Drugi tir

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Sedaj se bodo potrebovali referendumski podpisi. Katerega bo, mimogrede, če me ta neznana civilna iniciativa ne pusti na cedilu, pristavil.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
sam takrat so lahko samo eni kradl. zdej pa lahko dvoji. in pol nastane problem - kdo bo kradel.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Bi bilo zanimivo izvedet, koliko je stal 1.tir?
koliko je stal prvi tir, je povsem irelevantno, ker obstoječa trasa poteka preko vodovarstvenega območja in je danes na istem mestu ne bi mogli narediti. kar je tudi razlog, zakaj varianta z nadgraditvijo te trase v dvotirno ne pride v poštev.
nasploh pa je tole medijsko opletanje s številkami precej smešno, še posebej ker prihaja od raznih politikov, ekonomistov in drugih "vseznalcev", kateri pojma nimajo o graditvi predorov, a vseeno suvereno napovedujejo ceno predora na podlagi dolžine, izkopnega profila ali hribovitosti terena
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Delavci niso nikol smeli krast. Niti prej, niti sedaj
uf-1.gif
.

Pri nas je problem na polovico višjem nivoju : v tem trenutku se namreč gre, da bi kradla samo ena struja, druga pa nič.

Čeprav sta obe : in po filozofiji in po delovanju popolnoma identični!
stupid-1.gif
Razlikujeta se samo v barvah na zastavi (rdeča in rumena), pa še tu se rumencem pozna hendikep od nekega sindroma otroške paralize.

Hudič je, ko zaradi tega sindroma domala cela Slo že 20 let čaka na čudežno ozdravitev - ter je v bistvu ugrabljena, namesto da bi nastopala v razvitem svetu kot je bila izvorna želja.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Nadaljujem s provokacijo, ki je pravzaprav popolnoma upravičena :

Če postavimo drugi tir, bodo DDV in davki od dobičkov za 2% NIŽJI !

- S tem naj se vlada postavi! Pa naj se tudi postavi ob prodaji NLB, ki jo pravkar prodaja nekemu tujcu, torej da bodo s tem naše davščine prav tako nekaj procentov nižje! Saj smo mi vlagali, in v Slo železnice in v NLB ! Želi bodo pa drugi?
stupid-1.gif
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Demz pravi:

- S tem naj se vlada postavi! Pa naj se tudi postavi ob prodaji NLB, ki jo pravkar prodaja nekemu tujcu, torej da bodo s tem naše davščine prav tako nekaj procentov nižje! Saj smo mi vlagali, in v Slo železnice in v NLB ! Želi bodo pa drugi?
stupid-1.gif
Vlagali smo že mi, vlagali, žanjejo pa že sedaj drugi. Tako da- ali prodamo ali pa ne, za nas navadne smrtnike se ne spremeni nič. Bo pa velika razlika za dosedanje žanjce. Zaradi tega so si pa omislili drugi tir, da bodo tam poželi najmanj 500.000.000 € našega denarja.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ne, Telex ni rekel da je proti drugemu tiru. Rekel je, da ima poln kjurac pijavk, pa jaz prav tako.

Kako sedaj kaže s Popovičevo idejo?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.522
2.893
113
v lokalni ostariji
sej, pijavk imamo si poln k... samo imam občutek da ene pijavke s prstom kažejo na druge in minirajo projekt, zato da bi zravn pršli...

v glavnem jeba...

najprej prepovedat/izločit najcenejšega ponudnika
vsako dodatno delo predstavit javnosti pa razložit...
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
telex a potem si ti proti 2. tiru? se ne sme razvijat infrastruktura itd? jao jao

2. tir nej čimprej začnejo gradit. da se požene gradbeništvo...
Katero gradbeništvo? Vsi gradbeniki, kateri so gradili avtocestni križ so propadli, njihovi vodilni pa bili obsojeni. Nekateri so v zaporih drugim pa kljub obsodbi tja ni treba ( a to je druga zgodba). Sedaj se na razpise prijavljajo tujci- Avstrijci in Italijani.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
propadli so samo ta največji, precej malo manjših je preživelo
italijani in avstrijci so se že prej prijavljali na naše razpise, zdaj se prijavljajo tudi hrvati ter bosanci in posle tudi dobivajo, kar je še bolj žalostno