po vseh teh (bolj ali manj sopihajočih...) letih z trekom....ali ti še vedno ustreza ali bi šel na boljši model ali nekaj povsem drugega? oziroma, bi kaj dodal h kolesu in njegovi osnovni opremi?Imam Trek Powerfly 4.
Tukaj sem malo počvekal o tem kolesu:
https://www.kacnje.eu/2021/05/elektricno-kolo-za-zacetnike-trek-powerfly-4.html
in
https://www.kacnje.eu/2022/09/konkr...voznji-elektricnega-ali-navadnega-kolesa.html
Ja, za 130 kg skupne mase je in to je res malo. strela jasna, če bi imel s kolesom vred samo 130 kg, to bi šel kot Pogačar.
kako se pa obnesejo bremze? jim zaupaš med spustom v kakem strmem/dolgem klancu? si slučajno menjal original tektro za kakšen shimano?Dobro vprašanje.
Sam bi si izbral malo bolj treking kot MTB kolo. Ker pač večino prevozim na asfaltu in malo po makadamu. Zelo redko grem na kakšen kolovoz. Enostavno sem tudi pretežek in počasi tudi "I'm too old for this shit".
Ker pa sem bolj tehnološki človek, bi si zagotovo želel novejši Boschev sistem, ki ima več prikazov, nastavitev ...
Drugih posebnih zamer pa pravzaprav nimam. Menjave obroča in ležajev so pravzaprav posledica teže, kakovost je sicer videti zelo ok. Presenetljivo všeč mi je tudi položaj na kolesu. Saj ne, da se ne doslej še ne bi peljal z bolj ustreznim, ampak vseeno ni slabo.
Ok, čeprav sem ravno razmišljal kako dober bi bil občute, na fuLL pritiskati zavoro po odstranitvi kolesa, se bom probal z nadčloveškimi napori tega vzdržati. Upam, da bo uspelo .Nimam se ravno za kolesarskega eksperta, ampak če se boš vzdržal pritiskanja ročk za zavore po odstranitvi kolesa, ne rabiš početi nič.
Če se tega ne bi mogel vzdržati (denimo zaradi radovednosti), pa moraš med ploščici vtakniti zaščito po odstranitvi kolesa.
Bom izkoristil tole temo. Prvič imam kolo z diski in moram zamenjati zračnico. A moram na kaj posebej pazit pri diskih ob odstranitvi kolesa ali enostavno vzamem dol in potem nataknem nazaj gor? Ali je potrebno prej vzeti dol ploščice?
Dodal bi samo to da če hočeš peljati 25km/h moraš imeti vsaj na najmanjši pomoči baterije. 25km/h ni niti tako počasi, vsaj sam tako mislim.Vidim da sem prej v neko pozabljeno temo pisal ,bom se sem kopiral.
Zdaj ko imam ze nekih 150km prevozenih, lahko recem da tole za mene ni zgresen nakup.
Koncno sem se po treh letih spravil spet na bicikel mal vec kot samo do soseda.
Po ravnem itak ponavadi gonim nad 25, tako da motor počiva, v klance pa si privoščim njegovo pomoč brez sramu.
Se mi pa zdi da se nekaj oglasa (skriplje) pri gonilki ob pritisku leve noge.
pa saj ekolo ni bavbav...dejstvo je (dokazljivo), da z ekolesom v povprečju narediš vsaj še enkrat več kilometrov kot z navadnim. pustimo zdaj profi norce in zagrižene cestake...ki pač mislijo, da te kolo samo pelje v hrib. z kadenco okoli 80-100 pa z minimalno močjo ti tudi ekolo naredi švic kapljice na čelu še bolj, ko gledaš stanje baterije pri koncu, ti imaš pa še pol hriba za pregont, hehehe.Vidim da sem prej v neko pozabljeno temo pisal ,bom se sem kopiral.
Zdaj ko imam ze nekih 150km prevozenih, lahko recem da tole za mene ni zgresen nakup.
Koncno sem se po treh letih spravil spet na bicikel mal vec kot samo do soseda.
Po ravnem itak ponavadi gonim nad 25, tako da motor počiva, v klance pa si privoščim njegovo pomoč brez sramu.
Se mi pa zdi da se nekaj oglasa (skriplje) pri gonilki ob pritisku leve noge.
no seveda, kar izkoristi servis, saj zato pa je...Imam "brezplacni" servis v dobrem v prvih 10 tednih in ga bom izkoristil.
Ce sem z levo nogo preobremenil material potem... (Dvomestna stevilka operacij na njej po politravmi).