Tole ni SLO. Je pa glavni “krivec” (da ne bo nesporazuma - glavni vzrok za nastalo situacijo), tisti, ki se ob praznem skrajno desnem, vleče kot šmrkelj po srednjem pasu in “prisili” v nepotrebno prehitevanje.
In žal takih ni malo - bemti obstaja pravilo vožnje po skrajnem desnem pasu!
Meh...Tole ni SLO. Je pa glavni “krivec” (da ne bo nesporazuma - glavni vzrok za nastalo situacijo), tisti, ki se ob praznem skrajno desnem, vleče kot šmrkelj po srednjem pasu in “prisili” v nepotrebno prehitevanje.
In žal takih ni malo - bemti obstaja pravilo vožnje po skrajnem desnem pasu!
Meh...
DE ma ponavadi 3 pasovnice.....redko so 4
In potem gre.....desni kamijoni....srednji....vse kar gre 120+....levi...160++
Vsekakor je krivda na vozniku bmw saj pri taki gostoti prometa se ne vozi 300km/h. Če bi šlo 500km/h bi se pa 500 peljal. Pol pa en lolek z mazdo pri 200 prehiteva.Tole ni SLO. Je pa glavni “krivec” (da ne bo nesporazuma - glavni vzrok za nastalo situacijo), tisti, ki se ob praznem skrajno desnem, vleče kot šmrkelj po srednjem pasu in “prisili” v nepotrebno prehitevanje.
In žal takih ni malo - bemti obstaja pravilo vožnje po skrajnem desnem pasu!
Če je na delu, kjer ni omejitve (kar je glede na HUD v BMW videti), potem je naloga voznika Mazde, da se prepriča, ali lahko varno zapelje na levi pas.Zanimivo, kako vsi čefurji le hvalijo dobro tehniko. Meni to izgleda kot poskus uboja. S strani snemalca seveda.
Poglej na HUD. Zraven hitrosti je znak, da ni omejitev,. In ne, na "no limits" delih AC ni omejitve niti pri uvozih/izvozih, ponavadi.Sem prav še enkrat pogledal video in četudi je v pregovorno neomejeni Nemčiji, se vozi mimo uvozov in izvozov z AC, kjer je praviloma 100 do max. 130 omejitev!
In oni ni nič kriv, je s cca 140 prehiteval in to celo z uporabo smernikov.