Dsg menjalniki

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.336
4.286
113
ne bodo, to je pač zaradi tehle indijancev, ki so se priklopli na obd in s kompom zavili v desno, cca 2016
steer fast 2 - YouTube
In so sprejeli zakonodajo o SGW

Eno je teorija, drugo pa praksa:
v SLO ne moreš delati preko pass-thru glave na VAG avtih, ker uvoznik hoče za ODIS dostop 20k eur za en brand v VAG grupi - na Hrvaškem pa lahko komot, plačaš token za 1h in si poflašaš menjalnik - pa jih NIHČE ne preganja ali povleče za ušesa
BMW v SLO pa deluje, vzameš J2534 passthru glavo in delaš z ISPA
Pri VAG so tudi modificiral šifriranje protokola na nivo avta, tako da isti ukazi delajo samo na enem avtu (VIN koda). Če rabiš servisni dostop je to dokaj problem ker moraš kodo za vsak avto generirat posebej. Večina resnih 3rd party orodji to dela preko server generated tokenov (s tem, ker je koda generirana remote se lahko upravlja tudi posebne omejitve glede na določeno državo). Je pa šifriranje kode dovoljeno po EU zakonodaji (ker se vleče "pravica" iz zakonov za avtorske pravice, ki so generalizirane za vsa področja avtorskih del, tudi programske kode v vozilih).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.611
1.194
113
Meni manjka le avto hold. Avtomatik + aktivni radarski tempomat + avto hold = zmaga. To bi pa že lahko "spal" v kolonah. Skoraj avtonomna vožnja. Tako mi pa avto hold manjka in moram sodelovati ter stisniti zavoro, ko se avto ustavi. Če pa pelje 1 km/h pa ni potrebno.
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.641
508
113
Pri VAG so tudi modificiral šifriranje protokola na nivo avta, tako da isti ukazi delajo samo na enem avtu (VIN koda). Če rabiš servisni dostop je to dokaj problem ker moraš kodo za vsak avto generirat posebej. Večina resnih 3rd party orodji to dela preko server generated tokenov (s tem, ker je koda generirana remote se lahko upravlja tudi posebne omejitve glede na določeno državo). Je pa šifriranje kode dovoljeno po EU zakonodaji (ker se vleče "pravica" iz zakonov za avtorske pravice, ki so generalizirane za vsa področja avtorskih del, tudi programske kode v vozilih).
Drži. Na VAG delamo z univerzalci ze nekaj let, na novih mercedesih pa bosch eno leto, texa pa cca 2 meseca, govorim o sgw security gateway dostopih
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.353
1.962
113
Meni manjka le avto hold. Avtomatik + aktivni radarski tempomat + avto hold = zmaga. To bi pa že lahko "spal" v kolonah. Skoraj avtonomna vožnja. Tako mi pa avto hold manjka in moram sodelovati ter stisniti zavoro, ko se avto ustavi. Če pa pelje 1 km/h pa ni potrebno.
In si prisiljen spat doma v postelji :evil:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.806
6.085
113
Je že obravnavano na sodišču
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.641
508
113

huawei

Zelenc'
6. mar 2025
24
4
3
Mene zanima resnično
A bi DSG zdržal več kot 400.000km pa,da je redna menjava olja, a bi vseeno moral videt servis že prej.
Zgoraj sem prebral, da je nekdo dal za,servis dsg že pri 100.000km, 3.500eur
To je zelo draga obnova, kaj je to menjal cel menjalnik a kaj.
 

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.077
92
48
Sodelavec je naredil čez 400k km na Passatu B7 in ni imel težav. Samo redni servisi na 60.000 km. Dela pa cca. 60.000 km letno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.007
1.729
113
Irelevantno. Ce delas 60k na leto je 400kkm enako obicajnim 150. 400 pa dandanes noben avto pri normalni dnevni uporabi po Slo mestih ne bo zdrzal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.567
10.251
113
Koliko voznikov pa bo naredilo v življenski dobi avtomobila 400.000 km po mestu?
Aja, tisti ki pizze dostavljajo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.336
4.286
113
Mene zanima resnično
A bi DSG zdržal več kot 400.000km pa,da je redna menjava olja, a bi vseeno moral videt servis že prej.
Zgoraj sem prebral, da je nekdo dal za,servis dsg že pri 100.000km, 3.500eur
To je zelo draga obnova, kaj je to menjal cel menjalnik a kaj.
Odvisno od načina vožnje. Mestna ali pa športna vožnja, še klasični ročni menjalnik ne zdrži danes pol toliko, prej se razletijo ležaji. Pa vsaj 1x če ne 2x boš moral sklopko menjat v toliko km. Če furaš AC veliko km potem menjalnik itak ne trpi in bo zdržal tudi miljon, bo prej vse drugo okoli avta razpadlo.

Suha sklopka DSG če ne crkne mehatronika je zagotovo potrebno menjat sklopko/i nekako na toliko kot pri ročnih menjalnikih ob pogojih rednega vzdrževanja (kar je načeloma tudi redno pre-programiranje menjalnika oz. sklopk).

Pri DSG na mokri sklopki je potrebno pazit poleg redne menjave olja na preobremenitev, ko enkrat javi DSG overheating je super čimprej zamenjat olje in to se lahko zgodi zelo hitro ob ustreznih pogojih (manevriranje prikolice, speljevanje na drseči podlagi, ...). Skratka velikokrat servis na 60k ni ok, je treba prej menjat olje če ne voziš samo lagano avtocesto.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.753
1.262
113
Titograd
Jap, imam doma avto z normalnim lane assistom in pink-ponk varianto... ta je res annoying, verjetno od zadaj izgleda kot da nekdo fajn pijan vozi.