Vprašaj se, če v trgovskih centrih ne sledijo, kako dolgo se je tvoj telefon zadržal pred kako polico in če ne povezujejo, kako si se obnašal naslednjič, ko si prišel v trgovino. Poznam firmo v Sloveniji, ki je take rešitve razvijala, ne vem pa če so imeli stranke tudi v Sloveniji ali samo v tujini. V nekaterih sparih je že čudno, da mi telefon javlja, da je na voljo omrežje Wi-Fi, ki pa ni stabilno. Tehnologija je namreč uporabljala majhne oddajnike, ki so bili posejani po prostoru, da so ugotavljali, kateremu je naprava bližje. Kaj je bilo zadaj, ali wi-fi ali BT sem že pozabil.
Stvar je sicer zame prav toliko sporna kot je kamera z gužvo na mejnem prehodu. Določena vozila so po izgledu tako posebna in jih je tako malo v Sloveniji, da lahko lociraš lastnika, če ga poznaš in je v tistem trenutku tam. Dobimo pa bolj natančne informacije, kaj nas na poti čaka. To si načeloma želimo.
Ostalega bluzenja prejšnjega komentatorja ne bom komentiral. Ker pač gre za bluzenje, ki ustreza nekemu političnemu prepričanju. Čeprav se je mogoče DARS vse skupaj zmenil že pod kako drugo vlado, ker je konec koncev samostojna inštitucija in ker v članku piše, da je "Upravljavec avtocestnega omrežja Dars je začel pred časom na mejnem prehodu Obrežje ..."
V našem sistemu mi je še najbolj sporno, da imamo milijon samostojnih državnih inštitucij, ki same "nič" ne znajo. DARS-u mora vlada naročiti, da naj pozabi na nalepke. Neka druga vlada mu je morala naročiti, da naj najde način, da podere cestninske. Zakaj je potem DARS samostojna organizacija? Kaj če bi bila zasebna? Takih primerov je v Sloveniji en kup. Od ravnateljev, ki ne vedo, kako naj vodijo šolo in verjetno hočejo, da jim kar ministrica pride rešit probleme. A so nastavljani samo, da imajo višjo plačo od učitelja?