Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če imaš stare gume, si si jih ob demontaži označil na katerem mestu so gume bile...torej leva, desna stran, ter prednja, zadnja stran.
Pri novih gumah bodi pozoren na smer vrtenja, ki je označena na gumi.
Stran gume, leva ali desna ti vedno ostaja enaka, če želiš enakomerno obrabo jih vsako leto zamenjaj sprednje z zadnjimi. V kolikor imaš različno obrabljene (da je razlika večja..torej ne od ene sezone) se da gume z več profila zadaj.
Zakaj več profila zadaj? Recimo da sam znaš rotirat gume, ampak kupiš rabljen avto, ki ima na dveh 6mm, na dveh pa 4mm. Sam bi dal tiste s 6mm spredaj, tako da bodo imele drugo leto lepo 5mm (odvisno koliko km delaš in kakšno obrabo imajo), tiste zadaj pa nekje med 3,5 in 4mm, pa potem še dve leti ne bi spreminjal postavitve, potem bi bile pa končno prve enako obrabljene kot zadnje.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Postaviš avto na ravno, zategneš ročno kolikor gre in pustiš menjalnik v prvi prestavi (za avtomatika ne vem..naj kdo na koncu pokomentira).
Sam pustim pač v P, ker drugače niti ne pusti pri ugasnjenem avtu. Edino, če pustiš ključ v kontaktu, gre v N, to mi pa tudi ni všeč.
Tudi pri vulkanizerju sem tako moral dat v P, čeprav mi je naročil naj dam v ler.
Drugače se včasih zna zgodit, da gre potem težje iz P, ampak do sedaj je še vedno šlo.
V vsakem primeru pa je pametno tudi na ravnem zategnit ročno. Na začetku sem bil navajen še na ročni menjalnik, in sem dajal samo v P. Ampak sem enkrat že takoj začutil, da je avto zlezel naprej (makadamsko parkirišče) in se je zaskočila zapora (parking pawl po angleško), pa sem potem s težavo dobil v D. Odkar zategujem ročno, nimam problemov.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Vzameš v roko voščenko in na montiranih gumah označiš, kje so imele mesto pred demontažo, da boš pri naslednji menjavi vedel, kje jim je mesto.
(zakaj voščenko? ker je ne odstraniš niti če gume po demontaži opereš
Ne zastopim zakaj si tako na veliko označeval in to še na zunanji strani. Verjetno to potem opereš dol, ampak sam raje naredim to kar permanentno (itak menjam gume gor in dol potem 4 leta), z belim flomastrom, pa seveda na notranjo stran in tudi ne preveliko, 2cm ti je več kot dovolj.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pri novem avtu običjano vijaki niso namazani
Zdaj tu ima vsak svojo teorijo. Eni zagovarjajo nič mazanja, drugi ja.
Z oljem ali maščobo sigurno ne smeš. Recimo en link:
http://www.skoda-auto.com/en/m...mp;pageId=00485
To sem tudi sam letos ugotovil, sem moral še en komplet vijakov nabavit.
Glede mazanja z bakreno mastjo pa tudi dam lahko vsaj 20 linkov kjer piše, da se tega ne sme delat.
Tako da ne vem s čim bi bilo sploh pametno še mazat, dokler ne dobim res strokovnega odgovora in ne bom imel problemov s suhimi, puščam suhe.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sam napolnim nekje od 0.1 do 0.2 bara več kot je predpisano. Ker guma sčasoma zgublja pritisk..in je tako v roku cca. pol leta v povprečju ravno prav napolnjena. Ker če daš v štartu točno predpisan pritisk, boš čez čas, (v povprečju) vedno vozil s premalo napolnjeno pnevmatiko.
A Ok...to naštudiraj sam (jaz jih do menjave več ne kontroliram in se mi tak način obnese).
To, da do menjave ne kontroliraš več, ni najbolj pametno. Sem pa tudi sam tako počel na začetku, saj gre, če ne pride do nobenih problemov.
Po mojih izkušnjah je prva dva tedna po centriranju najbolj pametno preverit 2x tedensko, ker če ne se zna zgodit tako kot se je letos meni, da sem se po 15 dneh pripeljal domov na ZL s točno 0.0 bara. Guma je po čudežu še dobra, ker s povsem prazno nisem naredil več kot 5m, šele na svojem parkirišču sem opazil da nekaj ne štima.
Pa če zapelješ v udarno jamo, recimo na moji cesti ni noben problem, če voziš povsem po robu ceste, se mi je letos že dvakrat zgodilo. Od takrat naprej raje vozim bolj ob sredinski črti.
V glavnem, če te zabije, si sigurno ob 0,5 do 0,8 bara.
Drugače je pa v vsakem primeru pametno preverjat na 1 mesec, še bolje pa seveda na 2 tedna.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Bistvo je to, da na koncu ne pozabiš pritegnit vijakov !
To je normalno za prvo leto ali dve, sam sem imel zraven fotra, ki mi je govoril kako in kaj. Sicer prej da pozabiš pritegnit, je problem, da že dvigneš avto, čeprav si prej pozabil losat vijake.
Sedaj po 5 letih v orodjarstvu, kjer moraš itak vse raje 3x kot 2x preverit, mi je pa to že v krvi.
Še en nasvet, če imaš slaba oz. stara alu platišča, je pametno po 20 km še enkrat zategnit, pa potem magari še čez 100 km. Mislim, to je v vsakem primeru pametno, ampak pri dobrih platiščih tega niti ni potrebno delat.