danes zjutraj

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
ksz..

Dejte jamrat, lani je blo -19 v lj, crnuce.
smile-1.gif
Point ni v temperaturi temveč v tem, da Petrolova nafta še laufa. To je že dosežek, vreden omembe na Alterju.
aplauz.gif

Odkar pomnim, tankam na Petrou (ker ostali pač ne jemljejo Magne). Avtov nikoli nimam v garaži. Še nikoli ni noben dizel imel problemov, ne glede na količino minusa zunaj ... Tudi v najbolj mrzlih zimah ne.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Kolegu se je ustavila po dobrih 10 km. Zanimivo, človek bi mislil, da je najnevarnejše takoj, ko je že vse mrzlo.
Po mojem je to zato (to je samo moje mnenje, ne me ubit), ker je med vožnjo mraz, ki vpliva na npr. cevi, filter,... precej hujši zaradi premikanja vozila. Sem na rokavicah prebral, da je občutek mraza pri temperaturi 0°C in hitrosti 25 milj na uro enak kot pri mirovanju in -16°C.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wind_chill
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Kakšno leto ali dve nazaj ob začetku zime se spomni, ko je kar nekaj avtov obstalo, ker je Petrol šparal na aditivih. Pa so se zgovarjali, da zakonsko še ni bilo obvezno
cheer.gif

To bi ti kot novinar lahko malce bolj si zapomnil, pa takrat tudi napisal kakšno pikro na ta račun. Ali dobite morda kaj goriva gratis
evil.gif
?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.393
5.666
113
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
To se pozna pri človeku, ker se od znotraj ogreva. Ko se premikaš, zrak ki drsi mimo tebe, hitreje odvaja toploto - bolj te zebe.

Pri avtu je pa temperatura ista. Pozna se kvečjemu, če imaš eno cevko s toplejšo vsebino. Ta bo prinesla manj toplote do cilja med vožnjo kot če je avto pri miru. Ne bo pa zaradi hitrosti temperatura npr. pumpe padla iz -10 na -20.

A nafta v cevkah ohlajena na -10 pri gibanju avta s hitrostjo ki ta minus poveča na -18 pa ne odvaja "toploto" iz sebe
confused-1.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.099
455
83
45
dolenska
Zdele zapustila sodelavca Alfica 159
smile-1.gif
? Sam hec, zjutraj -15 pa se je prpelal na šiht.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.948
113
pri taščici
jaz kar verjamem da vožnja avta še dodatno ohladi nafto.zato ponovadi doma vsi vžgejo, po parih km ko se dovolj parafina izloči v rezervoarju, filtru.... pa je konec veselja.
Se bojim da ni danes tisti kamion na AC pri dragomlnju stal ravno zaradi tega.
nekaj km prej se je mimo krtine (če je šel mimo) peljal pri -15,5.
vsaj toliko je meni kazalo
edino mi nin jasno zakaj se ni zapeljal na odstavnega
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.536
72
48
Kranj
Citat:
A nafta v cevkah ohlajena na -10 pri gibanju avta s hitrostjo ki ta minus poveča na -18 pa ne odvaja "toploto" iz sebe
ne-ne-1.gif

Temperatura nafte bi padla samo, če bi bila cevka mokra (kar pri -10 seveda ni možno) in bi se na vetru sušila.
Ali si opazil, da ti senzor temperature (prikaz zunanje temp.) v avtu kaže pri 50 km/h enako temp. kot pri 130km/h?
Takole bom rekel:"na večjem prepihu je termometer bolj realno kaže temperaturo".
 
Nazadnje urejeno:

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
To se pozna pri človeku, ker se od znotraj ogreva. Ko se premikaš, zrak ki drsi mimo tebe, hitreje odvaja toploto - bolj te zebe.

Pri avtu je pa temperatura ista. Pozna se kvečjemu, če imaš eno cevko s toplejšo vsebino. Ta bo prinesla manj toplote do cilja med vožnjo kot če je avto pri miru. Ne bo pa zaradi hitrosti temperatura npr. pumpe padla iz -10 na -20.

A nafta v cevkah ohlajena na -10 pri gibanju avta s hitrostjo ki ta minus poveča na -18 pa ne odvaja "toploto" iz sebe
confused-1.gif

za vse ki ne znate brat citat iz wikipedie

he human body loses heat largely by evaporation and convection.[1][2] The rate of heat loss by a surface depends on the wind speed above that surface: the faster the wind speed, the more readily the surface cools. For inanimate objects, the effect of wind chill is to reduce any warmer objects to the ambient temperature more quickly. It cannot, however, reduce the temperature of these objects below the ambient temperature, no matter how great the wind velocity. For most biological organisms, the physiological response is to maintain surface

evo enkrat za zmeraj...za človeka je razlika....za predmete NE, pa ce piha 1000 na uro ne bo slo pod temperaturo ambienta...

ZAPOMNITE SI TO KER JE TO VSAKO LETO DEBATA!!!!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik pazok pravi:
Se spomnim golfa l in jutarnjega vžiga pri -15
shocked-1.gif

Kot na rodeu
hysterical-1.gif
Sem imel Mercedesa 190D (sicer je še doma, ga ima foter). Pri -20 je vžgal ko šus, ampak cilindri so se pa uskladili šele po pol minute. Rodeo, ja.
hysterical-1.gif

Je pa zato iz njega vroč zrak pihal in topil led s šip že po dobri minuti vožnje, kar so sanje pri današnjih hohtehničnih garah.

No, zdaj sem na bencinarju, edini morebitni jutranji problem je drgnjenje ledu s šipe.
evil.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
To se pozna pri človeku, ker se od znotraj ogreva. Ko se premikaš, zrak ki drsi mimo tebe, hitreje odvaja toploto - bolj te zebe.

Pri avtu je pa temperatura ista. Pozna se kvečjemu, če imaš eno cevko s toplejšo vsebino. Ta bo prinesla manj toplote do cilja med vožnjo kot če je avto pri miru. Ne bo pa zaradi hitrosti temperatura npr. pumpe padla iz -10 na -20.

A nafta v cevkah ohlajena na -10 pri gibanju avta s hitrostjo ki ta minus poveča na -18 pa ne odvaja "toploto" iz sebe
confused-1.gif

fizika ti nije jaka strana, ne?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Kakšno leto ali dve nazaj ob začetku zime se spomni, ko je kar nekaj avtov obstalo, ker je Petrol šparal na aditivih. Pa so se zgovarjali, da zakonsko še ni bilo obvezno
cheer.gif

To bi ti kot novinar lahko malce bolj si zapomnil, pa takrat tudi napisal kakšno pikro na ta račun. Ali dobite morda kaj goriva gratis
evil.gif
?
Petrol še nikoli ni dal niti litra gratis. Še ogašujejo ne pri nas praktično nič.
In kot rečeno: zadnjih vsaj 15 let tankam na petrolu (privat in testne, slednje po v povprečju recimo 2x na teden). Nikoli niti enega problema.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zjutraj težko da ne vžge zaradi nafte, prej zaradi neizpravnega motorja, med voznjo pa se ponavadi ustavi zaradi parafina ki se nabere v filtru.
Lani je golf 2 vgal BP z kurilcem pri -15
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
mi smo v kombije dajal cca 5 l bencina na tank ,nikoli niso zmrznili .leteli so pa tudi dobro..
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Meni je lani ali predlani samo enkrat zatajil kombi....pa tankam na omw.....drugače pa imamo vse ostale na bencin.(avte mislim)
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
in kako se pol naprej ukrepa, če se dizl sred poti ustavi pri -15 zaradi parafina v filtru ? avtovleka ali obstaja kakšen trik
smile-1.gif
?