No, senzorji so že dosti vredni. Sploh pri kakšnih 360°cerkvenih zvonikov, pa si recimo spregledal kakšen drog, telefonsko žico ali električno. Pri pan out posnetkih (ali fly away), pa da spet kaj spregledaš. Tukaj sta predvsem(!) pomembna senzor navzgor in vstran.
To zlato pravilo o "vidnem polju" je bullshit na kvadrat. Jaz vzletim, dvignem recimo na 75m in ga več praktično ne vedim, pa čeprav je direkt nad moji glavo. Pravilo je bilo bolj za letala, kjer so FPV-ji imeli (imajo) razpone 2m in si ga komot videl, poleg tega večinoma niso bili opremljeni z GPS-i in si tako vedel (videl) kje ti je spikiral dol. Pri dronu (recimo vsaj DJI) vidiš točne zadnje koordinate in točno veš, kje je šel dol. Ti Googl maps pokaže (mimogrede, imam va letala opremljena z GPS-om).
Domet je pa tak... Na papirju se res sliši fajn 8km vs. 10km. Treba pa je vedeti, da boš razdaljo dosegel le ob popolnoma mirnem vremenu, v "sport" mode in to je da odeltiš na 8km in nazaj. Pozabi na slikanje, snemanje itd. Pri vračanju nazaj kakšen km od tebe bo že veselo piskal, da je baterija na kritični ravni. Veliko imaš posnetkov, ko so recimo 100m pred njimi droni šli v automatic landing direkt v kakšno jezero ali morje... Ali drugače - dron je sposoebn te razdalje, baterija pa ne.
Še ena stvar - EU verzije DJI dronov niso sposobne leteti tako daleč, ker jim EU regulativa tega ne dopušča. Tako so "zaklenjeni" na nekje 2 - 2.5km. Obstajajo pa custom FW, kjer te dodatne frekvence in moč odklenejo...