dizel - čudni zvoki ob delovanju

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.661
113
@ericks.....pomojem vse v duhu sparanja z gorivom.....s tem da v startu noben ne pove da te bo to sparanj udarlo po zepu ob vecji pokvarljivosti dela ki so ga zakompliciral do onemoglosti
smile-1.gif


Ce hoces bit EKO pac stane
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@vincent moja dilema izvira ravno iz ocitno identicnega problema pri TDI motorju...

S tem da kolega dal od opisa "menjal so mi jermenico" ni prisel
smile-1.gif


Ok ocitno majo svabi radi sklopke na vseh zivih gadgetih
smile-1.gif

Dej prosim ne nabijej oziroma pojdi nabijat nižje v spam kotiček, ker očitno nimaš pojma. Jermenice na alternatorjih imajo praktično vsi novejši avtomobili, še posebej dizli ... tudi tvoj velecenjeni Hyundai 1.6 CRDi jo ima, čisto tako, mimogrede.
smirk-1.gif


Za ostale - jermenica na alternatorju je zato, da ob prehodu iz visokih v nizke obrate alternator (zaradi inercije) ne "sili" mikrojermen v hitrejše vrtenje. Jermenica alternatorja se torej v tem primeru vrti z relativno enako hitrostjo, kot ostale jermenice, medtem ko se rotor alternatorja ta čas vrti hitreje.

Renault je imel na začetku svojo vrsto jermenic (z gumo, kot recimo glavna jermenica dušilka torzijskih vibracij - TVD), ker se pa stvar ni obnesla, je začel kasneje vgrajevati jermenice s sklopka ("frajlauf"), kot ostali.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.746
113
EU
Kaj bo kompliciral. Jermenico daš dol, odpreš in blokiraš tisto račno, ali jo zapikaš z varilnim aparatom. Sestavi nazaj in pelaj.
Če lahko DPF-je dol montirate, je jermenica mačji kašelj.
 

bolfenk

Pripravnik
12. okt 2009
119
0
16
O tej stvari sem sem jaz hotel napisati kot je tu na posnetku


Na mojem C5 se je predkratkim obrnilo 200 000 km in to jermenico sem menjal pred 5000 km.
Ni še tako ružilo in praskalo kot tu na posnetku ,ampak ko je mehanik jermenico odšravfal stran sem na lastne oči videl kako je kar nek pleh odstopil od nje (nisem ravno tehnični tip , ne me spraševat kakšen pleh) pač jermenica je bila zrela za menjavo.
Moj foter ki pa ima Xsaro Hdi pa je moral to jermenico tudi menjavat pri približno istih kilometrih. Sedaj jih ima že okoli 260 000.