Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.548
968
113
Tudi tebi ni jasna korelacija med spodbujanjem porabe (kar so subvencije in vračila trošarin) in povečanjem proizvodnje/prodaje?

Pa toliko imate za povedat čez vse subvencije EKO sklada. Mimogrede - subvencionirane "energetske sanacije" objektov so v kriznih letih rešile skoraj vso malo gradbeništvo v SLO.
Ma dej ne seri...

Zakaj ne napišeš, pol raje da je Dolfe kriv...
Izzumil je Autobahn...
Ferdinandu Porscheju pa naročil, na mora narediti avto, ki zmore 100km/h, popiti max 10 litrov/100 km in stana 1000 Reih Mark...

Ker prej, ko je bil Ford no blo Avtobana, ampak kolovozi....

Drugač je pa dost žalostno, da svojo bajto energetsko ne saniraš za svoj denar, saj vendar sam prihraniš
 
  • Všeč mi je
  • Objave ne odobravam
Reactions: NekdoK in Samo Svoj

mags

Fizikalc
11. nov 2020
205
98
28
Počasi na elekrifikacijo, zaenkrat dela odlično


1677189756244.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.361
9.597
113
EU
Mi imamo štiri avte pri hiši, od teh je eden električni. Kako bi to izgledalo, pred podražitvijo elektrike, če bi vsi štirije bili na letriko. Podobno kot v torkovih sprememb cen goriva. Vsi štirije bi se v ponedeljek zvečer stlačili okrog kleti, kje je šuko vtičnica. Z razdelilcem bi naredili "smart grid" in prikopili vse štiri avte na eno dozo.
Glavna varovalka je šest kilovatna. Pametni polnilec (iz Lidla) ima možnost omejitve moči polnjenja na 1350 Watov, za eden avto. Tovarniški polnilec ima minimalno komaj na 2000 Watov.
Pri polnjenju bi štirije avti za las bili pod maximalno vrednostjo varovalke.(1350X4=5400 Watov).
Elektrika je enofazna, enotarifna. Avte bi pustili tako čez celo noč, ker takrat nihče ne kuha, boiler pa bi izklopili. Rezerve na varovalki bi bilo glih za gledanje poročil na televiziji.
To sem vam navrgel bolj za šalo, da me ne boste kregali. Vendar bi bil v vasi glavni, ker bi prvi v vasi imel "smart grid".
Verjetno o "smart gridu" podobno razmišlja država in elektro distributerji, ker nič ni videti da bi se kaj delalo.
Na nivoju EU bi vse države mogle (takoj) že delati na infrastrukturi, katera bi leta 2035 bila dokončana. Ne da nič ne delajo, niti ne govorijo o tem. Dosti lažje in ceneje je nekaj prepovedati.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.311
4.126
113
Mi imamo štiri avte pri hiši, od teh je eden električni. Kako bi to izgledalo, pred podražitvijo elektrike, če bi vsi štirije bili na letriko. Podobno kot v torkovih sprememb cen goriva. Vsi štirije bi se v ponedeljek zvečer stlačili okrog kleti, kje je šuko vtičnica. Z razdelilcem bi naredili "smart grid" in prikopili vse štiri avte na eno dozo.
Glavna varovalka je šest kilovatna. Pametni polnilec (iz Lidla) ima možnost omejitve moči polnjenja na 1350 Watov, za eden avto. Tovarniški polnilec ima minimalno komaj na 2000 Watov.
Pri polnjenju bi štirije avti za las bili pod maximalno vrednostjo varovalke.(1350X4=5400 Watov).
Elektrika je enofazna, enotarifna. Avte bi pustili tako čez celo noč, ker takrat nihče ne kuha, boiler pa bi izklopili. Rezerve na varovalki bi bilo glih za gledanje poročil na televiziji.
To sem vam navrgel bolj za šalo, da me ne boste kregali. Vendar bi bil v vasi glavni, ker bi prvi v vasi imel "smart grid".
Verjetno o "smart gridu" podobno razmišlja država in elektro distributerji, ker nič ni videti da bi se kaj delalo.
Na nivoju EU bi vse države mogle (takoj) že delati na infrastrukturi, katera bi leta 2035 bila dokončana. Ne da nič ne delajo, niti ne govorijo o tem. Dosti lažje in ceneje je nekaj prepovedati.
To je tak, kot da greš z kanglico polniti bazen.

Sicer pa bomo videli so rekli slepi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Infrastruktura ni nikoli končana, 2035 ne bo nič posebnega, če bo, samo pomeni, da industrija ni dosegla ciljev politike in se politična želja za 2035 pač ne bo uresničila.

Rast EV bo postopen in tudi infrastruktura mora rasti postopoma. Je pa bistvena razlika, če se govori o deležu novo prodanih avtov ali pa celotnem deležeu registriranih vozil. Delež registriranih EV leta 2035 bo nekje 25%, zato bo infrastruktura morala močno rasti vse do leta 2050.