Dilema -Fiat Bravo ali Kia Pro_Ceed?

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik jaka33 pravi:
Kaj boš rekel da je PRO CEE'D grd avto ? Ne vem kako je s kvaliteto in kako je ga je
vozit (ampak po besedah drugih ni tako slab), ampak vizualno je pa super.
In če dajo 7 let garancije, ne more bit ravno taka "kanta".

Noben ni reko da je kanta.

O sedmih letih garancije je pa tak, da ga moreš vozit k pooblaščenemu. Cene za servise so pa baje vrtoglave.
In pol si zračunas kok si v sedmih letih zmetal za servise, nakoncu pa še avto tolko več zgubi na ceni kot ostali...

Ekonomsko dokazano, da se korejca ne splača kupit...

Da je pa dober avto v osnovi, pa se popolnoma strinjam.
 

karantanka

alterka & vizitka 2007
19. jul 2007
7.108
0
36
Notranjska
www.mojaknjiga.si
jaz bi vzela Brava, črnega
cool-1.gif
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Zakaj pol ti nimaš korejca ko si tolko za njih?

. Ampak gremo vprasat, kaj bi si najraje
kupili za 18 jurjev. ....

po moje bi ti traje kupil polizdelek iz Wolfsburga za 18 jurjev kot OP verzija Ceeda? Vsaka čast
ali pa stari Bmw?
confused-1.gif


Pa ne me prepričevat, da je 3 leta stari BMW boljši, vsak ima najmanj 100k na števcu (verjetno še 1x toliko nazaj prevrtenih), uvožen, pa brez garancije.
Pubec k sebi se spravi.
smile-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Ni nujno, kaj recimo če kupis od preverjenega lastnika, recimo od strica, soseda?

Pa tu se sploh več ne gre nemški avto korejski avto.

Gre se zato, ker če hočem pri korejcu koristit 7 let garancije, morem 7 let hodit na njihove svinjsko drage servise,
pa da bo recimo moj korejc čez 7 let vreden vsaj 2 jurja manj kot pa golf ki je kot nov stal enako.

In pol ko potegnem črto sn crkno 3-5 jurjev samo zato, ker je korejc.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik sole pravi:

Pa ne me prepričevat, da je 3 leta stari BMW boljši, vsak ima najmanj 100k na števcu (verjetno še 1x toliko nazaj prevrtenih), uvožen, pa brez garancije.

Nima veze, its a bimmer
cheer.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Gre se zato, ker če hočem pri korejcu koristit 7 let garancije, morem 7 let hodit na njihove svinjsko drage servise,
pa da bo recimo moj korejc čez 7 let vreden vsaj 2 jurja manj kot pa golf ki je kot nov stal enako.

In pol ko potegnem črto sn crkno 3-5 jurjev samo zato, ker je korejc.

spet sam sebi lažeš, pojma nimaš o cenah servisov in kar streljaš nekaj v tri dni.

Prej sprašuješ, če kdo pozna cene servisov, zdaj že veš da so svinjsko dragi!

Seveda kot tipični balkanezer ti je ponos servisirat avto pri popoldancu (seveda pri 5 let starem nemcu itak ni pomembno, zato pa so cene takšne kot so, reputacija pa tudi), nekateri - pa tudi če jedo v interšpar restavracijah dajo kak cent več za uradni servis ki garantira kvaliteto in stoji za svojim delom. Vprašaj za kulanco pri "zaostalih" korejcih ali pa pri kakšnem "nemcu".

Vse ljudi ki jih poznam s korejskimi vozili niso imeli niti najmanjši problem uveljavit kakšno garancijo ali reklamacijo. Cene servisov pa so (po zadnjem članku v Delo-vi prilogi) med najcenejšimi.
 

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Citat:
Uporabnik stilojtd pravi:
Če kupuje bencinskega bravota naj bo ta 1.4 tJet. Nekaj takšnega naprimer

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1864346#

Če gre probat takega Brava na Kio nebo niti pomislil več.

Govoriš iz izkušenj? sem vozil 1.9 bravota z 120KM in ga po cca. 40 minutah parkiral (imel sem ga 3 ure), ker je porazen za čez ovinke. Trenutno si lastim novo kio 2.0 dizel 140KM, kaj misliš, kateri je bil boljši na testni vožnji
confused-1.gif
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Huh zanimivo. Sm se vozu s takim bravotom oziroma ga tudi nekaj časa vozil pa mi je bila lega čist ok. Čist ista mašina....
Ne vem, eni ste pač občutljivi. Mam pa tudi sam rajši Bravota, kot pa Ceeda. Če ne drugo mi je osebno mnogo lepši od Kie.
 

Fiatista

Pripravnik
1. sep 2007
670
0
16
Vožnja čez ovinke je pri bravu razumljivo slabša, saj ima bravo zadaj poltogo premo (kar jim zamerim še od Stilota), zaradi česar je občutiti, kot da bi avto malo "plaval", ampak tudi tega se človek navadi, sploh če Sipijev prijatelj ni nek tiščač, saj je po drugi strani vožnja ravno zaradi te "pomanjkljivosti" zelo udobna.
Kia ima za razliko od bravota posamične obese, kar pa je za malo bolj "veselo" vožnjo čez ovinke vsekakor plus.

Drugače pa se mi zdi, da sta oba solidno opremljena in dovolj kvalitetno izdelana (kot se pač za njun razred spodobi), vsak ima kakšen minus in vsak ma kakšen plus. Tuki bi si blo treba mal pogledat cenike, opreme, mal težit trgovcem itd., kar seveda ne mislim počet.

Glede motorja - za 40km na dan, to je dobrih 10 tavžent na leto, se dizel pomojem ne splača. Poraba bo res nižja, ampak, glede na to, da je dizel dražji od bencina, ne bo toliko kilometrov naredil, da bi prišparal dovolj, da upraviči višjo ceno avtomobila.

Še najboljša opcija je bravo z 1,4 T-jet (120KM) ali pa kia z 1,4 ali raje 1,6-litrskim agregatom.

Namreč, ker ste se prej vsi zgražali, kaj bo s T-jet-om, naj povem, da je navaden 1,4-litski 16V totalen poden in je primeren kvečjemu za stardece, ker s svojimi 90 konji enostavno ne more dovolj suvereno premikati takega avta. Poraba je, ne boste verjeli, večja kot pri 1,4 T-jet-u!
Predvsem se mi zdi T-jet super stvar, ker se lahko pelješ z njim zelo dinamično (beri ga "tiščiš"), hkrati pa se da tudi šparat, predvsem zarad navora (128 Nm pri 4500 navaden Vs. 206 Nm pri 1750 vrt/min T-jet), tako da sploh ni tak požrešnež, kot nekateri jamrate. Pravzaprav je celo zelo ekonomičen!

Pri kijah ne vem, kako je okoli motorjev, tako da bo morala kakšna druga glava še kaj napisat o njih. Za v smeti najbrž niso, me pa recimo zelo zanima, kakšna je razlika med 1,4 in 1,6 bencincem (na papirju ne izgleda baš nešto in me zanima kako se pozna to v realnosti).

No, konec koncev je težko rečt, kateri avto je boljši in kateri je slabši, jaz mislim, da sta oba več kot solidna. Najbolje bi bilo it malo do trgovcev in primerjat cene oz. opremo, se it mal zapelat, mal prešlatat, pogledat pa se potem nekako odločit, kaj človeku pač najbolj odgovarja, glede na to, kaj je videl in kakšne so njegove preference.

Sam bi se sicer 99% odločil za bravota, ker ko se noter vsedeš, se Kia lahko samo skrije, pa tudi na zunaj mi je bolj všeč, čeprav drži, da je pro_ceed oblikovno kar všečen avto (vsaj na zunaj). Da ne omenim tudi 120KM T-jet motorčka, ki je (vsaj meni) pravi bombon in pri kiji pač ne vidim dovolj spodobne alternative. Ampak to je samo moje skromno mnenje
smile-1.gif
.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Če gledaš bencinarje (in 1.4T), Kia itak nima kej zravn iskat.
Pr dizlu pa rata zanimiva izbira..
 

Sipi

Pripravnik
14. avg 2007
290
0
16
43
Hvala za odgovore
aplauz.gif
.Zanima ga pa še zakaj ima lahko Fiat 500 100HP,Bravo pa le 90HP saj bi bil Bravo z 100HP sigurno bolj mamljiv za kupce.
 
Nazadnje urejeno:

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
fiat 500 al jih ima 100 al pa 50 je vseeno, ker nikamor ne gre,...ne vem kje so ga usrali...
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.533
71
48
Kranj
Vozim korejca na pooblaščen servis, ker ga moram zaradi garancije
evil.gif
. Vsi nekaj govorite o dragih korejskih servisih noben pa nima konkretnih številk. Najdražji servis do sedaj je bil na 45000km-115€, naslednji bo nekaj dražji, ker se menja še zračni filter in zavorna tekočina ter bencinski filter (odpade pa menjava svečk). Materijal ni drag le kakšna ura dela bo več. Na 75 000km je pa spet filter in olje.


Vem, da je ceneje če ti servis opravlja popoldanc vendar kako boš uveljavljal garancijo na opravljeno delo in vgrajene materijale.
Lansko leto , ko avto ni bil veš v splošni garanciji mi je 9 mesecev po servisu začel puščati oljni filter (to se mi je zgodilo prvič in tudi sam nikoli nisem slišal za kaj takega, ampak baje, da se včasih tudi to zgodi). Ker servis daje garancijo na delo in vgrajene materijale ( 2 leti) so sami krili stroške materijala in dela.
Sicer strošek ni bil velik ampak vseeno gre za odnos do stranke.

Malo povejte še vaše izkušnje s servisi evropskih proizvajalcev in malo cene gor vržite.
303855-Apr18~01.JPG
 

Priponke

  • 303855-Apr18~01.JPG
    303855-Apr18~01.JPG
    26,6 KB · Ogledi: 126

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ti imaš hyundai ne pa kio, ki namata istih servisov. Zadnjič je nekdo prilimal račun od svojega ceeda, pa je bilo od oka 280€, samo za olje in filtre. Milslim, to pa je OMG, WTF!?!

Drugače pa me je pri cliotu prišel servis na 30kkm 130€ na 60k pa 180€. Glede na to, da so servisi 2x poredkejši kot pri lantri ni take panike. Pa osebno se mi zdi, da so me pošteno olupili, ampak [censored] ga, pač požreš.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.533
71
48
Kranj
Ali so pri Renaultu lahko servisi na dve leti ali so obvezni na eno leto. Nečakinja, ki je imela Twingota je najprej morala voziti vsako leto ne glede na št. kilometrov, potem pa so ji rekli, da se premalo vozi in lahko pride k njim na dve leti?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz imam 30kkm ali eno leto predpisano. Tako in tako naredim več kot 30kkm letno, tako da ni problem. Vsi novi renaulti imajo interval 30kkm ali dve leti.