Debata o tehnologijah

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
PD tehnologija ni bila vprašliva zaradi ekologije, odločili so se pač za cenejšo CR ki je tud preprostejša..
Mercedesov kamionski motor je tudi na PD (PLD) tehnologiji pa zahteva normi EEV
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ni (še) bil problem z ekologijo, bi pa postal, ker je pri PD injektorjih izjemno težavno zagotoviti časovno natančen vbrig. To je tudi edina pomanjkljivost tega sistema, sicer bi prekašal common-rail podolgem in počez.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.906
113
jebo vas vse po spisku...zaspemate celo temo z moderatorjem na čelu
stupid-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
ksz

Saj res - a kdo ve kaj je kupil avtor teme (lupo123)?

Se bojim, da ko je prebiral to temo po četrti strani odšel v baubau - kupil štrik in se obesil.
evil.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ni (še) bil problem z ekologijo, bi pa postal, ker je pri PD injektorjih izjemno težavno zagotoviti časovno natančen vbrig. To je tudi edina pomanjkljivost tega sistema, sicer bi prekašal common-rail podolgem in počez.

In kaj jaz stalno pišem, da PD nima potenciala in je predrag in kompliciran. Predvbrizg je samo eden, določen povsem mehansko in se ne da kontrolirati niti časa niti količine. Medtem ko pri CR delaš kar hočeš. Kmalu bo 15 predvbrizgov, če bodo videli pomen.
Posledično so se tla tresla pri PD in hkrati je bilo v izpuhu ogromno saj ( hladni Audiji s sipa efektom v križiščih
grin1.gif
). Ko je prišel ven je bil na koncu razvoja z zelo problematično ekologijo in dragim vzdrževanjem v primeru odpovedi črpalk.
Eknomsko se jim PD sistem ni izplačal, pa naj govorijo kar hočejo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ni (še) bil problem z ekologijo, bi pa postal, ker je pri PD injektorjih izjemno težavno zagotoviti časovno natančen vbrig. To je tudi edina pomanjkljivost tega sistema, sicer bi prekašal common-rail podolgem in počez.

In kaj jaz stalno pišem, da PD nima potenciala in je predrag in kompliciran. Predvbrizg je samo eden, določen povsem mehansko in se ne da kontrolirati niti časa niti količine. Medtem ko pri CR delaš kar hočeš. Kmalu bo 15 predvbrizgov, če bodo videli pomen.
Posledično so se tla tresla pri PD in hkrati je bilo v izpuhu ogromno saj ( hladni Audiji s sipa efektom v križiščih
grin1.gif
). Ko je prišel ven je bil na koncu razvoja z zelo problematično ekologijo in dragim vzdrževanjem v primeru odpovedi črpalk.
Eknomsko se jim PD sistem ni izplačal, pa naj govorijo kar hočejo.








ne govori neumnosti
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
neumnosti govorijo trač pisalci
aplauz.gif


To je dejstvo, verjemi. PD je slepa ulica, pa še ekologija ga martra-sploh rakotvorne saje. Da ne govorimo o ceni črpalk in o tem, da so morali razviti olje samo za ta motor, če ne zaribajo "odmikači" na ojnici.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaj se ne da krmilit? Količine in časa?
Ne bodi smešen verjetno še motroja v živo videl nisi, nabijaš neke fore ki si jih videl v časopisu od kakega brihtnega novinarja..
Poglej si PD element in na strani ima konektor kaj se z njim krmili verjetno ne veš
smirk-1.gif

1069294-pdelement.jpg
 

Priponke

  • 1069294-pdelement.jpg
    1069294-pdelement.jpg
    20,1 KB · Ogledi: 98

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Zdaj pa vidim, da NIMAŠ POJMA kako PD deluje.

Samo nabijaš.

Solenoidni ventil odpira glavni vbrizg in nima veze z mehansko vodenim predvbrizgom. Njegova količina je tudi določena povsem mehansko z izvrtino, cca. 0,5 grama.
Pri CR pa ima vodene predvbrizge, količino, čas in število.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
PD sistem je zamrl izključno zaradi razloga, ki sem ga navedel. Ne zaradi cene ali kompliciranosti. Tisti, ki misli, da je moderen CR dizel enostaven, se hudo moti. Pr PD motorju lahko od vbrizga crkne samo injektor, pri CR pa cel kup stvari, od injektorjev, do senzorjev na railu do visokotlačne in nizkotlačne črpalke etc etc. Cena CR sistema v končni fazi ni nič manjša od PD sistema, v praksi pa je CR sistem prišel do te stopnje, da je zaradi strogih zahtev po zmanjševanju emisij postal zelo kompleksen sistem, še posebej seveda s stališča elektronskega nadzora.

Sicer pa dovolj o tem, ker smo res malo "zasmetili" temo s temi zadevami. ON-topic naprej.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zdaj pa vidim, da NIMAŠ POJMA kako PD deluje.

Samo nabijaš.

Solenoidni ventil odpira glavni vbrizg in nima veze z mehansko vodenim predvbrizgom. Njegova količina je tudi določena povsem mehansko z izvrtino, cca. 0,5 grama.
Pri CR pa ima vodene predvbrizge, količino, čas in število.

Kaj pa če imaš piezo šobo?
17758-icon_confused.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Miha72 ne bit potrt, ti bom ob priliki dal Audija za peljat! in to CR sistem! Malo jače kot na Mazdi
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nadaljujemo v tem threadu.

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kaj pa če imaš piezo šobo?
17758-icon_confused.gif

Kaj imajo piezo šobe veze s PDjem?

Super nova tema!
evil.gif


Nekateri 2.0 TDI motorji (vsaj za 170KM sem prepričan) imajo piezo krmiljene injektorje .. domenvam da lahko s to tehnologijo tudi uravnavajo vbrizg (čase odprtosti šob oz. količino goriva)?!
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Miha72 ne bit potrt, ti bom ob priliki dal Audija za peljat! in to CR sistem! Malo jače kot na Mazdi
wink-1.gif

Hvala za ponudbo, ampak pravi avti dišijo po bencinu
nahrung002.gif


grin1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Motiš se.

Očisti PD motor na današnjo stopnjo in prišel boš do ene težave- CENE.
Poleg tega je še zoprn za 16V motorje.
Črpalka je zapletena z vidika mehanike.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Miha72 ne bit potrt, ti bom ob priliki dal Audija za peljat! in to CR sistem! Malo jače kot na Mazdi
wink-1.gif

Hvala za ponudbo, ampak pravi avti dišijo po bencinu
nahrung002.gif


grin1.gif

Ne skrbi, bova dala zraven pri tankanju 3% bencina da slučajno ne zmrzne zdaj ko se začnejo bolj mrzli dnevi
grin1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja ja, prej na Mazdi bencin zmrzne kot na Audiju nafta! O dodatku goriva govorim samo zaradi tebe da boš mel občutek da se z bencincem voziš ker itak ne boš mogel verjet kako lahko en avtomobil tako zelo fejst gre, mirno teče, se nič ne sliši in še na koncu če ne dodam malo bencina se ne boš mogel sprijazniti da je to dizel
grims-1.gif