Veliko zanimivega in resničnega ste povedali. Meni se zdi najbolj pereč problem to, da ima zelo velik odstotek ljudi napačno nastavljene luči; bodisi svetijo v nebo bodisi povsem v tla. Pa tudi ogromno ljudi se vozi tako, da jim ena luč ne dela. Kolikor se meni zdi, so policaji za časa YU stalno težili folku, ki so imeli pregorelo žarnico, danes pa se jim jebe. Tudi veliko takih sem že srečal, ki jim recimo dela levi žaromet in desna meglenka in obratno. How lazy can you get?
Velikokrat me je že kakšen avto zaslepil, ko sem gledal na cesto iz okna v 1. nastropju - kako se to zdi šele tistim, ki so na cesti! Zadnjič sem se peljal domov ponoči in v naselju pride nasproti nek starejši BMW, pomoje z nekimi čunga lunga xenoni, ki so svetili tako, kot da ima dolge luči. Me je povsem zaslepil, pa sem rekel jebaj se nekam in prižgal dolge luči. Potem jih je prižgal še on, ampak poanta je bla v tem, da so bile njegove dolge luči manj nadležne od njegovih kratkih =)
Po drugi strani pa sem si zadnjič mislil, ko me je nekdo na AC prehitel, če ta človek sploh kaj vidi ven iz avta. Žaromete je imel nastavljene v tla, svetilo so približno tako, kot da bi imel jaz prižgane meglenke. Povsem neuporaben snop. Pa ne razumem, zakaj to ljudi ne moti. Krake luči morajo dobro svetit v daljavo, razvetlil vozišče na vse smeri in hkrati ne slepiti nasproti vozečih. Če tega ni, so dolge luči praktično neuporabne, saj kot je rekel nekdo v tej temi - ko potem dolge ugasneš si slep.
Potem pa še to. Pri starih avtih so lahko žarometi že zanič, ali pa jih je potrebno očistiti. Zaradi napeljave lahko upade tudi napetost. In potem imaš recimo neke zjahane žaromete s 55W halogenko, na katero pride 11,5V napetosti. Kaj boš s tem videl? =)