimi (na števcu pa 77.777). Kar ne veš ne boli!
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če zanemarimo nacionalni šport goljufanje = vrtenje števcev me zanima kaj je generalno narobe z vozili iz uvoza? Nemški trg je velik in najdejo se dobri avtomobili, je pa treba bit realen - nema đabe ni kod stare babe!

Aja še to, razen nekaj modelov Renoja in nekaj že skoraj starodobnikov, so VSI v Sloveniji registrirani avti iz uvoza.

Saj ne vem kaj je boljše, kupit nov avto iz salona, kjer obstaja možnost, da je padel s šleperja, al pa ga je toča na tovarniškem parkirišču stolkla, pa so ga porihtali, ali pa kupit 3 leta starega iz poslovnega najema s 150.000 prevoženimi (na števcu pa 77.777). Kar ne veš ne boli!
Po mojih izkušnjah je v povprečju zadeva prej takšna:
na števcu cca. 120.000 km, realno med 200 in 300 tisoč. Če imaš pa srečo naletiš na loto: http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;pageNumber=1
Žal trenutno na hitro nisam našel nobenega 3 leta starega avta s pol milijona km, ampak se najdejo tudi taki.
grims-1.gif

In če boš pogledal to Škodo zgoraj, boš videl, da ima preprodajalec (ali več veriga preprodajalcev) več kot dovolj ''lufta'' za zaslužek. Seveda potem, ko se znajde na števcu magična številka.
wink-1.gif


Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Ce bi kupoval iz tujine, ga bi sel sam iskati.
zmaga.gif


Edit: pa mi je uspelo najti enega:
http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;pageNumber=2 Tale ima še dodaten bombonček, da je bil karamboliran
grin1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.590
9.809
113
40
MB
Škodilaka lahko pri nas na nepremicnine.net prodas, glede na to da je 1.6 baje se to sploh ne prestavi z mesta
smile-1.gif


V čem je fora pri veliko "flotnih" vozilih v de da nimajo factory radijev not?