Zgonjena kola z njemacke, ker za novega niKaj je to premium nemc?
Zgonjena kola z njemacke, ker za novega niKaj je to premium nemc?
Drugače pa tamle je SJTV1 napisal vmes, da je klima v BMWjih tudi en drek.lol keri problemi...premium nemec nima težav s klimo, enkrat nastaviš in celo leto in naprej ne drkaš več knofov. zna delat pri 30+ in -10.
Kaj je to premium nemc?
Pravi moski imamo samo sipe dol k je vroce in pozimi nic gretja. Da se utrjujemo. Ce koga vozimo zraven je to njegov problem.
Po besedah večine znancev je to 320d karavan z "120.000" km.
Po besedah večine znancev je to 320d karavan z "120.000" km.
Trojka je premium? Tnx za info! LoL
Zame ne, jih pa poznam precej, ki jim je to višek luksuza in premium občutka. Precej je sicer odvisno od opreme in motorja, a vseeno bi jaz rekel, da je treba pogledati vsaj razred višje, če ne dva.
Po kakšnih kriterijih ocenjujem: ko se recimo usedeš v avto in zapreš vrata, postane opazno tiho. Avto ne skače po luknjah, pač pa lepo in "dostojanstveno" "kruza". Motor je dovolj močen da se ne napreza, da torej pri normalni vožnji ni ne opaziti ne občutiti kakšnega "zaganjanja". Da je vse, kar primeš (in na čemer sediš) kvalitetno na pogled in otip.
340i Touring zame top. Price tag primeren ..
Ja, zdaj pa to povej BMWju kot podjetju, kjer je vsak njihov izdelek "premium". To je tam, kamor se sami uvrščajo kot blagovna znamka. Torej premium segment. To bi moralo biti vidno tudi pri BMW seriji 1 in ne šele od BMW serije 5 naprej. Tako to je. Zdaj če ti prodajo pri BMW 1 šoder za veliko denarja... potem se je za vprašati kdo se bolj smeje...Ma saj imam kar solidno opremljeno trojko F31 facelift (novonabavna 67k€) s slabimi 200 dizelskimi HPji, zdaj že 4 leta staro, ki sem jo kupil 3 leta nazaj s 30k prevoženih. Zadeva je res super od vožnje do opreme in vsesplošnega občutka ampak, da bi pa temu rekel premium, hja, ne vem no, prej ne kot ja. Zame se premium začne višje kot pri trojki, pogojno pri petici pa še to ne pri vsaki, prej pa bolj težko no. Bi se kar strinjal s predhodno omembo šestice, sedmice, i8 itd...
But hey, 100 ljudi, 100 čudi, 100 žena, 200 sisa
Aja pa verjamem, da je trojka z "magičnimi" 120k km lahko marsikomu hitro premuim v kolikor jo ob bok postaviš kakšnemu jajčku na 4ih kolesih.
Kaj potem porečeš na recimo S klaso, pa plastka na armaturi vse nekaj škripa, ko se jo samo malo dotakneš?Ja, zdaj pa to povej BMWju kot podjetju, kjer je vsak njihov izdelek "premium". To je tam, kamor se sami uvrščajo kot blagovna znamka. Torej premium segment. To bi moralo biti vidno tudi pri BMW seriji 1 in ne šele od BMW serije 5 naprej. Tako to je. Zdaj če ti prodajo pri BMW 1 šoder za veliko denarja... potem se je za vprašati kdo se bolj smeje...