Cudez X5

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Štos pravila zadrge je ravno v tem, da sta oba pasova na koncu enakovredna in temu primerno se je treba obnašati. Torej, ko pride "neotesanec" do konca (običajno praznega) levega pasu, IMA PRAVICO, da ga oni na desni TAKOJ spustijo noter. Če sta taka "neotesanca" dva, zadrga deluje po pravilu eden po eden. Torej, naprej gre en iz levega, nato en iz desnega, nato en iz levega, nato en iz desnega, ...

Glej, ne mi razlagat, ker vem kako deluje reč.

Štos je pa v tem, da se v Sloveniji zgodi sledeče:
Da pride 5 neotesancev do konca levega pasu in izsili celo kolono na desni strani. Torej se ne drže pravila eden po eden. Torej, da vsak prej spusti enega z desne strani.

Torej bi bil svet neprimerno lepši, če bi vsi upoštevali pravilo zadrge, torej tudi tisti na levem pasu. Sam tudi pri zoženju grem do konca levega pasu. Vendar prej spustim hitrost in povečam varnostno razdaljo do te mere, da ko se vozilo na istem pasu pred menoj vrnine noter, jaz pustim enega na desnem pasu noter, preden se začnem sam vrivati. Če je na desni tovornjak, pač ustrezno še dodatno upočasnim. In svet je precej lepši. Razen za neotesane idiote, ki ti začno odzadaj bledati in pizditi, zakaj ne izsiljujem cele kolone na desni.

Ogo
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Razumevanje napisanega ti ne gre najbolje. Mogoce bos bolje razumel v sliki:

sistemzadrge.jpg


lp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Bom čez kako uro preverjal v praxsi......bom dal 60m varnostne pa da vidmo gorenjce če jim rata
smile-1.gif
 

zomirp

Fizikalc
20. maj 2008
2.993
0
36
Lj - Vič
Saj veš, da ne bo šlo.

Odgovori nekaterih na moj post so ravno takšni, kot sem pričakoval, zato sem tudi opisal zadevo.

Me pa zanima koliko so te teoretiki dejansko seznanjeni s prakso.

Mislim, da bi šlo še komu drugemu na kur.., ko bi kar nekaj časa čakal na mestu, medtem pa bi šlo mimo okoli 40 avtov.
Kakšna zadrga je to, mi ni jasno
17758-icon_confused.gif


Aja, pa naša kolona je bila dolga cca 200 metrov in ne 1 km.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Evo, natanko to, kar navaja zomirp je v Sloveniji problem. In potem se je za čudit, da se tovornjakarjem skegla in zasedejo oba pasova.

Ogo
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Evo, natanko to, kar navaja zomirp je v Sloveniji problem. In potem se je za čudit, da se tovornjakarjem skegla in zasedejo oba pasova.

Ogo

Ampak problem je v tistih 40, ki stojijo na enem pasu, ne posamezniku, ki gre mimo 40 cepcev, ki pac ne poznajo CPP-ja...
crazy1.gif


lp
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne ni nujno problem v njih. Še posebej ne, če se držijo predpisov, pustijo lepo lufta za en avto, not se jim pa vrine še 5 prepotentnežev. Potem so tu še tovornjaki, ki niso sposobni do 100 km/h pospešit ravno v 9ih sekundah in se jim posledično spipa, ko jih izsili kup prepotentnežev, saj morajo z gasa pritisnit na zavore, da jih ne spremenijo v palačinko.
Jaz sicer ne podpiram dejanja tovornjakarjev, jih pa razumem, zakaj počno te blokade na zožanjih. Zato ker so postali netolerantni do netolerantnih. Zapovrh so cele dneve na cesti in imajo že poln qrac cestnih idiotov v avtomobilih.

Ogo
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.008
10.756
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Štos pravila zadrge je ravno v tem, da sta oba pasova na koncu enakovredna in temu primerno se je treba obnašati. Torej, ko pride "neotesanec" do konca (običajno praznega) levega pasu, IMA PRAVICO, da ga oni na desni TAKOJ spustijo noter. Če sta taka "neotesanca" dva, zadrga deluje po pravilu eden po eden. Torej, naprej gre en iz levega, nato en iz desnega, nato en iz levega, nato en iz desnega, ...

Glej, ne mi razlagat, ker vem kako deluje reč.

Štos je pa v tem, da se v Sloveniji zgodi sledeče:
Da pride 5 neotesancev do konca levega pasu in izsili celo kolono na desni strani. Torej se ne drže pravila eden po eden. Torej, da vsak prej spusti enega z desne strani.

Torej bi bil svet neprimerno lepši, če bi vsi upoštevali pravilo zadrge, torej tudi tisti na levem pasu. Sam tudi pri zoženju grem do konca levega pasu. Vendar prej spustim hitrost in povečam varnostno razdaljo do te mere, da ko se vozilo na istem pasu pred menoj vrnine noter, jaz pustim enega na desnem pasu noter, preden se začnem sam vrivati. Če je na desni tovornjak, pač ustrezno še dodatno upočasnim. In svet je precej lepši. Razen za neotesane idiote, ki ti začno odzadaj bledati in pizditi, zakaj ne izsiljujem cele kolone na desni.

Ogo

Če hočejo vsi "neotesanci" naenkrat v kolono, torej, ne po principu eden po eden, seveda delajo prekršek. Jaz se tudi parkrat na teden peljem čez omenjeno ozko grlo, pa nekako ne srečam pogosto takih neotesancev. Ponavadi se večina ljudi že krepko pred zožitvijo guzi na desni pas. Potem pa, vsi jezni na ves svet, ker je dolga kolona, ne spuščajo na desni pas tistih iz leve, dokler tudi slednjim ne prekipi in se ne začnejo vrivati.

Skratka, samo malo strpnosti, pa bo tisto ozko grlo čisto normalno funkcioniralo. Tisti, ki se vključujete par sto metrov prej v desno kolono, pa za štos peljite do konca po levem pasu. Ugotovili boste, da je to nekaj čisto normalnega in da zaradi tega še niste pacienti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz peljem do konca po levem pasu. Seveda s spoštovanjem do kolegov voznikov na desnem.
wink-1.gif


Ogo
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.575
89
48
Od križišča mal naprej na desno
Vedno peljem po levi do konca, potem pa zadnjič stoji policaj pred zožanjem seveda vsi levaki takoj guzit na desnega 200m pred zožanjem sem se jim samo lepo zahvalil in ga po prazni cesti nažgal do zožanja kjer se mi je gospod policaj prav lepo nasmehnil da ne govorim kako lepo so me desni spustili brez pizduliranja
smile-1.gif

Upam samo da še večkrat naletim na policijo pred zožanjem
aplauz.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Evo, natanko to, kar navaja zomirp je v Sloveniji problem. In potem se je za čudit, da se tovornjakarjem skegla in zasedejo oba pasova.

Ogo

Ampak problem je v tistih 40, ki stojijo na enem pasu, ne posamezniku, ki gre mimo 40 cepcev, ki pac ne poznajo CPP-ja...
crazy1.gif


lp
V bistvu je problem v tem primeru tisti 1 [censored], ki jih 40 spusti z leve. Ali ne zna (vrnit vozniško), ali pa je bedak (vrnit vozniško).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne ni nujno problem v njih. Še posebej ne, če se držijo predpisov, pustijo lepo lufta za en avto, not se jim pa vrine še 5 prepotentnežev.

Veš kaj, če pustiš lufta za 1 avto (torej res za enega, ne pa, ker te je strah vozit, za 3 ali 5), se ti noter ne more urinit 5 avtov. Nikakor. Če pa puščaš ogromno luknjo, pa nisi sposoben ko je treba speljat ali pospešit, si pa bedak ti (ne ti osebno, tisti pač, ki to počne) in ne tisti z leve, ki se vrivajo. SOrry, ampak jaz če vidim luknjo, skočim noter. Pač sklepam, da mi je tisti, ki jo je naredil, odstopil prednost.
grims-1.gif


Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Potem so tu še tovornjaki, ki niso sposobni do 100 km/h pospešit ravno v 9ih sekundah in se jim posledično spipa, ko jih izsili kup prepotentnežev
Tovornjakarjem se ne da spljevat vsakih par sekund in se potem spet ustavit - ali pa šparajo material&gorivo, potem seveda nastane luknja, par avtov skoči noter ipd ... Ampak za to so krivi čisto sami. Naj se pač držijo kolone, ne pa da (ker ne speljujejo) pred njimi rata luknja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
SJTV, mislim, da imaš ti napačen pogled na svet. Torej če jaz vzamem puško in te ustrelim, si za to kriv ti?

Ogo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Ne, in o tem ni bilo govora.
Sistem zadrge poznam in uporabljem, ampak: če nedo po sistemu zadrge zapelje pred drugo vozilo (tudo), to pa ima tolikšno luknjo, da lahko not zapeljem še jaz, pač zapeljem. Itak on še stoji, jaz pa peljem (ali pa se on premika počasi, jaz pa hitreje), torej ga ne oviram ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ga oviraš, če mora pritisnit na zavore z vso silo, da te ne spremeni v palačinko.
wink-1.gif


Ogo
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Jaz pa mislim da če bi vsi kranjčani dojel da če se 200-300m prej vklučjo na desni pas da bi vsi skupi čez to zožitev odpeljal brzinca!

Sam neeeee oni se morjo not gužvat na zadnih 2-3h metrih in bremzat vse skupaj! Res ne zastopim zakai se lahko 500m višje peljem še 130km/h potem me pa kranjčani zaustavjo na 40km/h ker se jim ne da 200m prej vključevat na desni pas???

Na to mi še zmeram niste odgovoril!
aplauz.gif
Zakaj se ne bi že na cestnini vsi postavili na en pas, pa bi šlo po tvoje brez zastojev? zakaj sploh ima avtocesta dva vozna pasova, če gre po tvoje na enem brez zastojev? Še vedno nisi doumel sistema zadrge?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Numy pravi:

Ker [censored] si pa ti, vedno se gre povsem do konca in se tam vključi, zakaj bi se že en km prej ???

Vkljuci ja... ne pa vriva za vsako ceno (nekateri se rinejo, tudi ce bi pocilo) ... in zato, ker se vecina tako brezobzirno "rine" v desno kolono, se vse skupaj na desnem pasu ustavi... Jaz recimo iz principa ne spustim tistih, ki ne dajo zmigavca (to so ponavadi vedno avtomobili visjega cenovnega razreda nemske proizvodnje
smile-1.gif
...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Štos pravila zadrge je ravno v tem, da sta oba pasova na koncu enakovredna in temu primerno se je treba obnašati. Torej, ko pride "neotesanec" do konca (običajno praznega) levega pasu, IMA PRAVICO, da ga oni na desni TAKOJ spustijo noter. Če sta taka "neotesanca" dva, zadrga deluje po pravilu eden po eden. Torej, naprej gre en iz levega, nato en iz desnega, nato en iz levega, nato en iz desnega, ... You get the picture.

Zato to, kar tu gor imenujete neotesanost in izsiljevanje, ni ne eno ne drugo, ampak samo izvajanje svoje pravice. Neotesanci so pa dejansko zaripleži na desnem pasu, ki jih tako srce boli za tistih 5-6 metrov, kolikor jih izgubijo, če spustijo en avto predse.

Vse skupaj pa se predvsem zato tako dogaja, ker je na levem pasu toliko "neotesancev", ki ne "sljivijo pet posto" in se v koloni rinejo iz levega na desni pas...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Zakaj se ne bi že na cestnini vsi postavili na en pas, pa bi šlo po tvoje brez zastojev? zakaj sploh ima avtocesta dva vozna pasova, če gre po tvoje na enem brez zastojev? Še vedno nisi doumel sistema zadrge?

Vecina avtocest v Sloveniji ima samo en vozni pas in en prehitevalni pas... nekatere AC pa celo se enega odstavnega... Nekaterim pac to ni jasno... in smatrajo, da so vsi "trije" pasovi, vozni pasovi
evil.gif