Dacia Duster

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Načeloma da, ampak ga pri nas ni na ceniku.

Aja, pa kaj ti bo esp pri takem avtu? Duster je za delavce od elektra pa take, ki se zdaj gonijo okrog s pandami 4x4 pa nivami. 4x4 valda ne rabi espja.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
4x4 valda ne rabi espja.

zakaj ne?
Seveda ga rabi, sej ESP ni samo proti zdrsavanju pogonskih koles, temveč tudi stabilizacijski sistem, ki skrbi, da avto ne gre na streho npr.

ESP mora postati zakonsko obvezen kot ABS.
 

primo

Pripravnik
4. maj 2010
61
0
6
Koper
Pri nas lahko ESP dokupiš samo pri varijanti 1.5 dci 110 4x4 in še to skupaj z še nekaj drugimi dodatki, volan v usnju in ne vem kaj še.
 

primo

Pripravnik
4. maj 2010
61
0
6
Koper
Jaz sem Dusterja videl v živo in je kar lušten. Vsaj meni je zelo všeč in ni glih samo za električarje, da se vozijo po terenu.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Seveda, tudi meni je jako všečen. Ko bom razmislil, če je ga je vredno nabavit za drugi avto bo moj. Ampak jasno tisti z najvišjo opremo in dodatki. Če pa pogledaš osnovno in srednjo opremo pa je jasno, da je namenjen za delavski avto in ne za frajerišanje. Jeklene feltne, črni odbijači, nobene opreme, cenena a trpežna plastika. Za električarje, gozdarje in ostale terence
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Če pa pogledaš osnovno in srednjo opremo pa je jasno, da je namenjen za delavski avto in ne za frajerišanje.

Saj tudi tisti z vso opremo ni namenjen oz. primeren za frajerišanje.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
No, za mene je tisti vsaj najbolj opremljen dovolj dober, da bi se z njim vozil na izlete in gonil po hosti
smile-1.gif
. Če ne drugega ima nekaj udobja in zgleda lep z litimi feltnami, metalik rjavo barvo in pofarbanimi odbijači. Za frajerišanje pa avto za tak dnar res ne bo nikdar. Men je bolj važno, da je dober in dovolj poceni, da mi ga ne bo škoda.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Če pa pogledaš osnovno in srednjo opremo pa je jasno, da je namenjen za delavski avto in ne za frajerišanje.

Tut če mu gor nabiješ serijsko 19', bi-xsenon, PDC, in še in še... Še vedno je dačija in frajerišenje tu nebo ravno ratovalo.

V kolikor nisi iz makedonskega sela, tam bi ratalo.

Pa še tam je star e46 z osnovno opremo 5x bolj cenjen
cool-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ok kje se da preizkusiti Dusterja? Zanima me relacija Kamnik - Kranj

V Kranju pri Realu? Kaj pa tisti Renault salon pred Domzalam?

Je na voljo tudi 4x4 razlicica?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Nekaj prej sem se vrnil iz precej dolge testne voznje z Dusterjem. Avto me je pozitivno presenetil
cheer.gif
Nisem se vozil kaj dosti po navadnih cestah, ker tamu ni namenjen, zaradi slabe izolacije se na avtocesti namrec precej slisi pogone in siroke gume. Pa tudi aerodinamika je zanic. Poraba je lahko zaradi 6. prestave precej nizka. Po obcutku gre na 2wd vsaj pol litra manj mesane voznje kot s Kangoojem z istim motorjem (1.5dci 105KM). Med 5 in 6l/100km z lahkoto.

Zadeva se izkaze na zahtevnejsem terenu. Obletel sem vse skrite koticke pod gmoto krvavca, prilezel sem skoraj na Zvoh
evil.gif


Mimogrede opozorilo. V auto 4x4 je treba paziti, ker kljub pogonu lahko ostanes v malce vecjem blatu, ce je hitrost prenizka ali pa zacne voznik panicariti, ker se zacne avto pogrezati in ne pritisne plina do konca, da se resi.. Ali vzames zalet ali pa preklopis na 4x4 lock. Na mojem sem imel gor ze 80/20 terenske gume gor (80ceste/20 makedama) s 3mm profila (komaj 8000km prevozenih) in je vseeno nenormalno dobro plezal.

Kaj naj se napisem. Treba probat! Ko bi vsaj renault pisalo na zadku
grin1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ne, moj testni je bil crne barve in sem pobegnil takoj iz Lj kakorhitro sem ga dobil v roke. Ga ne mores zgrestiti, ker ima razbit nos, ker so prejsnji testni vozniki ocitno prevec gledali paris-dakar.

Skoda, ker je koncna izdelava tako "ceska", ker bi bil sicer cisto zanimiv avto. Tak, ki ga ni skoda ze novega... Ker toliko izzivljanja si danes nisem privoscil se z nobenim terencem, niti novim wranglerjem in prirejenim hiluxom. Mimogrede, avto ima tako ojacano podvozje, da komot prezivi obcasna letenja po zraku kar si z navadnim osebnim avtomobilom nikakor ne mores privosciti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Sicer bo pa naslednji četrtek test Dusterja (1,5 dCi) v Avto magazinu.
In res je, odličen na terenu, brez težav po zraku, udoben ...
Če ne motijo nekateri notranji materiali, je odlična izbira. Po vrednosti glede na cesno zame recimo dosti bojša od Koleosa ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.128
4.102
113
Samo par q zate ki si že sprobal (lahko tudi avtomagazinovc odgovori na kakšno vprašanje), ker pri našem lokalnem dilerju se enega in edinega testnega čaka 3 tedne!
stupid-1.gif


1. Kako je speljevanje z 2. potem, če je že prva tako kratka? Se da ali je velik preskok? Ker načeloma je zelo moteče imeti nizke prestave sploh pri kakšnem cjazenju od semaforja do semaforja.

2. Praviš da spust v "reduktorski" prestavi daje dober občutek? Malo sem v dvomih, ker nekako 1.6 bencinar in 1.5 dizel nista ravno zgled kompresije.

3. Kako je z vzvratno prestavo. Je bolj reduktorska ali bolj klasična? Namreč za varno vožnjo je osnova da imaš obe smeri vožnje pokrite. Kaj ti pomaga kratka prva če se zakoplješ v klancu in potem rikvercaš malce prehitro (ali bognedaj obratno, ugotoviš da je klanec prestrm in z vzvratno vožnjo skuriš sklopko)!

4. Kako je z vožnjo po naših "lokalnih" cestah? Recimo luknje (asfalt). Jih požira kot SUV oz. bolje kot neko klasično družinsko vozilo te velikosti ali je bolj trd? Zavoji, je kaj občutka?

.. vnaprej hvala za odgovore!
nahrung002.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Avto je narejen za romunske ceste, se pravi podobne kolovoze kot v sloveniji in jih pozira lepo. Pravzaprav hitreje se vozis lepse jih, ker zacne plavati kot kaksen C5 na hidravliki
grin1.gif


Vzvratna prestava je ravno tako reduktorska kot prva. In ni bojazni, s prvo v lock nacinu se spuscas kot po tirnicah z enakomerno hitrostjo. Vsaj z dizlom. Mimogrede, ocitno je motor malce prirejen, ker sem imel novega kangooja z istim motorjem in ima tale filter za zrak vecji in dvignjen visje z nekaksnim indikatorjem "umazanosti", nasploh je kar nekaj stvari spremenjenih v motornem prostoru. Najbrz zaradi terenske voznje. Izboljsano mazanje, preprecevanje dotoka vode ipd...

V pospesevanju in zavojih se nagiba. Vendar manj kot recimo novi kangoo. Mislim, da ima celo navaden hidravlicni servo namesto elasticnega elektricnega, ker je volan precej "dober".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Samo par q zate ki si že sprobal (lahko tudi avtomagazinovc odgovori na kakšno vprašanje), ker pri našem lokalnem dilerju se enega in edinega testnega čaka 3 tedne!
stupid-1.gif


1. Kako je speljevanje z 2. potem, če je že prva tako kratka? Se da ali je velik preskok? Ker načeloma je zelo moteče imeti nizke prestave sploh pri kakšnem cjazenju od semaforja do semaforja.

Sam sem naredil bolj malo kilometrov z Dusterjem, sem se pa van presedel recimo iz dizel Megana CC in (če odštejem dizajn in dejtvo, da je Duster SUV, Megane pa Cabrio) kakšne posebne razlike v resnici ni. OK, nista enako hitra, ampak ni pa tistega občutka, da si se iz "avta" presedel v "kanto". Filing je kot v recimo 2 generaciji starem meganu (oblikovno in po podvozju), kar ni nič slabega ...