Sej za drugi avto govorimo, ne prvi. Drugače imam pa doma čist novga polota. Zanimivo kolko ma zadeva placa v kabini. Najmanj kot G4 kot govorijo v testih. Kuferan ma malo mali ampak če podn odstaniš ga je kr nekaj. Komot prvi avto za 2. 1.0 95 KM 5 prestav, cena avta okol 16 jurjev, style oprema. Ima led, radar tempomat, brezžični car play, itd. Vse kar rabiš. Poraba od slabih 5 do dobrih 6, odvisno kam se voziš. Kljub 5 prestavam pri 130 cca 2800 obratov, tako da zadeva niti ni preglasna ( za primerjavo Troc 1.5 150 KM ima v 6. prestavi isto obratov). Moči dovolj (sekunda boljši pospešek kot megane dci 110) in 187 km končne (megane 190), tako malo primerjave z nekim družinskim vozom. Vse kaj je možno zavarovati na avtu me je koštalo 425 eur. Vglavnem dete z avtom prezadovoljno. Racionalna rešitev za 2 ali 2. avto pri bajti. Moti edino da nima avtomatskega preklopa dolge/kratke luči (tudi doplačat nisi mogel). Pride pa zdej face lift ki bo imel možnost tega in matrix led.
V glavnem vsi te avtki z leti rastejo. Proti recimo avtkom 20 let nazaj imajo opazno daljšo medosno in širši kolotek, tako da tudi po AC ga pri kakih 150 ne premetava. Odličen kompromis med mestno uporabnostjo in vozilcem z katerim se lahko tud 50 km po AC na šiht pelješ al pa občano na morje.