Fantje ne se kregat z
BLABLABLA , ki očitno pozna zadeve boljše kot vi/mi.
Tako iz prve roke goljufa, ki to prakticira že cca 20 let: večinoma filam prazno jeklenko z 18L - ne vem enkrat mi je en precej bolj učen od mene rekel, da je to pri naši mešanci (40:60 propan/butan) cca 10 kg. Ker polnim nemško jeklenko, ki ima dovoljenih 11 kg polnjenja pač nafilam 20L. Zadnjič sem pozabil spustit rdeči gumb in je šlo na nekih 23L potem je samo izklopilo (pumpa na prejšnji strani - pozor!!! če vas dobijo filat v gospodinjsko jeklenko boste kregani).
Ker imam možnost preveriti nivo tekočine v jeklenki sem čekiral tako 18, 20 in tudi teh 23L. Pri 18L je dobra 1/4 v plinasti fazi, pri 20L malo manj, pri 23L pa je bilo do vrha še cca 10 cm, kakorkoli dovolj, da se tekočina pri mirujočem vozilu normalno vplinja.
Kar se tiče tistega kabuuum, poznam enega, ki mu je to res naredilo - pa se bojim oz. sem srečen, da je tudi edini in zelo verjetno govorimo o istem dogodku. Ampak tisti kabuuum je bil povezan z vožnjo prepolne jeklenke in je tekoča faza zalila regulator, ki je bil nameščen nižje od vrha jeklenke (mimogrede namestitev višje je obvezna!), potem pa ne vem kje je ven vsekalo, mislim da na hladilniku, v glavnem pokadilo se je ornk, delalo pa je potem tudi bolj ali manj vse.
Aja pa enemu je še ruknilo ko je v Italiji metan namesto propan/butan tankal - kako mu je to ratalo pa res nimam pojma.