Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@vincent moja dilema izvira ravno iz ocitno identicnega problema pri TDI motorju...
S tem da kolega dal od opisa "menjal so mi jermenico" ni prisel
Ok ocitno majo svabi radi sklopke na vseh zivih gadgetih
Dej prosim ne nabijej oziroma pojdi nabijat nižje v spam kotiček, ker očitno nimaš pojma. Jermenice na alternatorjih imajo praktično vsi novejši avtomobili, še posebej dizli ... tudi tvoj velecenjeni Hyundai 1.6 CRDi jo ima, čisto tako, mimogrede.
Za ostale - jermenica na alternatorju je zato, da ob prehodu iz visokih v nizke obrate alternator (zaradi inercije) ne "sili" mikrojermen v hitrejše vrtenje. Jermenica alternatorja se torej v tem primeru vrti z relativno enako hitrostjo, kot ostale jermenice, medtem ko se rotor alternatorja ta čas vrti hitreje.
Renault je imel na začetku svojo vrsto jermenic (z gumo, kot recimo glavna jermenica dušilka torzijskih vibracij - TVD), ker se pa stvar ni obnesla, je začel kasneje vgrajevati jermenice s sklopka ("frajlauf"), kot ostali.