Se vedno se spomnim crne kronike v casopisu delo. 1-2 na dan sta sla na slovenskih cestah. Se v samostojni sloveniji sredi 90. let.V jugi je bilo po 500 mrtvih na leto, zdaj jih je pa okoli 100. Nekaj k temu gotovo prispevajo boljše ceste, precej pa tudi varnejši abtomobili.
To spada pa ze pod feminizem in feminiziranje moskih, ki ne smejo biti nic drugega kot pridne puncke in izrazati svojega presezka energije v nevarnih sportih ali akcijah. Vsi pridni pa naj stane kolikor hoce. Danes vidimo koliko stane. Sedenje, privezovanje in striktno sledenje pravil je taksno dejanje. Svet ni crno bel in tega eni nikoli ne boste doumeli. Otroku porines raje v roke tablico, pc, playstation, da bos miren in da se ne bo igral zunaj in kaj naredil slucajno, ker potem bos imel samo sitnosti. Pa se ukvarjati se ti ni treba z njim aktivno. Ko bo odrasel pa, ko ga jebe, ga je pac druzba zjebala in ne stars.Precej pa tudi navade oz miselnost ljudi. Ko sem bil jaz majhen je bilo naprimer normalo da si med vožno stal zadaj med sedežema. Sedaj bi ti za to pomoje CSD odvzel otroke.
Se vedno se spomnim crne kronike v casopisu delo. 1-2 na dan sta sla na slovenskih cestah. Se v samostojni sloveniji sredi 90. let.
Do cca 2000 smo se med velikimi mesti vglavnem prevazali po regionalnih cestah. Avtocestnega kriza ni bilo.
samo kdor je pa prezivel na hitrih enopasovnih cestah je pa jebiga boljsi voznik. danes si tezko predstavljam promet na enopasovnicah, ker povprecnega voznika pa cetudi ima 20 let pac ne zna prehiteti traktorja kaj sele kaksen srednje velik kamion. pa se potem ti trobijo kaksen divjak si, ker ne vozis ubogljivo 80km za kamionom 70kmh. je bila naravna selekcija kjer boljsi prezivijo in skozi evolucijo se je to izkazalo za boljse kot eno ujckanje debilov.Ja, "hitre" (enopasovne) ceste so pobrale precej življenj.
Pa bodimo pošteni, alkota se je včasih prevozilo po želodcih 10x več kot danes.
Privezoval se je sem ter tja kakšen. Fotra še danes težko privežem v avtu (pri 80 plus)
Da o varnosti avta ne govorim. Če danes avto razbiješ "do kilerja" , bi ga v Jugoslaviji do nog in bi te iz avta rezali.
Seveda imajo.Sedaj si napisal bolj prav: običen voz. Močno, ampak res močno dvomim, da pa ima dejansko kdo, ki si lahko privošči S klaso gajbo od Cliota. Kar si pa najprej napisal.
Vidim da ti je pojem naravna selekcija tuj. Ozirama ga ne razumeš glih najbolj.. je bila naravna selekcija kjer boljsi prezivijo in skozi evolucijo se je to izkazalo za boljse kot eno ujckanje debilov.
Ja se spomim teh časov kako je bilo. Sem takrat delal po 50000km/ leto pa brez klime. Sem imel stranke razmetane po celi Sloveniji od Murske Sobote do Kopra, Novega mesta in Koroške do Kranjske Gore. Hvala za Norton PC anywhare in sedaj ISL včasih teamviewer, da so ti kilometri padli praktično na 0. Bilo je divje bolj kot sedaj kripto scena.samo kdor je pa prezivel na hitrih enopasovnih cestah je pa jebiga boljsi voznik. danes si tezko predstavljam promet na enopasovnicah, ker povprecnega voznika pa cetudi ima 20 let pac ne zna prehiteti traktorja kaj sele kaksen srednje velik kamion. pa se potem ti trobijo kaksen divjak si, ker ne vozis ubogljivo 80km za kamionom 70kmh. je bila naravna selekcija kjer boljsi prezivijo in skozi evolucijo se je to izkazalo za boljse kot eno ujckanje debilov.
prevezujemo se pa nekateri se zmeraj ne, ker pac nisem pes.
Tako da, kdor bi se lahko vozil v kakšnem bolj orenk avtu, pa fura recimo prvega Cliota, je zame bedak in lahkomiselnež oziroma mu je vseeno za svojo varnost. Če ne gre pač ne gre, se kupi kar je možno, če pa sredstva so, se vzame vsaj kak novejši Golf.
Vidiš, to ni Clio a ne?Seveda imajo.
Golfa, kio creed, octavio,... Pa imajo 150k+ čistega prihodka letno.
30 let star Clio res ni pametno primerjati z novim cliom.Torej nisem edini, ki razumem zadeve, thnx
Če letno zaslužiš šestmestno cifro, potem mirno daš 30 jurjev za avto in se ne bo nič se poznalo. Lahko pa 20 in vzameš rabljenega.30 let star Clio res ni pametno primerjati z novim cliom.
Ne vem pa zakaj bi moral človek zaradi varnosti pol prihodka nameniti investiciji v osebni prevoz? Tudi tisti ki letno zasluži 6mestno cifro
Da se razumemo. Ljudi s 150k letnega dohodka je v Sloveniji relativno malo. Ljudi, ki bi ob takem dohodku furali kio ceed in ne recimo vsaj passata je pa za prste na desni roki pridnega mizarja.
Oz. po domače gre za posebneže ali sorodnike Ebenezerja Scrooga.