dacia sandero stepway

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.102
113
dacia po dizajnu pri vrhu, pa tudi ostalega ji nič ne manjka

ajde, še vedno manjka avtomatik, ampak kupcev tega ranga to večinoma ne gane

Pride CVT avtomatik :fredi:


Dacia CVT.JPG




V Nemškem konfiguraturju
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.102
113
Ja začeli so veliko ofenzivo teh motorjev na plin.

Po moje more to delat saj je tovarna to vgradila, če se pa pojavi problem pa bo tudi tovarna to reševala in nimaš pink ponka med različnimi mehaniki, kdo je kaj zašuštral.

Tudi mene mika novi Clio z Lpg jem.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Dacia sandero je vedno bila z avtomatikom, nazadnje z robotiziranim ročnim. So jo pa pri nas samo omejen čas prodajal (verjetno se ni prodajala). Za ta CVT dvomim da bo pri nas, ker se uvozniku verjetno za 5 prodanih avtov ne splača homologacije delat. Če pa bo, pa toliko lepše.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dacia sandero je vedno bila z avtomatikom, nazadnje z robotiziranim ročnim. So jo pa pri nas samo omejen čas prodajal (verjetno se ni prodajala). Za ta CVT dvomim da bo pri nas, ker se uvozniku verjetno za 5 prodanih avtov ne splača homologacije delat. Če pa bo, pa toliko lepše.
A nimamo v EU - t.i. evropske homologacije, oz. če je nekje v EU narejena velja povsod v EU in se naredi samo preveritev podatkov in vpis v našo bazo.

Recimo moj AD je bil prvi tak v Sloveniji in nisem imel noben problemov na homologaciji na podlagi nemškega briefa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Nimam pojma, vem pa da po novem homologirajo vsako opremo posebej, pa vsake felge posebej, itd, zaradi porabe, davkov in eko teroristov. Potem se verjetn za kako izvedenko ne izplača.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
To že, ampak feltne so recimo 35€ homologacija. Če imaš v nemških papirjih že vse not, tudi različne feltne in gume pa sploh ni problema.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Odvisno od primera. Ne gre za feltne vpis, gre za to da ima oprema a 14 feltne in tako maso in tak izpust. Oprema B ima 15 feltne in večjo maso, porabo in izpust, oprema B z opcijo 16 feltno ima spet tako maso, in večji izpust. In vse te neumnosti morajo biti homologirane. Govorim za nova vozila. In to se vse plača. Potem pri rabljenih ni več tak problem ker so bili po tem vzorcu že novi tako homologirani. Skupno EU homologacijo si pa lahko nekam vtakneš, če vozilo ni po slo zakonih. En tak primer so Harleyi pripeljani iz ZDA, delani za njihov trg, ter homologirani in registirani v DE. Večino njih pri nas ne boš registriral niti v sanjah. Švabi so veliko dušno dajali homologacije z nič ali nekaj malega predelavah za EU države. Potem pa to k nam pripeljaš, pa ne štima snop žarometa, ga moraš menjat, pa ne štimajo zadnje luči in žmigavci, pa decibeli in katalizator, pa take finte. In če hočeš to met pri nas moraš vse menjat kar pa je lep kupček dinarčkov, pa čeprav je bil motor že v EU homologiran in registriran.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
nisem spraševal glede ekologije in šparanja, ker to je jasno...

manj jasno je pa kaj se dogaja z ventili ipd. izpostavljenimi sklopi motorja. aftermarket vgradnje so imele probleme, da je bilo veselje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Mene baterije čez 10 let še najmanj skrbijo. Za elektriko je potrebno uvesti nek normalen domet za normalen denar, pa polnilno infrastrukturo. To bo pa v naši obubožani sloveniji še trajalo. Recimo sem doma na periferiji, poznam ogromno ljudi ki se dnevno vozijo 150+ km v eno smer na šiht. Se pravi dnevno 300+ km, pa ko pride domov še po deco, trgovino. Nima cajta filat takoj ko domov pride, ampak pozneje. Se pravi za normalno ceno domet 350+, ampak dejanski domet pri +40 z klimo na 22 ali -20 z gretjem na 22, pa nekaj minut laufanja da se avto segreje, šipe odledenijo, itd. Pa seveda pri 130 na AC, tudi v breg, kjer avto papa elektrončke kot za stavo. Tega še kmal ne bo pri nas. Pa da vsaka firma delavcu da možnost polnit med delavnim časom. Ah, utopične sanje. Do takrat bodo pa še vedno dizli laufal na polno, morda hibridi. Do takrat je štrom bolj kot ne za pice po LJ razvažat.
 
Nazadnje urejeno:

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Drugače pa.... dokaj všečna tale dacia. Še kakega jurja dajo dol, pa bo že resno za razmislit...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
aftermarket vgradnje so imele probleme, da je bilo veselje.
Valda so bli problemi, ko je folk plačeval 800eur z montažo vred pa avto je bil v enem dopoldnevu fertik. Pa boknedaj, da bi to pol kdo še nazaj pelal na servis, al pa kako nastavitev. Brez nič ni nič. Tisti, ki je peljal tja kjer stvari resno vzamejo problemov ni bilo. Oziroma so vnaprej povedali kateri motorji so neprimerni.

Če je pa iz strani fabrike vgrajeno pa brezskrbi, da so izbrani ustrezni sedeži ventilov.

Jaz mam fiat 1.4 16v, ki je pogojno uporabn za plin. Zabil še pa še ur, da sn ga nagruntal. Dvomim, da tisti, ki montira za 800€ vloži tolk cajta v nastavitev. evo pa dela že ene 7 let. 1x sem menjal injektorje.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur in Romzi

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
nisem spraševal glede ekologije in šparanja, ker to je jasno...

manj jasno je pa kaj se dogaja z ventili ipd. izpostavljenimi sklopi motorja. aftermarket vgradnje so imele probleme, da je bilo veselje.
Ti motorji že tako niso problematični za LPG, kolega dela v avtošoli in imajo Cliote na LPG in pravi da ni problemov.
Če je serijsko se ne bi kaj dosti sekiral.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Če majo kaj skupnega s starimi 1.2 in 1.4 (uporabljene materjale mislim) more to gladko 300-400 jurjev na plin nardit.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
nisem spraševal glede ekologije in šparanja, ker to je jasno...

manj jasno je pa kaj se dogaja z ventili ipd. izpostavljenimi sklopi motorja. aftermarket vgradnje so imele probleme, da je bilo veselje.

hja, verjetno si slisal le negativne izjusnje, pozitivne si pa preslisal. ;)

men dela ok... pa kolegu tud.