Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Kot rečeno, kupovati EV "ker je ceneje" je bedarija, ti časi so minili z lanskim letom.

Sedaj so tukaj druge prednosti EVjev pred ICE.

PS, potencialno se še splača z SE, ampak tu je spet potrebno pohitete, ker se splača samo tistim ki imajo netmetering, če tega ne bo, se spet ne bo splačalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.729
9.506
113
Kot rečeno, kupovati EV "ker je ceneje" je bedarija, ti časi so minili z lanskim letom.

Sedaj so tukaj druge prednosti EVjev pred ICE.

PS, potencialno se še splača z SE, ampak tu je spet potrebno pohitete, ker se splača samo tistim ki imajo netmetering, če tega ne bo, se spet ne bo splačalo.
To so?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.000
6.611
113
EV se nikdar ni splačal! Tok blizu splacati se, kot je danes ob pogoju lastne SE na netmeteringu, kot je danes, ni bilo se nikdar.

To rečeno, nikdar se pa ne splaca menjati delujoce stvari. Sploh pa ne, ce so poraba in vzdrzevalni stroski majhni. To govorimo, ko si postavljen pred dejstvo, da moras nekaj kupiti, ker bos drugace brez.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.000
6.611
113
Ker če čez algoritme gledam, se že sedaj redkim splača, ko bo pa država vzela svoje na KW, kot si vzame zdaj pri nafti, pa sploh ne vem kje se bo splačal.
Zdaj smo sele prisli, da se redkim ze. Prej se nobenemu ni, najvecji šift so pa najbrz naredile zblaznele cene ICEjev, ne ker bi se kaj drugega bistveno spremenilo
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Meni je vožnja v EV bolj prijetna, kot v ICE. Res je, da najboljši ICE ki sem ga imel, je bil 508 RXH (torej hibrid) in lahko primerjam samo s tem. Nisem vozil 100k vrednih meržotov, da bi potem to primerjal z EVji.

Kar se tiče tesle, pa je tu brutalen navor, avto enostavno leti pri katerikoli hitrosti.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.964
-8.671
113
Kar se tiče tesle, pa je tu brutalen navor, avto enostavno leti pri katerikoli hitrosti.
In to ti pomaga kako? Ker električarji so večinoma ovire v prometu s 100km/h po voznem pasu, ali pa še lepše, v zaveterju tovornjaka, ko lovijo kilometre do naslednje polnilnice. Izjeme so tisti, ki imajo do cilja manj kot 50km, tisti ga vsaj upajo malo pognati.
Kaj ti pomagajo pospeški in navor, ko ga parkrat dobro pritisneš in ti manjka pol baterije :zavijazocmi:

Do takrat, ko boš dal tempomat na 140km/h, ter se brez skrbi peljal 300+km, bo preteklo še kar nekaj vode. Da ne govorim o kakšni vleki naložene prikolice čez hrib:evil:
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.729
9.506
113
Meni je vožnja v EV bolj prijetna, kot v ICE. Res je, da najboljši ICE ki sem ga imel, je bil 508 RXH (torej hibrid) in lahko primerjam samo s tem. Nisem vozil 100k vrednih meržotov, da bi potem to primerjal z EVji.

Kar se tiče tesle, pa je tu brutalen navor, avto enostavno leti pri katerikoli hitrosti.
Se prav za igranje, kle je fajn Teslo prtisnt ja. Za resno uporabo me zanima. Ko letiš zjutri v vrtec, šolo, potem v službo, popoldne nazaj in pol še na razne dejavnosti. Men bi dostikrat dometa kr zmanjkal. Pol pa ob sobotah na streho bicikel in na dirko.... Skratka govorim o resni uporabi avta in ne za igranje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.051
9.706
113
Se prav za igranje, kle je fajn Teslo prtisnt ja. Za resno uporabo me zanima. Ko letiš zjutri v vrtec, šolo, potem v službo, popoldne nazaj in pol še na razne dejavnosti. Men bi dostikrat dometa kr zmanjkal. Pol pa ob sobotah na streho bicikel in na dirko.... Skratka govorim o resni uporabi avta in ne za igranje.
Torej dnevno delaš 300+ km, če te prav razumem?
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Moja situacija je taka, da zjutraj razvozim deco (10km), ko delam, naredim tudi po 250km. 300km je zame goli minimum, tudi pozimi. Bog ne daj nesrece na avtocesti in kak podobnega.

Naceloma sem se odlocil za SE in cakam na ogled, samo strosek dizla (ki ga sicer v celoti pokriva delodajalec) bi bil skoraj dovolj, da vzamem Teslo 3 na lizing in polnim doma na SE.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj