Odvisno od primera. Ne gre za feltne vpis, gre za to da ima oprema a 14 feltne in tako maso in tak izpust. Oprema B ima 15 feltne in večjo maso, porabo in izpust, oprema B z opcijo 16 feltno ima spet tako maso, in večji izpust. In vse te neumnosti morajo biti homologirane. Govorim za nova vozila. In to se vse plača. Potem pri rabljenih ni več tak problem ker so bili po tem vzorcu že novi tako homologirani. Skupno EU homologacijo si pa lahko nekam vtakneš, če vozilo ni po slo zakonih. En tak primer so Harleyi pripeljani iz ZDA, delani za njihov trg, ter homologirani in registirani v DE. Večino njih pri nas ne boš registriral niti v sanjah. Švabi so veliko dušno dajali homologacije z nič ali nekaj malega predelavah za EU države. Potem pa to k nam pripeljaš, pa ne štima snop žarometa, ga moraš menjat, pa ne štimajo zadnje luči in žmigavci, pa decibeli in katalizator, pa take finte. In če hočeš to met pri nas moraš vse menjat kar pa je lep kupček dinarčkov, pa čeprav je bil motor že v EU homologiran in registriran.