daewoo nubira - problem

markopo

Pripravnik
3. feb 2010
91
1
6
Zdravo,

na kratko da povzamem problem: pred slabima 2 tednoma so mi spustile zavore (pedalka je šla v prazno), zmanjkalo je zavorne tekočine - razlog - puščala je zadnja desna lajtunga. To so mi uredili.

Včeraj peljem avto na menjavo pnevmatik (med vožnjo se mi je pedalo za zavore zdelo zelo trdo) in ko avto dvignejo ugotovi da sprednje zavore ne spustijo + malo se je vonjalo po skurjenem. nakar po parih minutah malo popustijo. mi pregleda zavorno tekočino in je bila posodica nalita do konca - potegne ven olja do max pa gleda olje in je bilo sumljivo gosto (da mi ni kje mehanik neko mešanico vtočil - baje naj bi rado te delali). potem pumpam bremze on nekaj gleda...in mi reče da je zdaj ok in da naj upam da ni cilinder - da mi svetuje menjavo celotne zavorne tekočine z novo. se zmeniva za naslednji teden.

se peljem domov...in spet cutim da zavore niso popustile...pa se kadit se je zacelo nenormalno vse okrog avta..nisem sploh vedel od kje se kadi. jedva pridem domov pa pustim avto da se malo ohladi vse skupaj in se zmenim z mehanikom da mu ga pripeljem.

čez pol ure grem do avta, odprem pokrov motorja in vidim da je vse špricano od neke tekočine (predvideval sem da zavorne - vendar je še ta bila v posodici).

no se peljem 3km in se mi vklopi engine lučka...peljem dalje ni bilo več dalje in pustim avto pri mehaniku - pogledam še 1x pod pokrov motorja še bolj mokro vse in vse se kadi. podrobneje pogledam in vidim da je spustila nekje hladilna tekočina (posodica za antifriz je bila prazna) - zaradi tega predvidevam da se je vklopila tudi lučka engine.

dasa mehanik še ga do zdaj ni pogledal kaj bi bilo narobe.

zanima me če je možno, da je tekočina spustila zaradi nepopustljiv zavor? ima kakšno povezavo to? predvsem mislil na to da se je pač avto peljal pod "blokiranimi" kolesi in je bila sila tako velika da je zakuhala oz. spustila tekočina?na obratih se nic ni poznalo, edino zelo hitro se je včeraj temperatura motorja dvignila.

za zavore pa pojma nimam..upam da mi ni kaj zj.... zaradi slabega olja.

drugače pred pa ni bilo nobenega problema, tekočine nisem dolival že 2 leti (niti hladilne niti zavorne); olja je malo pilo - vendar normalno pri teh avtih.

avto daewoo nubira II 1.6

ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo oz. kaj lahko pričakujem?

hvala.
 

markopo

Pripravnik
3. feb 2010
91
1
6
imam ravno odgovor: za odtek hladilne tekočine je kriva cevka ki mi jo vtrgalo (upa da ni zakuhala mašina - ko se mi je lučka vklopila sem vozil še cca 500m, tako da upam da je ok).

z bremzami pa bi naj bilo vse ok - kar sem reko da ziher ni...še bo 1x pogledal

uf-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
ponavadi ko lučka zagori je že zelo pozno. ajde ok 500m še bo preživelo verjetno.
 

markopo

Pripravnik
3. feb 2010
91
1
6
bomo videli.avto doma. z zavorami naj ne bi bilo nič
uf-1.gif

v kolikor pa ponovno ne spustijo pa si naj pri posodici zavorne tekočine odvijem vijak da se pritisk spusti
uf-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
Pakne so se nam zatikale ker so ble cist nakonc že tik pred menjavo in jih je batek potisnu u skrajno lego v čeljusti (sam pol dvomim da mehanik tega ne bi opazu in da je vse ok z bremzami)
Si pa jaz ob menjavi preventivno zbrusim "ušesa" na paknah da majo malenkost lufta v čeljusti in lepo lavfajo tud kasneje ko je umazanija okol vodil...
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.982
351
83
tam ko se terc po tori rola
Lej, punčka: avto je star okoli 10 let, po moje. Kakšnega večjega popravila na njem ni bilo, zdaj pa kar na odpad? Ker je Korejec, a ne? To, da par let stare avte ''priznanih znamk'' mesečno vozijo na serve, pa je nekako normalno... Aja, jaz tudi imam Korejca, 12 let bo star. Zato predvidevam, da kakšnega večjega popravila še ni imel...
Zakaj bi pa moral odvijati vijak -a na rezervoarju zavorne tekočine? A ni tam gor ena luknjica, mogoče je zadelana.
 

panica

Pripravnik
6. okt 2007
39
1
8
to da je Korejc še ne pomeni da moreš avto voziti vsakemu pocarju..da bi prišparal tistih 10€..zapel se nekam kjer znajo to poštimat,da bo delal tko kot treba..saj se gre za tvojo varnost!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Lej, punčka: avto je star okoli 10 let, po moje. Kakšnega večjega popravila na njem ni bilo, zdaj pa kar na odpad? Ker je Korejec, a ne? To, da par let stare avte ''priznanih znamk'' mesečno vozijo na serve, pa je nekako normalno... Aja, jaz tudi imam Korejca, 12 let bo star. Zato predvidevam, da kakšnega večjega popravila še ni imel...
Zakaj bi pa moral odvijati vijak -a na rezervoarju zavorne tekočine? A ni tam gor ena luknjica, mogoče je zadelana.

foter moj ma tut korejca starega 6 let :D pa je že šobe menjal :D tak da niso glih korejci neuničljivi
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
Se zgodi...
Na korejcih smo že od 1995 pa ni nekih extra izvengarancijskih popravil
wink-1.gif