danes zjutraj

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Grosuplje včeraj -16. Punto komaj vžgal, sm mogu gas držat. Ključavnice zamrznle, edin na prtlažniku ne, pa je šu sosedov mulc čez prtlažnik notr pa mi odklenu, pol pa hitr po odmrzovalec.
smile-1.gif
Pa za motor ni nič škodljiv vžig pri takih temp.?
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.388
5.665
113
5wXY tekoč do -45 10Wxy tekoč do -30 15wXY tekoč do-27.......je pa res da so nekatere gradiacije pri -16 bolj tekoče 5w, 10w......glede na 15w
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.388
5.665
113
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
za vse ki ne znate brat citat iz wikipedie

. It cannot, however, reduce the temperature of these objects below the ambient temperature, no matter how great the wind velocity.

ZAPOMNITE SI TO KER JE TO VSAKO LETO DEBATA!!!!

In če je AMBIENT TEMPERATURE zarad gibanja -18 namest -10
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
in kako se pol naprej ukrepa, če se dizl sred poti ustavi pri -15 zaradi parafina v filtru ? avtovleka ali obstaja kakšen trik
smile-1.gif
?

Če je motor že ogret, se ustaviš in pustiš par minut avto pri miru (super je če še deluje) tako se parafin spet izloči in nadaljuješ vožnjo (dva kilometra
hysterical-1.gif
). da se vsaj privlečeš do bencinske in vliješ v keso 5 litrov bencina (tja do 20 % mešanice dizli lepo prebavijo..ni pa nobene potrebe po takomočni mešungi). In si nato dober (le v buči je treba imeti, da bo trajalo nekaj časa da pride nafta z bencinom tudi do filtra.

Jaz, ko sem imel Uno 1.4 TD sem v hladnih dneh (vse kar je bilo pod - 10° C je bila mission impossible za vožnjo) imel vedno malo manj nafte v tanku, ter doma na radiatorju 10 litorv nafte...ki sem jo vlil v rezervoar pred odhodom
hysterical-1.gif


Sprobal sem pa itak nebroj aditivov proti izločanju parafina (in edini ki je res deloval - oz sem se jaz pod - 10°C premikal, je bil Fuchs-ov aditiv v litrski beli embalaži...vsi Castroli, Liqui Moly, Petroli niso bili vredni šalce mlačne vode).
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
za vse ki ne znate brat citat iz wikipedie

. It cannot, however, reduce the temperature of these objects below the ambient temperature, no matter how great the wind velocity.

ZAPOMNITE SI TO KER JE TO VSAKO LETO DEBATA!!!!

In če je AMBIENT TEMPERATURE zarad gibanja -18 namest -10
sprasujem se.gif

lej temperatura je še vedno -10° in ne -18°, občutek za človeka je tak

neke snovi ne moreš ohladit na -18 če je temperatura samo -10, edina stvar ki jo lahko narediš (recimo da zmočiš in potem premikaš z visko hitrostjo) je ta, da stvar hitreje ohladiš

če bi šlo tako kot ti praviš, potem bi vzel stvar, ohlajeno na -273°C in jo premikal in bi šla pod absolutno ničlo
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Vredu je kameleon...

pač ti nebo jasno nikoli....norca pač ne moreš prepričat da je nor....

No pa bom probla še 1x...za vse butce tega sveta...

NADENI SI KAPO, OVIJ ŠAL IN OBLEČI PUHOVKO, PROSI PRIJATELJA DA TE PELJE z avtom, TI PA DRŽI TERMOMETER SKOZI OKNO....VMES PA BUDNO SPREMLJAJ KAKO BO OSTALA TEMPRATURA ENAKA!
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
KSZ.


Ni mi jasno, zakaj v rezervarjih (ali ceveh, filtru...) ne delajo nekakšnih grelcev, recimo tako bolj primitiven prijem ala
po sistemu vžigalnika, torej da bi nekaj nekje nafto grelo, v filtru recimo... Pa da bi se to vklapljalo recimo ročno (pri korejcih)
oz. avtomatično pri vozilih tipa avto, recimo ko je temp pod -10/-15°, pa nebi bilo težav... Še posebaj me čudi da tovornjaki tega
nimajo, zadeva stane 300k€ pa obstoji pri -15, medtem ko lada niva leti mimo...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.388
5.665
113
Lada niva je na bencin....razen če ji ne daš notr starga MB 220D motorja not
smile-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Vredu je kameleon...

pač ti nebo jasno nikoli....norca pač ne moreš prepričat da je nor....

No pa bom probla še 1x...za vse butce tega sveta...

NADENI SI KAPO, OVIJ ŠAL IN OBLEČI PUHOVKO, PROSI PRIJATELJA DA TE PELJE z avtom, TI PA DRŽI TERMOMETER SKOZI OKNO....VMES PA BUDNO SPREMLJAJ KAKO BO OSTALA TEMPRATURA ENAKA!

Res je. Mislim da se hladijo le predmeti ki so ogrevani oz. živa bitja (no tut mi imamo ogrevanje na 36,5).

Če pa bi bil termometer moker, pa bi temperatura prec padla, ampak samo dokler se zadeva ne posuši, potem pa mislim
da bi začelo nazaj naraščat.


Sicer pa model nerabi it ven v bundi pri oknu termometra držat, ampak ga lahko enostavno na vetrobransko napopa.
(kako je z vlažnostjo v zraku in termometrom pa nevem)

Potemtakem, bi tudi temperatura na bord kompjuteru mogla past, pa ne, vsaj meni ne, vkurblam mam danes recimo -7,
pa sem letel 160 po av, pa je temp. še vedno kazala -7, pa vrjamem da bi mogla vsaj za stopinjo past, pa ni.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
saj nekateri imajo gretje filtra.

Ženin 1.4 TDI ima speljano cevke iz filtra preko motorja (čez motor gre alu cevka) naprej do bosch pumpe. In če primeš tisto cevko se dobesedno spečeš na njej.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Vredu je kameleon...

pač ti nebo jasno nikoli....norca pač ne moreš prepričat da je nor....

No pa bom probla še 1x...za vse butce tega sveta...

NADENI SI KAPO, OVIJ ŠAL IN OBLEČI PUHOVKO, PROSI PRIJATELJA DA TE PELJE z avtom, TI PA DRŽI TERMOMETER SKOZI OKNO....VMES PA BUDNO SPREMLJAJ KAKO BO OSTALA TEMPRATURA ENAKA!

Res je. Mislim da se hladijo le predmeti ki so ogrevani oz. živa bitja (no tut mi imamo ogrevanje na 36,5).

Če pa bi bil termometer moker, pa bi temperatura prec padla, ampak samo dokler se zadeva ne posuši, potem pa mislim
da bi začelo nazaj naraščat.


Sicer pa model nerabi it ven v bundi pri oknu termometra držat, ampak ga lahko enostavno na vetrobransko napopa.
(kako je z vlažnostjo v zraku in termometrom pa nevem)

Potemtakem, bi tudi temperatura na bord kompjuteru mogla past, pa ne, vsaj meni ne, vkurblam mam danes recimo -7,
pa sem letel 160 po av, pa je temp. še vedno kazala -7, pa vrjamem da bi mogla vsaj za stopinjo past, pa ni.

daj še enkrat preberi zgornji post, edini način, da bo kazal manj kot je zunanja temperatura, ker si ga zmočil je ta, da ima voda s katero si ga zmočil manj stopinj, kot je zunaj
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Vredu je kameleon...

pač ti nebo jasno nikoli....norca pač ne moreš prepričat da je nor....

No pa bom probla še 1x...za vse butce tega sveta...

NADENI SI KAPO, OVIJ ŠAL IN OBLEČI PUHOVKO, PROSI PRIJATELJA DA TE PELJE z avtom, TI PA DRŽI TERMOMETER SKOZI OKNO....VMES PA BUDNO SPREMLJAJ KAKO BO OSTALA TEMPRATURA ENAKA!

Res je. Mislim da se hladijo le predmeti ki so ogrevani oz. živa bitja (no tut mi imamo ogrevanje na 36,5).

Če pa bi bil termometer moker, pa bi temperatura prec padla, ampak samo dokler se zadeva ne posuši, potem pa mislim
da bi začelo nazaj naraščat.


Sicer pa model nerabi it ven v bundi pri oknu termometra držat, ampak ga lahko enostavno na vetrobransko napopa.
(kako je z vlažnostjo v zraku in termometrom pa nevem)

Potemtakem, bi tudi temperatura na bord kompjuteru mogla past, pa ne, vsaj meni ne, vkurblam mam danes recimo -7,
pa sem letel 160 po av, pa je temp. še vedno kazala -7, pa vrjamem da bi mogla vsaj za stopinjo past, pa ni.

daj še enkrat preberi zgornji post, edini način, da bo kazal manj kot je zunanja temperatura, ker si ga zmočil je ta, da ima voda s katero si ga zmočil manj stopinj, kot je zunaj

khm - kako pa zmočiš z vodo, ki ima npr. -10 stopinj
rolleyes-1.gif


Šalo na stran - pri temperaturah pod zmrziščem vode se ne bo dalo zadevo ohladiti pod temperaturo okolja (no - vsaj ne "merljivo" - led sicer tudi sublimira - samo minimalno) - kadar so pa temperature okolja nad zmrziščem vode (vendar pod vreliščem) boš npr. steklenico (pira
grims-1.gif
)) - in ker voda izpareva jemlje energijo iz okolja => odvzem energije = zmanjšanje temperature.

Ampak kot navedeno - deluje med 0 in 100 stopinj in zadeva mora biti vlažna - pod 0 - no go.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
eni majo gretje filtrov, dobi se tudi tak vmestnik-grelec za med filter in ležišče filtra da se gorivo ogreje predenj gre v filter, vklopi pa se ko temperatura pade pod določeno točko.
Sam sem imel nekoč na Golf2 speljano cevko z povratnega voda kilerja in potem okrog filtra namotano bakreno cev, ko se je avto enkrat ogrel ni več zmrznil pri nobeni temperaturi..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.118
6.947
113
pri taščici
moja rjavica ima baje ogrevan filter. Ne vem pa natančno iz kakšnih razlogov.
pa ponovadi zadeva parafinira v filtru? ali že na poti do tja.
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
ksz..

Dejte jamrat, lani je blo -19 v lj, crnuce.
smile-1.gif
Point ni v temperaturi temveč v tem, da Petrolova nafta še laufa. To je že dosežek, vreden omembe na Alterju.
aplauz.gif

Pravim Alterjem je dosežek da pokažejo da pri teh temp. rdeči laufa prav lepo in še liter manjša poraba
aplauz.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
parafin se izloča povsod samo v filtru se zabije tako da ta zelo malo prepušča pol pa ponavdai začne kihat.
Ponvadi je huje če imaš malo goriva v rezervoarju
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Vredu je kameleon...

pač ti nebo jasno nikoli....norca pač ne moreš prepričat da je nor....

No pa bom probla še 1x...za vse butce tega sveta...

NADENI SI KAPO, OVIJ ŠAL IN OBLEČI PUHOVKO, PROSI PRIJATELJA DA TE PELJE z avtom, TI PA DRŽI TERMOMETER SKOZI OKNO....VMES PA BUDNO SPREMLJAJ KAKO BO OSTALA TEMPRATURA ENAKA!

Res je. Mislim da se hladijo le predmeti ki so ogrevani oz. živa bitja (no tut mi imamo ogrevanje na 36,5).

Če pa bi bil termometer moker, pa bi temperatura prec padla, ampak samo dokler se zadeva ne posuši, potem pa mislim
da bi začelo nazaj naraščat.


Sicer pa model nerabi it ven v bundi pri oknu termometra držat, ampak ga lahko enostavno na vetrobransko napopa.
(kako je z vlažnostjo v zraku in termometrom pa nevem)

Potemtakem, bi tudi temperatura na bord kompjuteru mogla past, pa ne, vsaj meni ne, vkurblam mam danes recimo -7,
pa sem letel 160 po av, pa je temp. še vedno kazala -7, pa vrjamem da bi mogla vsaj za stopinjo past, pa ni.

daj še enkrat preberi zgornji post, edini način, da bo kazal manj kot je zunanja temperatura, ker si ga zmočil je ta, da ima voda s katero si ga zmočil manj stopinj, kot je zunaj

Jaz pravim da so hruške rumene, ti pa da jabolka niso rumena ampak so hruske.
confused-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
ksz..

Dejte jamrat, lani je blo -19 v lj, crnuce.
smile-1.gif
Point ni v temperaturi temveč v tem, da Petrolova nafta še laufa. To je že dosežek, vreden omembe na Alterju.
aplauz.gif

Pravim Alterjem je dosežek da pokažejo da pri teh temp. rdeči laufa prav lepo in še liter manjša poraba
aplauz.gif


Si zmešan "liter manjša poraba", prej me je 100km stalo okol 6e zdaj pa me 20c čez 7. Da pa lepo laufa pa je res
smile-1.gif