Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Ti xenon kiti, ki se nakdnadno vgradijo v avto, so brezveze in niti homologirat jih ne moreš, saj nimaš pranja žarometov!
Na cesti je vedno več tega...ampak to ni prava xenon svetilnost, kot bi morala biti, saj se svetloba razprši vsepovsod....
Ni lepšega, kot če nekdo, ki ima ta xenon kit naknadno vgrajen, vozi za tabo ponoči - kot da bi ti nekdo z reflektorjem svetil ves čas - vse se blešči.
No, to seveda ne drži oz. drži v dveh primerih:
- vgradnja xenon kita v žaromet brez leče: to potem res sveti skoraj povsod drugod, razen po cestišču: npr. Octavia II brez leče: se je en pripeljal nasproti in sem moral skoraj ustavit, ker nisem videl ničesar; no, to ni čisto res: detaljno sem namreč videl vse vrhove dreves ob cesti
. Mi ni jasno, kaj moraš imeti v glavi, da se s takim voziš po cesti.
- nepravilna vgradnja xenon kita v žaromet z lečo (npr. poškodba leče, itd.)
Če ima avto lečo in je zadeva pravilno vgrajena potem ne moti nobenega, saj sveti točno tam kot tudi halogenka. Svetilnost pa je absolutno boljša (spet odvisno od žarnice; žarnica za 2 EUR od Kitajca verjetno ne bo svetila tako kot kvalitetna žarnica).
Citat:
A pa se te LEDriving FOG "dnevne luči" pri nas lahko sploh homologira, da služijo kot dnevne LED luči?
Seveda, če imaš Osram, Philips in morda še kakšna renomirana znamka. Tam dobiš tudi ustrezno dokumentacijo zraven, cena pa seveda ni par EUR
.
Zgolj opozorilo: pri vseh teh Kitajcih je običajno napisano, da imajo vso živo dokumentacijo. Ko jih pa povprašaš za sken pa najdejo 1001 izgovor: od tega, da je skener crknil, elektrike zmanjkalo do tega, da šefa ni in ima dokumentacijo zaklenjeno, pride pa ob svetem nikoli.