Debata o tehnologijah

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Vsaj glede prvega stavka se strinjava.
Sicer pa očitno eni znajo naredit avto, ki se ne kvari (beri Japonci).

smile-1.gif
eno je naredit avto ki se ne kvari in biti tehnološko par let odzadi ali pa biti vodilni v razvoju in imeti kako leto z novitetami težave..
Kaj hudiča so pa Japonci kdaj prikazali? Šlepajo se za evropskimi proizvajalci in posnemajo njihove oblikovalske smernice in tehnologijo...v bistvu se celo motim, avtoše dajo narest v evropi da bi bil vsaj malo Evropski.
saj še kupit ne moreš avta po zeli, izbiraš med barvo, tremi različnimi motorji pol se pa zgodba konča, da ne govorim o tem na kakšem nivoju so menjalniki, podvozje,,

Kdaj so 16 ventilske motorje v serijsko proizvodnjo začeli dajati Japonci in kdaj Evropejci? Kaj pa variabilno odpiranje ventilov? Same evropske novitete, kajne? Kaj pa 4WS?

BTW: mi je vseeno za ene in druge, ampak taka natolcevanja so bz
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Kdo je to zadevo prvi spravil v serijsko proizvodnjo? Mac77 trdi, da novitete prinašajo Evropejci, na podlagi njihovih napak pa Japonci delajo zanesljive izdelke. 16V in VVT so v serijsko proizvodnjo "navadnih" avtomobilov spravili Japonci - ne glede na to, kdo in kdaj je zadevo izumil.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Ko so se v evropi prodajali evropski avtomobili s tem tehnologijam so japonci šele začeli izdelovat 4-taktne rikše. Če pa misliš na poplavo 16V DOHC VTEC v začetku 90h let prejšnjega tisočletja pa se ni ravno za hvalit - večina evropskih avtov, ki je to potrebovala je to imela, ostali pa niso potrebovali (oz. so bile take tehnologije v času 91 oktanskega bencina prej ovira)!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
japonci še kar čakajo z raznimi TSI TCE in podobnimi zadevami. se še kar držijo 16v.
sodobne dizle so tudi skoraj desetletje za evropo uvedli.... a še tiste so nekateri kar v evropi kupili (TDI, HDI)
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
@Utisevalec: kar samo spodbija tezo mac77, da Japonci pustijo novotarije preskušati Evropejcem

@Hanzi: primarni trg japonskih proizvajalcev so ZDA, tam pojem dizel in osebni avto ne gresta skupaj.

In nikjer ne trdim, da so Japonci povsod prvi, samo trdim, da niso vedno zadnji - a se razumemo?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor.
Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco, trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor.
Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco, trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..

Kaj ko ti nebi pisal stvari o katerih nimaš ravno dovolj pojma?

Prvi aluminjasti avto? Honda NSX 1989. Zraven se prvi avto z ojnicami iz titana ter berilija.
Mazda in Millerjev motor, planetarni menjalniki Prius, Mazda Cosmo, 4wheel steering, GDi in podobne stvari, v serijski proizvodnji.

Zmaga pa tvoja veleumna o 16 ventilih. Vbistvu so razmišljali o 48 ventilih, samo bi v tem primeru bile predrage nalepke za zadnji del vozila.

Čudno da ne voziš kakšnega zaporožca, saj več tak ne potrebuješ.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Ne gledat teoretičnih in slabo delujočih rešitev , ampak uporabne rešitve, ki delujejo in so na voljo za razumljiv denar.

Tu je pa jasno kdo je prvi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Morda res ampak od kod si bili inženirji? So bili Japonski ali Nemški? HAAAAAAA pa smo tam!
grims-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor.
Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco, trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..

hysterical-1.gif


Nekaj so ti že odgovorili.

Npr. kateri 8 ventilc ima manjše notranje izgube od R-serije Hondinih motorjev ??

Npr. bedarija je 5 ventilc od Audija. Samo komplikacija in stroški. Isto kot PD motor. Ko se to rekel pred leti , ko je prišel PD ven so me skoraj križali. Zdaj pa vidimo, da so le priznali.

Pa dajmo ločit, eno je prototip, drugo je novost v avtu za 150.000 €, tretje pa je to pripeljati v avte za običajne smrtnike za sprejemljive stroške ter seveda da deluje dolgoročno.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Morda res ampak od kod si bili inženirji? So bili Japonski ali Nemški? HAAAAAAA pa smo tam!
grims-1.gif

Za vse stvari so avtorsek pravice in patenti. Če je slučajno kdo od koga kaj prekopiral verjemi mi, da bo končal na sodišču.

Npr. Renault ima zelo velik oddelek za proučevanje konkurenčnih avtomobilov. Kaj misliš, da igrajo karte na tem oddelku ??
Če se ti zdi, da je japonec ali nemec ali kdo drug nelegalno kaj prekopiral od konkurence povej konkurenci. Ti bodo hvaležni in verjemi mi, da imajo vsak vijak preučen. Razen Kitajce izuzemi iz avtorskih pravic, noben drug pa ne bo kršil, vsaj od resnih podjetij ne.
Če pa je stvar dovoljena za uporabo, pa lahko uporabi vsak.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.823
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor. Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco , trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..
Preberi si oba poudarjena dela. Zakaj ni nihče z alu karoserijo? Ja jebat ga, so Japonci ugotovili, da ne rabijo več brezveznih nalepk nabijat na zadek.
evil.gif


Jao ej, kake mate.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Kdo je to zadevo prvi spravil v serijsko proizvodnjo? Mac77 trdi, da novitete prinašajo Evropejci, na podlagi njihovih napak pa Japonci delajo zanesljive izdelke. 16V in VVT so v serijsko proizvodnjo "navadnih" avtomobilov spravili Japonci - ne glede na to, kdo in kdaj je zadevo izumil.

Prvi so v serijsko proizvodnjo VVT spravili Italijani, najtančneje Alfa Romeo in sicer v motorju 2.0, mislim da že leta '80. Ravno tako oni nadaljujejo razvoj v tej smeri s sistemom MultiAir, ki je zaenkrat v teoriji in praksi več kot odličen, je pa še premlad, da bi govorili o vzdržljivosti. Skratka, še ena stvar, v kateri Japonci niti slučajno niso bili prvi.

Ravno tako so motorji s po več kot dvemi ventili na valj plod evropskega znanja oz. francozov (Peugeot, Bugatti ...).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor.
Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco, trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..

Kaj ko ti nebi pisal stvari o katerih nimaš ravno dovolj pojma?

Prvi aluminjasti avto? Honda NSX 1989. Zraven se prvi avto z ojnicami iz titana ter berilija.
Mazda in Millerjev motor, planetarni menjalniki Prius, Mazda Cosmo, 4wheel steering, GDi in podobne stvari, v serijski proizvodnji.

Zmaga pa tvoja veleumna o 16 ventilih. Vbistvu so razmišljali o 48 ventilih, samo bi v tem primeru bile predrage nalepke za zadnji del vozila.

Čudno da ne voziš kakšnega zaporožca, saj več tak ne potrebuješ.

CVT ima že 30 let star kombajn John Deere, ki si ga lasti moj stic. Direkten vbrizg goriva je ravno tako evropski izzum, je pa res, da ga je Mitsubishi prvi pripeljal med množice z motorjem GDI.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor.
Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco, trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..

Kaj ko ti nebi pisal stvari o katerih nimaš ravno dovolj pojma?

Prvi aluminjasti avto? Honda NSX 1989. Zraven se prvi avto z ojnicami iz titana ter berilija.
Mazda in Millerjev motor, planetarni menjalniki Prius, Mazda Cosmo, 4wheel steering, GDi in podobne stvari, v serijski proizvodnji.

Zmaga pa tvoja veleumna o 16 ventilih. Vbistvu so razmišljali o 48 ventilih, samo bi v tem primeru bile predrage nalepke za zadnji del vozila.

Čudno da ne voziš kakšnega zaporožca, saj več tak ne potrebuješ.















NSX ispred 20 let, jaz sem rekel kdo dela alu karoserijo?..tudi iz nerjaveče pločevine so ze narejeni avto pa me ravno ne zanima kdo ga je najprej naredil...pa imajo sedaj kak Alu avto?;,,še skonstruirat ne morejo karoserije da nebi prerjavela,,moj 20l star golf nima prerjavene karoserije..
DSG menjalnik je popolnoma nekaj drugega kot jajce od Priusa..
štirikolesno krmiljenje pa je res nek izum,,zelo funkcionalno..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
strinjam se z Utisevalec...
evropski motorji so 16V imeli in to tisti ki so to potrebovali, japonci so 16V tlačilo v vsak motor.
Kakše so pa prednosti 16V motorja?,,dali so v vsak motor 16V samo da so lahko pol odzadi nabili nalepko 16V pa da je nevednen folk padal na to, j pa jasno da imajo 16v motorji ob minimalni prednosti tudi velike izgube na drugi strani,,
..kaje majo kak avtomobil z aluminijasto karoserijo?..tu je recimo Audi v 15 letni prednosti pred vso konkurenco, trenutno še ne morejo rešit rjavenja, MB ponuja že 30 let na prerjavenje,..kje imajo kak motor z dvojnim polnjenjem, kak menjalnik z dvojno sklopko,,,enostaven avto lahko naredi vsak da bo imel malo napak, če še bi bila tehnika na nivoju yuga se verjetno avti nikoli ne bi niti pokvarili..

hysterical-1.gif


Nekaj so ti že odgovorili.

Npr. kateri 8 ventilc ima manjše notranje izgube od R-serije Hondinih motorjev ??

Npr. bedarija je 5 ventilc od Audija. Samo komplikacija in stroški. Isto kot PD motor. Ko se to rekel pred leti , ko je prišel PD ven so me skoraj križali. Zdaj pa vidimo, da so le priznali.

Pa dajmo ločit, eno je prototip, drugo je novost v avtu za 150.000 €, tretje pa je to pripeljati v avte za običajne smrtnike za sprejemljive stroške ter seveda da deluje dolgoročno.












naj se raje ukvarjajo z dvokolesniki preostalo pa pustijo drugim.
Brihtnež pa povej zakaj je po tvojem PD slaba zadeva?,,Ima kater motor manjšo porabo kod PD? Nima,,zakaj so ga opustili?..ker je slab? Ne,,je precej bolj kompliciran in predrag zaradi finomehanike.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.823
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:DSG menjalnik je popolnoma nekaj drugega kot jajce od Priusa..
Imaš prav, pri Priusu ni treba odštet 5 jurčkov, da ti kaj poštimajo, ker nič ne crkne.
Citat:
štirikolesno krmiljenje pa je res nek izum,,zelo funkcionalno..
hysterical-1.gif

Pelji enkrat tak avto, pa boš videl, kako NI funkcionalen. Aja, točno ni funkcionalen, ker Audi tega nima.
stupid-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
NSX ispred 20 let, jaz sem rekel kdo dela alu karoserijo?..tudi iz nerjaveče pločevine so ze narejeni avto pa me ravno ne zanima kdo ga je najprej naredil...pa imajo sedaj kak Alu avto?;,,še skonstruirat ne morejo karoserije da nebi prerjavela,

Landrover (defender) je bil še prej in je še sedaj z aluminjasto karoserijo!
grims-1.gif