Tak varnostni ventil ima vgrajen popolnoma vsak točilni avtomat za LPG... Se tudi čuti, ko pride do tega, da je jeklenka polna. Včasih se čuti tresenje na točilnem avtomatu pred koncem, na koncu pa itak avtomat sam odklopi.No, brez ventila, ki bi ustavil polnenje prej kot pri 16,7 bara bo bol mal placa za raztezek.
Pol je pa res loh kabuuuum
Heeeeejjjj.....Pag je za klošarje.
Normalen tlak polne propan/butan bombule je tam okol 10 barov, 17 je čist preveč.Tak varnostni ventil ima vgrajen popolnoma vsak točilni avtomat za LPG... Se tudi čuti, ko pride do tega, da je jeklenka polna. Včasih se čuti tresenje na točilnem avtomatu pred koncem, na koncu pa itak avtomat sam odklopi.
Pa še to... Tekoča faza plina, bencina... nikoli ne eksplodira.
Pri plinu je še ta dobrota, da v jeklenki nikoli ni zraka/kisika, ampak da tudi plinasto fazo predstavlja sam plin... Tu je rezervoar za bencin precej na slabšem, ker vanj pri praznjenju doteka zrak....Pri plinu pa nikoli...
Tlak ne narašča tako zelo hitro. Če polniš jeklenko na 17 bar pri 0°C bo pri 60°C imela not 21 bar (+22%).Normalen tlak polne propan/butan bombule je tam okol 10 barov, 17 je čist preveč.
Al se motim?
Če je tekočine not preveč, ti jo lohk na vroči poziciji (recimo na soncu) razfuka. Pa ne plin ampak ti tlak not tok naraste ....
Motiš se... Sem ti napisal točen tlak, ki ga imajo Petrolove (in vse ostale) polnilnice za LPG. Nad 17 bar avtomat ne toči več...Normalen tlak polne propan/butan bombule je tam okol 10 barov, 17 je čist preveč.
Al se motim?
Če je tekočine not preveč, ti jo lohk na vroči poziciji (recimo na soncu) razfuka. Pa ne plin ampak ti tlak not tok naraste ....
Če je prepolna, ti tekoča faza (kok se to učeno sliš) zapolni ves volumen, pol pa tlak narašča u pm hitrTlak ne narašča tako zelo hitro. Če polniš jeklenko na 17 bar pri 0°C bo pri 60°C imela not 21 bar (+22%).
pol trdiš da se navadne bombule za gospodinstvo filajo na 17 barov?Motiš se... Sem ti napisal točen tlak, ki ga imajo Petrolove (in vse ostale) polnilnice za LPG. Nad 17 bar avtomat ne toči več...
Če imaš vsaj par % plinaste faze v rezervoarju ti ne bo nič razfookal...
Varnostni ventil na jeklen ki za LPG je drugače nastavljen na 25bar... Testni tlak za jeklenke je pa tam nekje okoli 40 bar,
1.) no, to je fajn vedet, pol razni "petroli" bol kot ne delajo iz muhe slona (beri: se brigajo u prvi vrsti za dobiček)Tako iz prve roke goljufa, ki to prakticira že cca 20 let: večinoma filam prazno jeklenko z 18L - ne vem enkrat mi je en precej bolj učen od mene rekel, da je to pri naši mešanci (40:60 propan/butan) cca 10 kg. Ker polnim nemško jeklenko, ki ima dovoljenih 11 kg polnjenja pač nafilam 20L. Zadnjič sem pozabil spustit rdeči gumb in je šlo na nekih 23L potem je samo izklopilo (pumpa na prejšnji strani - pozor!!! če vas dobijo filat v gospodinjsko jeklenko boste kregani).
Ker imam možnost preveriti nivo tekočine v jeklenki sem čekiral tako 18, 20 in tudi teh 23L. Pri 18L je dobra 1/4 v plinasti fazi, pri 20L malo manj, pri 23L pa je bilo do vrha še cca 10 cm, kakorkoli dovolj, da se tekočina pri mirujočem vozilu normalno vplinja.
2.) ja pol bi se kabuum lohk naredu tud s serijsko filano bombuloKar se tiče tistega kabuuum, poznam enega, ki mu je to res naredilo - pa se bojim oz. sem srečen, da je tudi edini in zelo verjetno govorimo o istem dogodku. Ampak tisti kabuuum je bil povezan z vožnjo prepolne jeklenke in je tekoča faza zalila regulator, ki je bil nameščen nižje od vrha jeklenke (mimogrede namestitev višje je obvezna!), potem pa ne vem kje je ven vsekalo, mislim da na hladilniku, v glavnem pokadilo se je ornk, delalo pa je potem tudi bolj ali manj vse.
Aja pa enemu je še ruknilo ko je v Italiji metan namesto propan/butan tankal - kako mu je to ratalo pa res nimam pojma.