Ekonomična vožnja s 1.4 60KM

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Pri prejšnjem vozilu sem s 1.5 90 km imel porabo med 6.5-7.5l, avto je imel dovolj moči, da sem ga lahko brez težav pri 50km/h vozil s peto prestavo, kar pa je s vw motorjem 1.4 60KM mal težje, mene sedaj zanima, kje bo najbolj nižja poraba pri 60 km različici.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Najmanj bo porabil, če boš stal na mestu. Z ugasnjenim motorjem.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
VW 8v motorji itak žrejo vsi po spisku (vsaj iz mojih izkušenj). Drugač pa vožnja s prenizkimi obrati tudi ni najbolj ekonomična.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ibiza s tem motorjem mi pije okrog 7, clio pa okrog 6l. Pač tako je in si sam žil ravno ne grem rezat, ker se čudeža iz bencinskih motorjev ne da delat. Iz tako zastarelih pa sploh ne.
 
29. nov 2010
20
0
1
Vse zastarelo vseeno ni za staro šaro: naša Laguna I, motor 1.8 16v, 120 KM s +170.000 km ima porabo 7,4l/100km ob (z)mešanem ciklu.
grin1.gif
Avto je pa star 11 let.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Fora je, da pri manjšem in švohnejšem avtu poraba sploh ne pada več tako dol, kot bi pričakoval. Sicer pa je 1.8 16v motor v laguni v primerjavi z 1.4 8v ropotalom skoraj space shuttle...
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
1.4 60KM motor prav lepo vleče v najnižjih vrtljajih in se tam tudi lepo počuti. Karkoli drugega mu pa ne ustreza. Optimalno je torej vozit tam med 1500-2000 vrtljaji. V klanec ga zavrtiš do 2500-2800 rpm in menjaš. S takim načinom vožnje sem jst Ibizo spravil na povprečje pod 6.5l/100km, kdaj je šlo tudi pod 6l/100km!

To da ne moreš vozit s peto 50km/h (malenkost pod 1500 rpm) in da imaš porabo 9l pomeni da je z motorjem nekaj narobe!
crazy1.gif
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Bo pomojem krivec, preveč težka noga, sem bil vajen vozt 90km bolj živahno pa zgleda, da ta mlinček ne prenese bolj živahne vožnje z dokaj nizko porabo. Razumljivo, majhni avti z malo KM ni rečeno, da bodo manj pili.

@Utisevalec: hvala
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Je kar problem če si navajen ene skrajnosti ... recimo nek japonec letnik 95 ali pa VW istega letnika, prvi se ne zmakne dokler ga ne zavrtiš do 4k vrtljajev, drugi pa od 2k vrtljajev dalje ne da občutnega povečanja moči. Če oba voziš tako kot jima ustreza (prvega na 4k drugega pa na 2k rpm) bo pa poraba podobna, no edino olje bo v prvem primeru potrebno dolivat!
grin1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ja, samo tiste japonske zadeve dajo nekaj od sebe, ko je treba in malo pijejo, ko tega ni treba. Vw 8v pa še vedno spijejo dovolj olja, da je strošek, od sebe ne dajo nič, pa še žejni so precej... Je pa res povsem nenaporno za vozit tak motor. Sam imam sicer veliko raje 16 ventilca. Sem se navadil prešaltat in pritisnit ko je treba, v običjanih razmerah pa je ševedno dovolj zmogljiv, tišji in pije manj.

Ampak kot kaže bom šel kmalu na dizla pa bom potem spet pameten kako je dizel oh in sploh haha
smile-1.gif
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Men olja ne spije niti malo, avto je od sorodnika, tako da preteklost poznam (vse kje je bil vožen, kako, servisiranje) itd. Sam nočem bit nesramen pa ga po nakupu klicart pa spraševat, ....
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Ker termostat ima res vpliva na porabo in prvih 15 minut besno dela, da je poraba cimmanjsa, potem pa neha in poraba zleti v nebo ...
bonk.gif
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
In ti si prepričan, da temu ni tako, itak da je, ker sem imel identični primer na vw mašini z 1.6 motorjem, poraba je padla za kakšnih 0.5-1litr po menjavi
 
Nazadnje urejeno: