Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A niso clo za renaulta na uradnem servisu 1x prbil enmu da so njihovi motorji tolk energetsko varčni da se ne segrejejo do max
No renault.....peugeot........francuska parfumerska posla
Meni so to rekli za 1.5dci. In to ni normalno. Je pa hec, ker sem preizkusil odtedaj kar nekaj francozov in dejansko imajo te tezave izkljucno francoski dizel polizdelki. Dciji prakticno vsi! HDI vsake toliko casa kaksen. Se pravi dobro ogret motor (50km voznje min), temp. v kabini in ventilator do konca skale in cakas. Ne sme pasti za vec kot mm kazalcek, niti v leru in mora potem spet nazaj gor.
KDORKOLI trdi, da je normalno, da se ob max gretju kabine, temp. olja v motorju in hladilne tekocine niza pa ce se vozis zaradi mene pri -20C s 1200rpm motorja je butec. Pade seveda za nekaj stopinj, vendar zdrav motor z dobro konstrukcijo in normalnim hladilnim sistemom po dveh minutah max vzpostavi normalne delovne pogoje.
Voznja s hladno masino je pravtako skodljiva kot s pregreto. Se bolj. Kdor rabi narisano kako mora vse skupaj izgledati lahko posnamem filmcek svojega trenutnega bolida z digitalnim merilcem temp. vode. Cisto "by the book", po nemsko...