Dvomasni vztrajnik-vožnja

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.532
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
2,4 JTD 150KS
In zakaj ti ni zamenjal z enomasnim kitom, če je vstrajnik imel luft?

ker ga ni....
Ja vem, torej naj vpraša svojega majstra in dobi zagotovilo, da mu ne bo računal ponovnega podiranja ko bo čez eno leto vstrajnik fuč. Pri tem motorju se je ponavad menjalo oboje, ker ma precej navora.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Sicer nisem serviser, tako da brezkompromisnih odgovorov ne morem dajat, ampak splošno-menjava naj bi se izvajala v kompletu (sploh dvomasni), ker specifika okvare na njem povzroči tudi poškodbe na drugih delih tega sklopa, kar pa pri navadnem enomasnem ne, ker pri tem gre ponavadi samo za okvaro lamele (obraba, razpad ipd..) Tako, da je okvara lamele pri tebi možna tudi zaradi tega, lahko pa tudi zaradi samega načina vožnje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
2,4 JTD 150KS
In zakaj ti ni zamenjal z enomasnim kitom, če je vstrajnik imel luft?

ker ga ni....
Ja vem, torej naj vpraša svojega majstra in dobi zagotovilo, da mu ne bo računal ponovnega podiranja ko bo čez eno leto vstrajnik fuč. Pri tem motorju se je ponavad menjalo oboje, ker ma precej navora.

to je motor stare šole..... vztrajnik bo držal 2 kuplongi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Mogoče v pomoč, mogoče ne, kolikor za koga.

Sam imam še prvi DMF avto ima 300k km...:) . Vozim normalno, ok, dinamično, prestavljam pa vedno nežno, pač imam talent, da prestavljam brez trzanja avta. Pri prestavljanju navzdol, predvsem v 2. prestavo uporabljam vedno "međugas".
ne "laskaj" si.
2.0TDI daj not sachsov komplet pa, da te vidimo kak boš pametn.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
WTF?

Avtor teme ima JTD motor, tako kot jaz. Povedal sem mu mojo izkušnjo oz predlog na njegovo vprašanje, kako voziti, da bo čim boljše za njegov vztrajnik ? Ti, vpletaš v debato 2.0 TDI in Sachsov komplet ?!. BMK za to...
Samo še Renolto ( Roberto ) manjka in bo bera polna.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
WTF?

Avtor teme ima JTD motor, tako kot jaz. Povedal sem mu mojo izkušnjo oz predlog na njegovo vprašanje, kako voziti, da bo čim boljše za njegov vztrajnik ? Ti, vpletaš v debato 2.0 TDI in Sachsov komplet ?!. BMK za to...
Samo še Renolto ( Roberto ) manjka in bo bera polna.

povedal si bedarijo - sploh tista z vmesnim gasom, saj nima TAM tovornjačka iz leta 1980
dvomasni vztrajnik uničuje vožnja v visoki prestavi in plin na polno (primer peta prestava oz. šesta, 1600 obratov se jajcamo ker šparamo, potem pa v rahel klanec na AC pohodimo gas do konca) - pravilno bi bilo dati v peto oz. eno nižje, da obrati presežejo 2000

takrat mora vztrajnik prenesti največ navora, kar se odraža v uničevanju le-tega: tipičen primer so mamice, ki vozijo TDIje "langsam aber sicher", to imajo kot po tekočem traku vse vztrajnik hin in zabito EGR povratno cev...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
WTF?

Avtor teme ima JTD motor, tako kot jaz. Povedal sem mu mojo izkušnjo oz predlog na njegovo vprašanje, kako voziti, da bo čim boljše za njegov vztrajnik ? Ti, vpletaš v debato 2.0 TDI in Sachsov komplet ?!. BMK za to...
Samo še Renolto ( Roberto ) manjka in bo bera polna.

jaz sem ti povedal v kaki avto se vsedi pa da vidimo tvojo superiorno vožnjo. če prideš do 300k ti kupim nov avto po želji
če pa na podlagi starega motorja brez navora in z predimenzionirami deli sklepaš da imaš nadčloveški občutek v levi nogi in voziš 300k brez menjave pa ti morem povedat, da žal nisi edini. Večina je takih......
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
torej mehanik mi je ob menjavi sklopke rekel da ima malo "lufta" in da naj previdno z njim delam
smile-1.gif

Torej kako voziti-speljevati da je čimanj obremenjen?
nahrung002.gif
Tako kot bi vozil s klasičnim, ker bi ti šla sicer motorni ropot in tresljaji na živce.
Pri dvomasnem tega ne čustiš (toliko) in ravno tisto, česar ne čutiš ti uničuje vztrajnik.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.532
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
2,4 JTD 150KS
In zakaj ti ni zamenjal z enomasnim kitom, če je vstrajnik imel luft?

ker ga ni....
Ja vem, torej naj vpraša svojega majstra in dobi zagotovilo, da mu ne bo računal ponovnega podiranja ko bo čez eno leto vstrajnik fuč. Pri tem motorju se je ponavad menjalo oboje, ker ma precej navora.

to je motor stare šole..... vztrajnik bo držal 2 kuplongi.
Ne nakladaj. Motor je že stare šole in je res neuničljiv, vstrajnik je pa ena izmed blesarij nove šole in pri teh motorjih kot tudi pri 1,9 JTD in 1,9 Multijet je bil vstrajnik problem ravno zaradi visokega navora. Vedno se ga je menjalo v kompletu s sklopko, seveda če se je delalo po pameti. Bom že vedel, dem si lastil tako JTDja, kot Multijeta

Da bo pa tak avto vozil ko po jajcih in ga sral z vmesnim gasom.....
hysterical-1.gif
večje neumnosti pa še ne. Aja, pa s temi motorji so imeli vedno težave največji šparalci. Ti motorji se morajo tud vrtet, ne pa da si večina ljudi, ko si nabavi dizelco nariše rdeče polje pri številki 2 na obratomeru.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.532
113
Je pa največja neumnost, da so 2,4 motor nehal vgrajevat pri Fiatu. So Švabi previsoko lestvico emisij zastavili. No zdaj se vidi, da tudi za svoje dizelce previsoko.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ne nakladaj. Motor je že stare šole in je res neuničljiv, vstrajnik je pa ena izmed blesarij nove šole in pri teh motorjih kot tudi pri 1,9 JTD in 1,9 Multijet je bil vstrajnik problem ravno zaradi visokega navora. Vedno se ga je menjalo v kompletu s sklopko, seveda če se je delalo po pameti. Bom že vedel, dem si lastil tako JTDja, kot Multijeta
glej na JTD-jih je vztrajnik držal pa če jih maš celo garažo polno. Boš že vedel.
Multijet je pa čisto drug motor in menjalnik napram JTD-ju. Ampak to boš že vedel, ker si si lastil oba.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.532
113
Ne seri, ravno pri JTDju mi je šel vstrajnik in to po menjavi sklopke....bo šlo zdaj? In Multijet je popolnoma enak motor, le da ima 16 ventilov...bo šlo še enkrat?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
popolnoma enak motor ja....tole še in konec
Če že primerjaš primerjaj 8v motorja, tam bo več podobonosti. definitivno pa ne enakosti če primerjap 8v in 16v nemoreš govorit niti malo o enakosti. Razlike v šobah, računalniku, glavi, sesalnem kolektorju, bloku, turbini. kaj še potem ostane? Ajde bati so enaki.
v glavnem preveč razlik, da lahko govoriš o istem motorju.
 

B81

22. jul 2007
37.611
10.901
113
Btw, jebeni vztrajnik...kaj pa avtomatski menjalnik? Kaj se tam menja razen sit in olja?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.532
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
popolnoma enak motor ja....tole še in konec
Če že primerjaš primerjaj 8v motorja, tam bo več podobonosti. definitivno pa ne enakosti če primerjap 8v in 16v nemoreš govorit niti malo o enakosti. Razlike v šobah, računalniku, glavi, sesalnem kolektorju, bloku, turbini. kaj še potem ostane? Ajde bati so enaki.
v glavnem preveč razlik, da lahko govoriš o istem motorju.

OK, mogoče sem ga tu mimo pihnil, samo še vedno se je pa pri 2,4 JTD motorju menjala sklopka v kompletu z vstrajnikom, enako velja za 1,9 JTD. So bli junaki, ki se jim je to zdelo noro, pa jih je veliko še enkrat plačevalo menjavo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Btw, jebeni vztrajnik...kaj pa avtomatski menjalnik? Kaj se tam menja razen sit in olja?
če je redno menjano olje je to to. ni drugega potrošnega materjala. če je govora o klasičnem avtomatiku
razen DSG in poobni. Tam tudi gre vztrajnik :D
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Mogoče v pomoč, mogoče ne, kolikor za koga.

Sam imam še prvi DMF avto ima 300k km...:) . Vozim normalno, ok, dinamično, prestavljam pa vedno nežno, pač imam talent, da prestavljam brez trzanja avta. Pri prestavljanju navzdol, predvsem v 2. prestavo uporabljam vedno "međugas".
ne "laskaj" si.
2.0TDI daj not sachsov komplet pa, da te vidimo kak boš pametn.
1.9TDI, 6 prestav, 2001 letnik, 146k km, večinoma mestna vožnja, naglo speljevanje, kadar relacija pa v najvišji možni prestavi. Me je kar malo strah kako je z vztrajnikom. Ko bo potrebno menjat je Sachsov komplet ok ali ne? Ne razberem iz tvojega posta.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
A tebe je že v naprej strah?
evil.gif


Če se nisi zatipkal pri letniku....takoel glej..če je zdržal 14 let jih bo še 14 oz do prodaje
wink-1.gif


Bod dec!
hysterical-1.gif